Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, jobb.........

Har laget referat fra foreldremøte, holde på med helårsplan til foreldre.. er bort i mot ferdig.. har en god del igjen å gjøre. Hodet mitt eksploderer snart ting som må gjøres, så jeg måtte bare begynne... Må lage planer over faste rutiner, hva jeg forventer at assistenter gjør. hva som skal skje på de forskjellige dagene, hvem skal gjøre hva...

Må også lage mndplan og skrive mnd.brev

Folk tror det er så enkelt være førskolelærer...

Av og til skulle jeg ønske jeg hadde en jobb der jeg var ferdig med jobben når jeg gikk fra jobb.. :ler: skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg har fått onsdagene som "kontordag". Har fått gjort en del i dag, og når det nærmer seg foreldremøte og foreldresamtaler så trenger jeg i alle fall denne dagen.

Men det er mye å gjøre, det er i alle fall sikkert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, jobb.........

Har laget referat fra foreldremøte, holde på med helårsplan til foreldre.. er bort i mot ferdig.. har en god del igjen å gjøre. Hodet mitt eksploderer snart ting som må gjøres, så jeg måtte bare begynne... Må lage planer over faste rutiner, hva jeg forventer at assistenter gjør. hva som skal skje på de forskjellige dagene, hvem skal gjøre hva...

Må også lage mndplan og skrive mnd.brev

Folk tror det er så enkelt være førskolelærer...

Av og til skulle jeg ønske jeg hadde en jobb der jeg var ferdig med jobben når jeg gikk fra jobb.. :ler: skjønner?

Hvorfor så mye slit?

Du jobber jo bare i barnehage, kan dere ikke bare helle en ny kaffe i koppen og se på at barna leker?

:fnise:

Neida.

jeg vet, det er MASSE planlegging og mye folk ikke tenker over med barnehagejobb.

Synes du er flink, jeg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinka!!! :bolledeig:

Fikk rimelig dårlig samvittighet pga null trening denne uka.. Men planene var jo annerledes helt til tanntrekking.. Så jeg får ta det igjen til neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Reka og Frigg :kose:

Tror ikke dette blir noe vane, har vært vanvittig tungt å trene onsdag og torsdag, føttene ville ikke helt være med... men kanskje det forandrer seg?

I dag er det iallefall treningsfri :nigo:

Senvakt i dag, så er er det helg!!! Taco til middag og masse kjekt på tv'en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et litt rart spm, men hvordan er mensen hos dere? jeg blør mye de første timene, også "roer" det seg. Andre dagen er det svært lite og tredje dagen bort i mot ingen ting.. er dette "normalt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et litt rart spm, men hvordan er mensen hos dere? jeg blør mye de første timene, også "roer" det seg. Andre dagen er det svært lite og tredje dagen bort i mot ingen ting.. er dette "normalt"?

Bytter du ut "timene" med "moderat den første dagen" så ja.

Høres ganske normalt ut det du beskriver.

:strix:

Ny runde med Nytt På Nytt begynner nå!

Jeeeej....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg husker rett så var det sånn jeg hadde det også. Men p-pillene mine har endret alt, så jeg aner egentlig ikke helt hvordan det er nå.. (litt skummelt med tanke på at jeg vil ha barn en eller annen gang..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter på at det skal bli midnatt.. Da er det full flo og jeg og min kjære skal ut å rake krabbe :strix:

Aldri gjort det før så er spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble kun tre krabber, men det skal kokes nå!

Note: må ha bedre lykt og lengre skaft på raken, så det skal vi kjøpe inn også prøver vi igjen. Vi såg jo en del flere krabber, men de var for langt ute til å rake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg halv tre i natt og våknet klokken 8, ikke søren om jeg fikk til å sove lenger :sinna:

Men har fått vasket ei maskin med klær, hengt den opp, og satt på ei ny maskin...

Avrimet frysren og vasket bak om den, det trengtes! Nå skal jeg rydde kjapt over stuen. Tenkte meg på spinning i dag, får se om jeg orker..

Er skyfri himmel og nyyyydelig sol ut, herlig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...