Gå til innhold

Jeans fra H&M

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva syns dere om passformen på H&M jeans?

Nå er det jo mange forskjellige fasonger (hvertfall sist jeg var der og prøvde), men om så mange andre steder passer ikke buksene meg. Hvis de sitter godt om lårene er midjen for stor. I en størrelse mindre så passer ikke lårene. Selv om jeg går i barneavdelingen er midjen for stor i forhold til lårene :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mine to beste venninner er så forskjellige som du kan få tre jenter i størrelse og fasong. Ingen av oss har noen gang funnet en eneste bukse som sitter bra på HM. Lurer på hvem de er laget for...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre forskjellige modeller fra H&M, og de passer perfekt på meg. Faktisk er H&M et av de få stedene jeg finner jeans som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Jeg har et par bukser fra H&M, jeg er også av dem som sliter med å finne bra bukser. Jeg foler jeg får lovehandels av alle.. uansett!! (derfor elsker jeg skjørt, tights og kjoler)

Buskene jeg har kjøpt hos H&M sitter kjempefint i butikken, men etter å ha gått i dem i noen timer henger de i rumpa og glidlåsen "stikker ut" slik at det ser ut som jeg har svær mage.. :(

Jeg har tilgode å finne den perfekte jeansen, hvor handler dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mea Culpa
Jeg har et par bukser fra H&M, jeg er også av dem som sliter med å finne bra bukser. Jeg foler jeg får lovehandels av alle.. uansett!! (derfor elsker jeg skjørt, tights og kjoler)

Buskene jeg har kjøpt hos H&M sitter kjempefint i butikken, men etter å ha gått i dem i noen timer henger de i rumpa og glidlåsen "stikker ut" slik at det ser ut som jeg har svær mage.. :(

Jeg har tilgode å finne den perfekte jeansen, hvor handler dere??

Man faar ofte det man betaler for. ;) Ta deg en tur til Carlings eller noe i den duren og spander paa deg et par dyrere jeans saa faar du nok noe som passer. Og saa holder de seg fine i aarevis ogsaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken
Man faar ofte det man betaler for. ;) Ta deg en tur til Carlings eller noe i den duren og spander paa deg et par dyrere jeans saa faar du nok noe som passer. Og saa holder de seg fine i aarevis ogsaa!

Ja, har hørt den settningen før :sjenert: Kansje jeg skulle gjort det?

Det koster jo igrunn like mye å måtte bytte ut den billige buksa 5 ganger på et år, som det å kjøpe noen litt dyrere :)

Har du noen å anbefale? (liker ikke veldig baggy bukser, heller noen som kan holde inne litt, og løfter stumpen :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mea Culpa
Ja, har hørt den settningen før :sjenert: Kansje jeg skulle gjort det?

Det koster jo igrunn like mye å måtte bytte ut den billige buksa 5 ganger på et år, som det å kjøpe noen litt dyrere :)

Har du noen å anbefale? (liker ikke veldig baggy bukser, heller noen som kan holde inne litt, og løfter stumpen :P)

Sant det, og saa sitter de saa mye bedre og. :)

Min favoritt er Lee leola. Har hatt mine i to aar naa, og de er like fine!

Jeg er ikke saa flink med klaer og saant saa jeg kan vel bare anbefale deg aa be om raad i butikken. Proev JC eller Carlings for eksempel. De har godt utvalg i jeans og sikkert mer peiling enn meg. :ler:

KK har forresten noen tips til hvordan finne den rette buksa.

Endret av Mea Culpa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Sant det, og saa sitter de saa mye bedre og. :)

Min favoritt er Lee leola. Har hatt mine i to aar naa, og de er like fine!

Jeg er ikke saa flink med klaer og saant saa jeg kan vel bare anbefale deg aa be om raad i butikken. Proev JC eller Carlings for eksempel. De har godt utvalg i jeans og sikkert mer peiling enn meg. :ler:

KK har forresten noen tips til hvordan finne den rette buksa.

Tusen takk søta :) sjekker linken nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dioxide

Hvis dere skal ha billige bukser som fortsatt holder formen etter et par timers bruk anbefaler jeg Cheap Monday sine bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Hvis dere skal ha billige bukser som fortsatt holder formen etter et par timers bruk anbefaler jeg Cheap Monday sine bukser.

Å? hva ligger de på i pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere vært inne på superkul.no og sjekka buksene der jenter?

Der var det mye harry, gitt. :fnise:

Jeg liker H&M-jeans, jeg. Men favorittene kommer nok fra dyrere merker som for eksempel Acne, Filippa K eller G-star.

Cheap Monday-buksene koster 4-500 kroner, om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre forskjellige modeller fra H&M, og de passer perfekt på meg. Faktisk er H&M et av de få stedene jeg finner jeans som passer.

Samme her. Jeg har fire Sqin-bukser, og det er stort sett bare de jeansene jeg bruker. De er egentlig litt vel lave i livet, så jeg må passe på når jeg bøyer meg, men ellers sitter de perfekt. Jeg har foreløpig ikke klart å finne en jeansmodell som oppfyller alle mine krav, men H&M er i hvert fall de som kommer nærmest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Samme her. Jeg har fire Sqin-bukser, og det er stort sett bare de jeansene jeg bruker. De er egentlig litt vel lave i livet, så jeg må passe på når jeg bøyer meg, men ellers sitter de perfekt. Jeg har foreløpig ikke klart å finne en jeansmodell som oppfyller alle mine krav, men H&M er i hvert fall de som kommer nærmest...

Kan jeg få spørre deg hva slags størrelse du bruker? Og er det samme størrelse som i bukser ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wacmoc

Kjøpte en mørk blå trang jeans på H&M på tirsdag, og den sitter som støpt! Med budsjett på 1000 fant jeg ÈN bukse som passa meg, og det var den.. Bruker 26/30 men måtte ha 32 da nesten ingen har mindre enn 32 i beina her jeg bor. Bortsett fra det er den kjempefin på meg :) Er kjempefornøyd, og den kosta bare 400 :)

Men er forberedt på at den ikke holder lenge da H&M bukser blir fort ødelagte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksene fra Hennes&Mauritz syns jeg bare er fæle. Henger i rumpa etter å ha brukt dem et par timer.

Jeg kjøper buksene mine på Bik Bok. De sitter perfekt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre deg hva slags størrelse du bruker? Og er det samme størrelse som i bukser ellers?

I akkurat den modellen bruker jeg 30 i livet, for høyere modeller bruker jeg kanskje 28-29. Jeansstørrelser er håpløse, man skulle jo tro at en tomme var en tomme, men det varierer så vanvittig fra merke til merke og modell til modell. Jeg har prøvd andre jeans som ligner Sqin i passformen, men i ett merke var 28 for stort, og i et annet fikk jeg ikke på meg 32...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anna_*

Enig i denne. Cheap Monday har bra kvalitet, og holder vask etter vask. De har også bukser med litt vidde i lårene. Pris er vel ca 400-500 kroner trur jeg.

Ellers elsker jeg Acne bukser. Favorittparet mitt er tre år gammelt nå. Og jeg vasker bukser etter to-tre gangers bruk, så de har vært en god del ganger gjennom vaskemaskinen.

Av blilligere bukser synes jeg Zara og Topshop jeans har overraskende god kvalitet. Jeg har noen bukser herfra som holder på stretch og fasong vask etter vask.

Levis er jeg også veldig fornøyd med. Men har aldri funnet en god levis bukse i Norge, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...