Gå til innhold

Hva husker du best fra tiden din på KG?

Tjorven

Anbefalte innlegg

Det har i grunn vært mange minneverdige stunder her når jeg tenker meg om.... :wink:

Og, ja, dette er en bra tråd... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ingen(ting) som har festet seg spesielt! :wink:

*løper i dekning, glad for at jentekast er ineffektive*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også @lfas rom med et smil. Når det ble for fult måtte vi opprette nye rom. Noen ganger var det et kjøkken, andre ganger en stue. Hadde et annet brukernavn da (måtte skifte da noen "tok" mitt da vi skiftet forum), men koste meg glugg ihjel med å prate med gale, koselige, varmhjertede nordmenn på nettet.

Navnet Litago oppsto en dag på Snikk Snakk da jeg lekte ku som kom og gikk på mystisk vis sammen med et lite filmteam. Desssuten spilte Duke Ellington som regel for oss.... *mimre, mimre, mimre*

Hva husker jeg fra den siste tiden?

Masse flotte diskusjoner og tråder. Folk som gir av seg selv, som deler av sin erfaring og som argumenterer på en måte som får meg til å nikke og tenke "kanskje det er sånn?"

Har opprettet et eget kortidsminne-lager for de som bevisst går inn for å ødelegge tråder. Observerer dem og glemmer dem. Enkelt og greit!

Forresten Væren, jeg baker brød ennå jeg, - så bare si i fra så kan vi chatte og bake samtidig! :D

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tråd da *mimrer*

HUsker endel fra det gamle forumet godt; især en tråd hvor jeg fikk enormt mange flotte vinklinger på en liten traume som jeg gjennomgikk på den tiden. Det var et av mine første møter med forumet, og husker enda den varme mottakelsen. Gjennomgikk en solid usikkerhet i parforholdet mitt den gangen, og fikk virkelig mye å tenke på. Som hjalp meg å vinkle alt annerledes enn jeg da gjorde når ting så littegrann helsvart ut.

Kunne nevnt så mange navn; i denne spesifikke tråden så kan jeg spesielt huske klara, Rita, Leia og flere som delte av seg selv. Savner både klara og Rita. Oppegående, kloke jenter, de også. Det var flere, men kan ikke huske nick'ene til alle.

Det er vel noe med dette å kunne dele av sine egne erfaringer, og det er vel samtidig noe med dette å kunne gjøre forsøk på å ta andres erfaringer inn over seg og forsøke å flette det inn i tankemønsteret sitt. Har lest så mange flotte innlegg her inne, og har faktisk lært endel også. På både godt og vondt egentlig. Husker også tøbbas fortvilelse, som gav meg tårer i øynene. Flere ganger. Sterk lesning, og så virkelig...

Har ledd mye og høyt av, eller rettere sagt med, mange her, som har denne "snerten" i skrivingen sin som lyser av humor.

Har forsøkt å forstå andres ståsted, og samtidig så er det så manges ståsted som er klin umulig å forstå medmindre man tenker mer likt, eller har erfart tilsvarende. Men det er jo lov å forsøke.

Enkelte innlegg ggør at jeg setter sånn pris på hvor godt jeg har det, andre innlegg gjør at jeg får lyst å strekke meg enda mer. Savner kanskje litt flere erfaringer på karriereforumet, hvordan andre yrkesaktive mødre og kvinner på min egen alder takler tilværelsen sin, hvordan de prioriterer, tenker, handler. Drømmer, ambisjoner, erfaringer. Føler av og til at jeg er helt alene i verden om å tenke så djevelsk mye på jobb og den delen av livet, men vet jo at dette slett ikke er tilfelle. Langt ifra.

Kanskje er litt av grunnen at de fleste ser på KG som et fristed, hvor man nettopp kan la tankene flyte rundt de andre aspektene. Veldig allright, det også.

En ting som er uhyggelig koselig, er at enkelte er trofaste til forumet. Synes det er så ok å se kjente nick her inne; Lisa-Beth, væren, Litago, Bertha, usikker, MarianneE, coda, Janna, Vibeke, Nelle og mange mange flere. Oppegående jenter, voksne jentekvinner. Som deler littegrann av seg selv; nok til at de små grå får litt bein å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På din egen alder Maiken??? Da må du bestemme deg for EN alder først da vel... :wink::ler:

Jeg husker best morsomme tråder jeg, som puppe-tråden til Vibeke. Og diverse absurd-komiske innlegg som har fått meg vekselvis til å smile, fnise og bryte sammen i krampelatter.... :ler:

Så husker jeg flere knakende gode diskusjoner, der jeg har måttet ta et oppgjør med fordommer og svakheter hos meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Har jo sagt at jeg er 23 år, Lasse :o :o :o *stirrer*

Ja, puppetråden var knakbra. Det krydde jo av brilliante forretningsideer på den tråden! Noen burde kanskje ha blåst liv i den. Du va'kke helt snaus selv, du, Lasse. Pupper var noe du hadde greie på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg husker godt var dette innlegget

koldbruna :vinke:

Nei og nei, nu gir jeg meg ende over! En koselig ungpike som husker meg! *tørker vekk en tåre med kniplingslommetørkle*

Ja uff, jeg var nok kanskje litt krass den dagen. Georg hadde ikke pusset lysekronen godt nok slik at mitt humør kanskje var litt sviktende ja. Men på den annen side er det viktig å holde fast ved de gode gamle tradisjoner med presentasjoner. Akkja sann. Ingenting er som ved det gamle lengre nei...

Men kjære koldbruna-barnet mitt, du skal vite at da vi først hadde blitt presentert så satte jeg meget stor pris på deg.

Minner ja.... Jeg sitter her i gyngestolen min, men hekletøyet i fanget og en liten portvin på det blankpolerte rokkokko-bordet mitt og lurer på hvor det er blitt av min venninne Enkefru Hil@a Halvorsen...... Jeg hadde blitt meget takknemlig om nogen kunne fortelle meg hvor hun holder til.

Akkja, sann.... denne englesekten...... den skjønne, men akk så gravide Væren........ den onde kommunisten hun elsket..... et lysthus.... noen merkelig stoler som luktet agurk...... og den herrrrrlige vinen.......

Akkja...sann.....

*gynger sakte frem og tilbake og nipper til portvinen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner ja.... Jeg sitter her i gyngestolen min, men hekletøyet i fanget og en liten portvin på det blankpolerte rokkokko-bordet mitt og lurer på hvor det er blitt av min venninne Enkefru Hil@a Halvorsen...... Jeg hadde blitt meget takknemlig om nogen kunne fortelle meg hvor hun holder til.

Min kjære enkefrue. Det sto en proklamasjon i Frogner Tiedende for en stund tilbake fra fru Hil@a Halvorsen. Hun har leiet sommerhus i Spanien, da klimaet der nede skal være godt for podagraen.

(...og godt var dét!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også godt Eple sin tråd. Den har jeg lest flere ganger. Det var også en annen tråd om en kreftsyk mann med kone og barn, som også visste han skulle dø. Senere skrev en venn et innlegg og fortalte at han var død.

Ellers så husker jeg godt den uken Vinga skulle teste om hun var gravid. Husker jeg sjekket hver eneste dag om det hadde skjedd noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må legge til at jeg også har spesielle enkeltbrukere jeg legger godt merke til og som jeg liker å lese innleggene til. Dette er bl.a:

-Astra

-Arwen

-lmari

-Skorpion72

-Limbo

-Livets Datter

Ja, og mange fler naturligvis. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...