janne84 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takker.. Litt av en fredagskveld, sovnet litt over ni jeg på sofan.. Sov til 8 i dag, så har iallefall fått nok søvn. Glemte forresten å si at jeg fikk blomster med F i går. Det skjer sånn ca 2. hvert år.. Og gjett hva jeg fikk i går?????????? EN KAKTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg begynte å le og spurte om det lå noe betydning bak. Han sa at for to uker siden hadde jeg sett en fin kaktus og sagt jeg ville ha den, så nå har han kjøpt denne Tanken var jo veldig fin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 17. oktober 2009 #562 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det var jo koselig tenkt da! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er helt umulig å få tak i lammelår Har vært innom coop, kiwi, rema og spar.. Jeg som hadde sååååå lyst på det, har til å med kjøpt inn alt av tilbehør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. oktober 2009 #564 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takker.. Litt av en fredagskveld, sovnet litt over ni jeg på sofan.. Sov til 8 i dag, så har iallefall fått nok søvn. Glemte forresten å si at jeg fikk blomster med F i går. Det skjer sånn ca 2. hvert år.. Og gjett hva jeg fikk i går?????????? EN KAKTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg begynte å le og spurte om det lå noe betydning bak. Han sa at for to uker siden hadde jeg sett en fin kaktus og sagt jeg ville ha den, så nå har han kjøpt denne Tanken var jo veldig fin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. oktober 2009 #565 Del Skrevet 17. oktober 2009 For 11 år siden kjøpte Andrè plastblomst til meg. Han trodde det var en vanlig.... Har ledd mye av det for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 18. oktober 2009 For 11 år siden kjøpte Andrè plastblomst til meg. Han trodde det var en vanlig.... Har ledd mye av det for å si det sånn... Tanken var jo fin da.. Er jo tanken som som teller :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #567 Del Skrevet 18. oktober 2009 Var å besøkte ei vennine i går, sønnen er 6 uker gammel.. Han er såå nydelig :rødme: Blir jo baby syk på hele greia Ingen aning på hva jeg skal gjøre i dag.. Er nydelig vær ute, så burde gått en tur, men det frister lite.. Må vaske klær og rydde soverommet iallefall.. Siden vi ikke fikk tak i lammelår, så blir det svinekoteletter med fløtesaus, poteter, brokkoli, blomkål og gulerøtter.. kotelettene har jeg krydret med peppermix og hvitløksfedd, tenkte å steke de i ovnen.. Trur middag blir knall god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. oktober 2009 #568 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det hørtes veldig godt ut (bortsett fra blomkål da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #569 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det hørtes veldig godt ut (bortsett fra blomkål da ) Vet ikke hvorfor jeg skrev blomkål, det skal vi ikke ha til.. har det ikke engang.... Alzeimher light er det vel noe som heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #570 Del Skrevet 18. oktober 2009 For en lat dag.. Har lagt på sofan å spist sjokolade. Helt utrolig hvor godt det er med melkesjokolade, klarer jo ikke å stoppe!! Skal dra kroppen opp av sofan for å legge sammen litt klær... Lenge leve latskapen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 18. oktober 2009 #571 Del Skrevet 18. oktober 2009 Maten hørtes god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #572 Del Skrevet 18. oktober 2009 Maten var utrolig god. Jeg lager nydelig fløtesaus, trikset er å ha i mye fløte. Er nok klarioer i den for ei uke Skal fortsette med å dyrke latskapen, tv og is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 18. oktober 2009 #573 Del Skrevet 18. oktober 2009 Lenge leve latskapen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #574 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Endret 18. oktober 2009 av janne84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. oktober 2009 #575 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja...lenge leve latskapen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. oktober 2009 #576 Del Skrevet 18. oktober 2009 tenk å lyve om å skulle spise blomkål! haha. maten hørtes knallgod ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 19. oktober 2009 ja det er jammen noe å lyve om -> lystløgner er det jeg er :gjeiper: ---------------------------- Straks på jobb, skal ha planleggingsdag i dag. Skal være ute i skog og mark, gleder meg!! skal blant annet lage mat over bål. Ellers lite nytt å meddele, tenkte meg på trening etter jobb.. får jo ikke trent denne uken siden jeg skal på kurs i et par dager også "hjem" i helgen.. Bestemoren til F er 70 år, så da må vi feire Ha en fin dag alle herlige vesener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. oktober 2009 #578 Del Skrevet 19. oktober 2009 deilig å reise hjem i helgen da alltid godt å komme seg litt bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #579 Del Skrevet 19. oktober 2009 deilig å reise hjem i helgen da alltid godt å komme seg litt bort! Joda det er jo det.. men da må vi være hjemme ei uke.. Pappa, farmor, bestemoren til f, svigermor, søstra til F og bestis og noen gode venniner bor der.. Så rekker jo ikke over halvparten når vi bare er der ei helg... Føler ofte det blir mer stress enn kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #580 Del Skrevet 19. oktober 2009 En helt ok dag på jobb.. liker ikke mandager egentlig... Etter jobb for jeg på "trening". Er noe som heter strammis, da bruker vi strikk og gjør forskjellige øvelser, også trener vi rompe og lår.. Blir aldri svett på en slik trening, men har iallefall ikke sittet i sofan og det er jo posivit F har fått seg iphone, og på den er det et spill som heter "tap tap mangment" eller noe slikt, og damed jeg er dyktig!! eller så er F drita dårlig.. (er vel heller det siste.. ) Vi er iallefall blitt avhengig å konkurerer flere ganger for dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå