Gå til innhold

vannfast mascara-sminkeservietter

Madison

Anbefalte innlegg

Funker disse serviettene på vannfast mascara?

eller må jeg hardere til verks for å få den av?

Syns de er så praktiske.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Ikke bruk dem! Den grukkingen og gniingen sliter noe helt vannvittig på huden rundt øynene.

Bomullspads og Biotherms make-up fjerner min kjære Madison (finnes både for vannfast og ikke vannfast sminke)- koster 139 kroner på Parfymelle, den er mild og du må ikke gni for å få løst opp sminken og den er drøy. Du har den i flere mnd.

Følg opp med Biotherms Hydra Detox Yeux som motvirker og minsker mørke ringer, metter huden med fuktighet og motvirker poser. Deilig og svalt på den tynne huden etter en lang varm dag.

Riktig fjerning av make-up er like viktig som daglig rens og god fuktighetskrem.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker Loreals sminkeservietter og jeg må ikke gnikke og gnu som Minne skriver. Bare holder den der et par sekunder og stryker forsiktig sminken av. Har måttet gnikke mer med en sminkefjerner jeg hadde fra Lancome f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg bruker Loreals sminkeservietter og jeg må ikke gnikke og gnu som Minne skriver. Bare holder den der et par sekunder og stryker forsiktig sminken av. Har måttet gnikke mer med en sminkefjerner jeg hadde fra Lancome f.eks.

Slike servietter er som regel for sterke for huden rundt øynene og Lancome lager heller ikke noen god sminkefjerner- Biotherm sin derimot er ypperlig.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svir som et sant helvete, og ser ut som jeg har vært på fylla i 1 uke etter jeg har brukt disse serviettene :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym skrev:

Jeg bruker Loreals sminkeservietter og jeg må ikke gnikke og gnu som Minne skriver. Bare holder den der et par sekunder og stryker forsiktig sminken av.

Samme erfaring har jeg m L'Oreal sine, så dette tror jeg må være individuelt. Jeg bruker disse serviettene når jeg er på tur, syns som Madison at d er lettvint m/alt-i-ett, ihvertfall da. Har aldri hatt noen problemer m hverken svie el irritert hud, tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Er sminkefjerneren til Biotherm bedre enn den fra Helena Rubinstein? Jeg mener nå disse tofase-fjernerne? For det er ikke så dumt at den i tillegg faktisk er litt billigere også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...