Gå til innhold

Hva husker du best fra tiden din på KG?

Tjorven

Anbefalte innlegg

Når jeg tenker tilbake på den tiden jeg har vært på KG, dukker det alltids opp spesielle tråder eller temaer som man husker litt ekstra godt. Jeg er derfor nysgjerrig på hvilke tråder, temaer eller andre ting dere husker ekstra godt fra deres tid her inne!

Hva er ditt sterkeste minne?

Det jeg husker best er:

-Rose-tråden, som jeg synes er helt genial

-All hjernetrimmen de siste dagene

-*Persers* situasjon før hun skulle gifte seg da søsteren skulle stille opp i brudekjole også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er spesielle tråder eller temaer som har festet seg hos meg.

Det er vel heller en bruker.

Ingen positiv greie,for å si det sånn!

Mer kan jeg ikke si,for da blir jeg bare slettet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker veldig godt den tråden om hun som hadde en venninne som skulle gifte seg og var så lite interessert i utseende sitt, og brukeren sendte henne like godt til frisør, hudpleier, elektrolysebehandling, trening shopping med mer. Lurer på hvordan det går med henne nå...........Om hun har beholdt den nye stilen sin altså??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke et bestemt innlegg jeg husker, men som Barbie legger jeg mest merke til en betemt bruker. heller ikke spesielt positivt overrasket!.

Dette er ikke et angrip mot en bestemt bruker, jeg aner ikke hvem De andre mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke er meg alle er negativt innstilt til..... :roll::ler:

Husker vel ikke noen spesielle tråder akkurat, men det er noen brukere som fester seg og som jeg husker, i positiv retning her da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker best Tøbba og hennes fortvilelse i forbindelse med mannens utroskap. (Det begynte på det gamle forumet, men har vært nevnt på dette nye forumet også)

Husker mange andre tråder også, men Tøbba har kanskje gjort mest inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Ingen spesielle tråder, men Maiken og Nelle har skrevet myyye jeg har blitt imponert over. Nelle hadde noen innlegg i det gamle forumet, som gjorde inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-*Persers* situasjon før hun skulle gifte seg da søsteren skulle stille opp i brudekjole også

Det var også det først som poppet opp i hodet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det gamle forum var det for 2,5 år siden en meget lang tråd om en ung rik jente som hadde en bodybuilder-kjæreste som hun var redd. Han brøt seg inn i huset og hun reiste til Rivieraen for å shoppe. Endel av det var sikkert oppspinn, men det engasjerte mange derinne. Noen som husker? Skulle gjerne ha lest den igjen.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Husker veldig godt den tråden om hun som hadde en venninne som skulle gifte seg og var så lite interessert i utseende sitt, og brukeren sendte henne like godt til frisør, hudpleier, elektrolysebehandling, trening  shopping med mer. Lurer på hvordan det går med henne nå...........Om hun har beholdt den nye stilen sin altså??

Denne tråden var det første som slo meg også!

Også husker jeg godt Minnies drømmeoppdrag der hun dekorerer en rik venns leilighet.

Og Define og billigsminke diskusjoner :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet helt sikkert at jeg aldri kommer til å glemme all hjelp jeg har fått av det jeg har lest og lært i løpet av disse månedene med bryllupsplanlegging. Jeg har spurt og fått svar, og selv svart på andre sine spørsmål.

Var ett tips om bryllupsforumet som gjorde at jeg kom inn hit. Om under en uke er bryllupet over, men jeg kommer garantert til å forbli på KG for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker aller best den gangen jeg ble høyttrykksspylt under rekefesten inni hekken.

Jeg skal aldri leke med andres reker igjen - aldri! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Jeg huisker da jeg måtte tilkalle dronning fjellrose for å få hjelp til å finne en ok farge på pærebrusen slik at ikke Virgo, Bertha og irvel skulle gå amok på lageret igjen. Jeg lar dem aldri være testpanel igjen. Jeg gjentar : ALDRI!!!!!!!

