Gjest Sandbekken Skrevet 2. mai 2009 #21 Del Skrevet 2. mai 2009 Enig i denne. Cheap Monday har bra kvalitet, og holder vask etter vask. De har også bukser med litt vidde i lårene. Pris er vel ca 400-500 kroner trur jeg. Ellers elsker jeg Acne bukser. Favorittparet mitt er tre år gammelt nå. Og jeg vasker bukser etter to-tre gangers bruk, så de har vært en god del ganger gjennom vaskemaskinen. Av blilligere bukser synes jeg Zara og Topshop jeans har overraskende god kvalitet. Jeg har noen bukser herfra som holder på stretch og fasong vask etter vask. Levis er jeg også veldig fornøyd med. Men har aldri funnet en god levis bukse i Norge, av en eller annen grunn. Selger de cheap Monday på carlings? hehe jeg har ikke peil jeg, så jeg kommer til å mase litt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #22 Del Skrevet 2. mai 2009 Tiger of Sweden er jeg veldig fornøyd med. Koster rett over tusenlappen, men er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå