Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våknet av melding i dag tidlig, om at det var lagt ut bilder på facebook der jeg nesten var naken, og jeg hoppet jo opp av sengen og sprang inn for å slå på datan, men der fann jeg jo ingenting. Så da skriver jeg tilbake å spør hvilken bilder det er snakk om, da ringer hun "kjære" venninen min å sier jeg må lese hele meldingen.. BAboooom!!! hun sa at alle hadde gått fem på, så hun hadde hatt en gøyal morning, jeg ble bare irritert fordi jeg kunne sovet 45 min lenger og fordi jeg gikk fem på, så nå er det hevn!! noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sms:

Hva for noen bilder du er blitt tagget på? Altså på facebook... Du er jo nesten naken!!

En smart person leser hele sms'en ;) Send dette videre til alle i din tlf, og se alle de morsomme reaksjonene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld! Det var stygt å le, men det var bare så fantastisk bra gjort! :fnise:

Jeg skal bruke den i morgen tidlig :ler::fnise:

Gleder meg til å høre hvor mange som gikk på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senvakt i dag... og senvakt i morgen, så er det helg!!! syns vekene går sakte, men samtidig fort..

Dagens planer er å trene etter jobb, så rydde og vaske soverommet. På lørdag kommer halv-søsteren til F, hun er 16 år, skal være her i ei uke. Ideer til hva vi kan finne på???

Er fornøgd med ukas trening og:

mandag- body step 1 time

tirsdag- spinning 60 min

onsdag: body combat 1 time

i dag: spinning 45 (viss jeg rekker det...)

også det er vel det jeg rekke denne uka.. neste uke blir det dårlig med trening, siden lille-svigerinne er her.. føler det blir dårlig gjort å jobbe også trene når hun først kommr. Hun har aldri vært her før heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømte om deg i natt.

Husker ikke helt hva det var, men jeg møtte deg og.... nei, det ble bare surr alt sammen.

Koselig med besøk, da!

Hva skal dere gjøre?

Hmm... hva gjør egentlig 16åringer? :klø:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da :) Var det en spennende drøm da?

Når jeg var 16 år testet jeg grenser så det sang etter, smugrøykt og overnattet med venniner ganske ofte.. Ville ha en type som var 18 silk vi kunne råne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg husker ikke helt hva jeg drev med når jeg var 16 jeg, enda det ikke er fryktelig lenge siden.. Men jeg tror jeg følte meg mer voksen enn jeg var fordi jeg hadde begynt å videregående (og hvor voksen er man ikke da!? :fnise: ) og jeg fikk gå på revyfest og drikke meg super full på cider som jeg egentlig ikke likte, men som var et litt bedre alternativ enn øl.

Hmm, men på fritiden aner jeg egentlig ikke, hva likte man å gjøre da? (Det var jo til og med før facebookens tid :dåne: )

Det som går ann er at dere første kvelden kanskje leier film og lager feks pizza eller noe annet deilig, og så kan dere jo høre litt med henne hva hun har lyst til å gjøre, men hvis hun er litt sjenert og kanskje ikke har så lett for å komme med forslag, så går det jo ann å komme med litt forslag som feks kino, turer.. ehm, svømmehall? :fnise: (Ble litt tom for ideer, men kino er jo alltid gøy da! :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne, Panne, kallevalleVanne, kallevalle vinkelstinkel, Stanne!

:sol:

Så flink du er til å trene! *prøve å dra seg opp av sofaen....gir opp...*

Jeg gikk og fem på den meldingen, dustevenninne som sendte den :fnise: Men sååå gøy å lure andre *mohahaha*

Bah, 16... Har ikke lyst til å tenke på det en gang... Fyll, sex and rock'n'roll :danse:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Film en kveld og kino neste kveld, går jo det :nigo:

Nå sover hun, jeg får ikke sove når jeg først har våknet..

Dagens planer er vel å fare på senteret å se om hun vil shoppe litt. I morgen skal vi til svigerinne L, slik lille-svigerinne få besøke dem og.. Da blir det koooosing med baby som er tre uker gammel :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Er kjempekos å ha lille-svigerinne her.. syns det er herlig at hun skal være her helt til lørdag. Er nesten som hun er den lillesøsteren jeg aldri fikk.. i dag har vi hatt putekrig og jeg fikk hodebunn massasje av hun!!! Love it :hjerte:

Hun røyker og det gjør jo jeg og, så isteden for at hun skal gå "tur" en gang i timen har hun fått lov å røyke utenfor leiligheten.. eneste jeg har sagt er at jeg ikke kommer til å kjøpe noe røyk til henne, men hun skal få lov å røyke sammen med oss.. Er vel ikke så gale det vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...