Gå til innhold

Pulevenn?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Til dere som har en pulevenn eller to på lager... Jeg lurer på hvor dere treffer disse? Hvordan kommer dere i kontakt? Spørr dere venner åpent? Via internett?

Jeg er singel, trives med det, men kunne ønske meg litt intim kos en gang i blandt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestbekka

Tja, har du en kompis du kanskje har en den seksuelle gnisten med? Eller ja, spørre venner er også et alternativ. Internett er det omtrent ingen begrensning for hva du kan finne, men velg med omhu. Og du har typen sider, som er mere til å søke etter den typen "gutter", enn f.eks en date/kjæreste emne, selv om du stort sett kan finne dem over alt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner deg en kar på byen, blir med han hjem, knuller.. får nr hans. neste gang dere er på byen møtes dere igjen.. så møtes dere igjen, og igjen og igjen.. ikke vanskeligere enn det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*

Byen eller fest! :)

Du blir med han hjem, neste gang du er ute skriver du mld og spør om han er ute og om dere skal møtes når byen stenger. da skjønner han tegninga.

Tror ikke det er noen god ide med hverken internett eller å spør venner. jeg tror jeg hadde blitt litt satt ut hvis en venninne spurte meg om jeg hadde en pulevenn til henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest knullevenn
Til dere som har en pulevenn eller to på lager... Jeg lurer på hvor dere treffer disse? Hvordan kommer dere i kontakt? Spørr dere venner åpent? Via internett?

Jeg er singel, trives med det, men kunne ønske meg litt intim kos en gang i blandt...

hei ;)

jeg er en gutt på 17 år som kunne tenkt mg en knullevenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er mesteren av pulevenner, er kronisk singel og lever og ånder for dem.

Har aldri spurt noen direkte før vi har hatt sex om de vil være pulevenner, faktisk. Det er nå helst den gamle visa med at man drikker seg full en helg og havner sammen til sengs, enten det er et "tilfeldig" one night stand, en fyr man er på date med eller en venn som det er litt seksuell spenning med. Etterpå er det uhyre enkelt å spør dem om de vil gjenta suksessen, alle menn svarer ja til bra sex. Så lenge du sender en temmelig direkte og pervers melding så er det ingen som innbiller seg at du vil noe mer heller. Men man kan jo selvsagt ta en liten "samtale" og, avklare at det bare er puling.

Jeg har også fremdeles kontakt med eksene mine, faktisk har jeg en rimelig vennskapelig tone med de fleste jeg har hatt sex eller romantikk med. Absolutt alle kan ringes når jeg blir kåt, i teorien har vel de fleste en hel haug med pulevenner som bare er en SMS unna.

Men det gjelder jo å finne en man har litt spesiell kjemi da, først og fremst kjempebra sex og dyrisk tiltrekning. Og så holder det med én (fast i hvert fall) synes jeg, litt med tanke på sykdommer og slikt pluss jeg føler det er litt mer respektfullt. Selv en pulevenn kan få litt såret ego hvis han dukker opp på trappa di en natt bare for å se en annen fyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner mine som regel på nettet, da på nettsider ymtet til dette formålet. Men jeg har ikke samvittighet til å ha flere på en gang, så er trofast mot han ene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Søker knullevenn

Hallo

Jeg er en gutt på 17 år fra stavanger. Jeg ønsker meg en knullevenn.

Mailadressen er slettet.

Helen, mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg tviler på at du finner noen her som vil ha en pulevenn på 17 år Stavangergutt.

Mener ikke å være slem, men du burde kanskje oppleve det å ha sex med en du elsker før du begir deg ut på den følelsesløse biten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg finner mine som regel på nettet, da på nettsider ymtet til dette formålet. Men jeg har ikke samvittighet til å ha flere på en gang, så er trofast mot han ene ;)

Signerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjelder jo å finne en man har litt spesiell kjemi da, først og fremst kjempebra sex og dyrisk tiltrekning. Og så holder det med én (fast i hvert fall) synes jeg, litt med tanke på sykdommer og slikt pluss jeg føler det er litt mer respektfullt. Selv en pulevenn kan få litt såret ego hvis han dukker opp på trappa di en natt bare for å se en annen fyr.

:Nikke:

Underskriver denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Hei. Jeg er gutt på 17 som bor i Bergen og ønsker meg en pulevenn. Jeg er jomfu og har aldri vært en person som deltar på masse fester. Hvordan får jeg en pulevenn? Har ikke lyst å bli alt for gammel når jeg gjør det første gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeee

Med den første skjedde det sånn som flere her sier; alkohol, ONS, gjentakelse...

Den andre var en kompis som rett og slett bare sendte melding "Kan jeg sove hos deg inatt?". Så gikk det jo som det gikk derfra :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du burde kanskje oppleve det å ha sex med en du elsker før du begir deg ut på den følelsesløse biten.

Man bør ikke ha sex med mennesker man ikke har følelser for, uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt to såkalte pulevenner, eller nesten da. Den ene gangen var det ei god venninne og vi bestemte oss plutselig for å ha sex, så ble det regelmessig, fungerte dårlig i lengden.

En annen gang var på fylla, med ei jente som ikke ville i noe forhold siden hun nettopp hadde blitt dumpa/gjort det slutt. Etter litt roting og kosing spurte hun meg bare rett ut om vi skulle være pulevenner. Hun ble riktignok sammen med eksen sin igjen litt seinere så ble ikke noe av. Kanskje like greit.

Ellers har jeg noen jenter jeg kan ringe hvis jeg er på byen, men de er ikke noen jeg har regelmessig sex med, ringer de bare hvis jeg er alt for full og blir desperat.

Så etter min erfaring er det lettest å finne seg pulevenner på byen eller kanskje mest på fest i mitt tilfelle da jeg suger på å sjekke damer på byen, med de jentene jeg har hatt så har det vært de som har spurt, de gangene jeg har spurt har det vært jenter som har vært ute etter forhold, og de var derfor ikke intressert. For min del blir det egentlig mest forskjellige jenter, siden jeg ikke er helt fornøyd med de jeg har tilgjengelig.

Endret av flyndra90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg så unormal når jeg ikke har noe behov for pulevenn! JA, jeg er dritkåt, men det fikser jeg heller selv.

Vil heller ha en kjæreste som kan pules.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt samme pulevenn i 4 år jeg. Funker veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og min eks holdt på et år etter selve brudde det fungerte kjempe bra egentlig.

Fantastisk deilig og være singel når du har muligheten til og få deg litt i ny og ne.

Særlig etter en by tur.

Begynte egentlig med at jeg hadde vert med en gutt som var så ræva i senga at jeg nesten oppsøkt min eks på byen i håp om et fylle knull og jaggu, det gikk bedere en forventa.

Nå er jeg singel for andre gang å det er ikke like gøy nå nei, for nå har jeg ikke den muligheten. For nå er han i et seriøst forholde,men kjenner jeg savner tilgangen, og den ville sexen vi hadde den gangen.

Såå nå får jeg klare meg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...