Utenom det husker jeg en bruker her som sa at jeg ble oppfattet som sur og bitchy av alle her inne. Det var spesielt ukoselig at hun ikke hadde oppfattet at jeg i tillegg til før nevnte egenskaper også er ondskapsfull og spekket av fordommer mot det meste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg husker godt var dette innlegget

Å se, der har vi jo den dannede og søte Bertha også.  Hei, hei!  Noen ganger skjønner jeg ikke helt hva du mener vennen min, men jeg regner med at noget av det du skriver er slikt nymotens spøk.  Jaja..... veldig koselig å se ditt alltid blide fjes igjen.

*Hmrph*  Ser at en som kaller sig koldbruna tillater seg til å spørre om hvem vi er.

Kjære unge koldbruna dame:  Vi er ikke presentert. Jeg kjenner deg ikke og du er sikkert en søt og velmenende ung dame.  MEN, man spør ikke eldre damer om å presentere seg først.  Nei!  Det gjør man ikke.  Slik er det bare med den saken! Nettop...

Og selvsagt husker jeg Innlegget mitt der jeg spurte om jeg burde få flere barn og alle de kvasse svarene jeg fikk men som samtidig fikk meg til å se fremover.http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...der=asc&start=0

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker så mye...

*Jeg husker sene og til dels nattlige chattestunder med mine første KG venner; @lfa, Misha, Lionda, Dorian, Tusenfryd, Litago, Kris og flere andre. Vi lo så vi holdt på å ramle av stolene rundt omkring...Vi slengte lakristwist i hodet på hverandre, fikk pærebrus på tastaturet, og Litago stekte brød på direkten, og vi fikk med oss hele bakeprosessen, remember? :ler:

*Jeg husker tiden da @lfa "bodde" på dataforumet, og vi andre etterhvert flyttet inn, og da jeg og noen til startet "De lystige engler" - et uforpliktende og morsomt KG fellesskap, og Gry etterhvert måtte opprette "Snikk-snakk", der også englene er nevnt spesielt på hovedsiden...I de lystige engler har vi nå en haug med mer eller mindre aktive medlemmer, og har hatt mange minnerike fester på bassengkanten.

*Jeg husker noen lurendreiere som har vært innom her og satt sinnene i kok og engasjert mange snille og gode brukere "bare på herk"...

*Jeg husker mange gode stunder og mange flotte, engasjerte og positive brukere og mange interessante diskusjoner og vanskelige problemstillinger / sjebner, men også mange varme og gode gleder som har blitt delt med oss alle!

*Jeg husker at jeg har fått hjelp/innspill/synspunkter når jeg har lurt på noe, og jeg husker at jeg har kunnet bidra med litt hjelp til andre også!

Setter stor pris på å få være en del av KG fellesskapet, og håper på enda flere gode minner!

:wink: 1000 gode sommerklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En bra tråd, dette her...

Jeg har ikke vær her på forumet mer enn et års tid, men jeg kommer nok til å huske den støtten og de varme ordene Milo nå har møtt i forbindelse med bilulykken hvor en 5-årig gutt ble drept...Rørende, er det :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen tråd som har gjort inntrykk på meg er Eples tråd "skal snart dø"

Den tråden har gitt meg erfaringer jeg har fått bruk for i møte med pårørende og døende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bra tråd, dette her...

Tusen takk! Det er utrolig moro å høre hva folk har som sine sterkeste minner her inne!

Husker veldig godt den tråden om hun som hadde en venninne som skulle gifte seg og var så lite interessert i utseende sitt, og brukeren sendte henne like godt til frisør, hudpleier, elektrolysebehandling, trening  shopping med mer.

Ja, denne husker jeg også godt. Det var en tråd som virkelig engasjerte!

En annen tråd som har gjort inntrykk på meg er Eples tråd "skal snart dø"  

Ja, den var utrolig "rørende" og trapp virkelig midt i hjerterota! Flott tråd, men med trist utgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...