Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

*Huker deg opp på mine innlegg igjen*

Byttet nick siden sist,så du vet helt sikkert ikke hvem jeg er :fnise:

Nei det har du rett i, må inn i dagboka di å finne det ut.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du økedøgn slik som babyer har?

:ler:

Bare for å være litt seriøs; Ja, et par dager før mensen.

Det er ikke så nøye hva jeg spiser, bare det er noe!

Ja økedøgn er akkurat det jeg mener :fnise:

Skal ha mensen ( :kjefte: ) i neste uke, så da er det nok det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise ja....er ikke det normalt å gjøre hele tiden? :fnise:

Neida....men jeg har slike dager noen dager før mensen. Men nå er det slutt på all denne spisingen for min del. Har atter en gang begynt et nytt og sunnere liv. Har vært flink i går og i dag i alle fall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise ja....er ikke det normalt å gjøre hele tiden? :fnise:

Neida....men jeg har slike dager noen dager før mensen. Men nå er det slutt på all denne spisingen for min del. Har atter en gang begynt et nytt og sunnere liv. Har vært flink i går og i dag i alle fall :jepp:

Er så lei av å trene jeg, at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. er lei det meste egentlig.. prøve å leve sunt, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble lei en periode jeg også, så denne uken har jeg prøvd to nye saltimer. Og jeg har funnet i alle fall tre saltimer jeg nå liker godt :jepp:

Ble litt for kjedelig med bare styrke og kondisjon for meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja Frigg ha rnok rett, det gjelder å varierer litt så man ikke blir lei og slik at man finner ny motivasjon! :tommelsmil:

hold ut Janne! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dere har rett...

Har fryst medlemsskapet mitt hos treningssenteret nå, så skal trene ut oktober.. Er startet opp et nytt treningssenter som er nærmere, tar med 7 min å kjøre i steden for 15. Eneste negative er at de er helt nye så timene der er ganske få, de har for.eks bare spinning45. Men jeg prøver så ser jeg, kanskje det er det jeg trenger og? et nytt senteret og helt nye instruktører..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off to work.....

Vi skal ha høstfest i dag, så skal jobbe en time lenger... Men tror dagen kommer til å gå fort siden det er mye ting vi skal gjøre :)

Ha en flott dag alle sammen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en dritt dag!!!!!

Skjedde en veldig ekkelt episode på jobb i dag.. En far som virkelig ikke var fornøgd og sa det høyt og tydelig foran mange foreldre.. Er ekkel i kroppen enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha høstfest neste fredag vi :)

Hva er det med foreldre som skal klage forran alle andre???

Jeg ville ha tatt opp dette med denne faren og sagt at det er greit at han klager, men det går an å gjøre det på en annen måte. Ris og ros taes i mot med takk, men det finnes uskrevne reger for hvordan man gjør dette!

Kjenne veldig godt igjen den følelsen du har nå. Jeg har det litt slik selv i dag, men det er pga at jeg føler jeg må "forsvare" avdelingen for ting sjefene våre ikke får gjort riktig.

Stor :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd makan jeg, sef. skal de får komme med kritikk, det har jeg ingen ting i mot. Jeg prøvde forresten å si til han at dette kunne vi ta privat siden der var fullt av barn, svaret jeg fikk var "det driter vel jeg i..."... fikk han heldigvis ut i garderoben, men hjelpe meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde forresten å si til han at dette kunne vi ta privat siden der var fullt av barn, svaret jeg fikk var "det driter vel jeg i..."...

:hakeslepp:

enkelte blir som toåringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært i byn å spist middag med min kjære :hjerte:

Er åpnet et nytt pizza sted der de baker i steinovn, var veldig godt :sikle:

Også har vi kjøpt oss biletter til Skambankt.. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg gruer meg til å fare på jobb, vil virkelig ikke møte den pappaen.. skal prøve å unngå han viss han heter i dag iallefall..

Vel senvakt i dag, også tenkte jeg meg kanskje på trening etter jobb. Har mest lyst å fare å møte F på senteret å shoppe litt :) Så dropper nok trening i dag...

Skal iallefall sta å få tak i lammelår :sikle: noen som har god oppskrift`? med krydder og steketid og slikt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at vakten gikk bra kjære deg :kose:

Fikk du shoppet noe flott? :sjarmor: Jeg har nemlig ikke helt råd til å shoppe for tiden, så jeg lever gjennom andre! :tunge1:

Har ikke oppskrift, men kommer gjerne som middagsgjest :sikle:

God helg :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vakten gikk bra, de hadde heldigvis fri i dag...

Ble ikke noe shopping, ble spinning45 i steden.. :klappe: meg selv på skuldren :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening istdet for shopping?

Oh my god, flink du!

:klemmer:

Kjip far!

Rart hvordan det alltid er noen som skal gi uttrykk for sine meninger uansett om det er passende eller ikke.

Hvis det er noen trøst synes sikkert de andre foreldrene synd på deg som måtte ta i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...