Gå til innhold

Alle sier jeg er en kjempe jente

Gjest sukk

Anbefalte innlegg

Alle gutter jeg traff sier jeg er en nydelig, kjempejente og er veldig hengiven. Absolutt en drømmejente til alle gutter. Men likevel, resultatet : mangler den siste biten, - :( altså gnist, - jeg blir snart gal av å høre dette ordet, forstår ikke..... hva faen, - ... :/

sitter her og sukker, forstår ingenting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_anonym_*
Ja da er vi to! Jeg er tydeligvis nydelig og skjønn, men allikevel fullt ut singel :tristbla:

Jeg og! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så la dem si det ..dere har ikke møtt DEN som også viser det med handling, verdt å vente på.

Husk at ord ikke betyr en dritt så lenge det ikke samsvarer med handling, skal ha tro på seg selv og vite hvem en er så betyr ikke slike kommentarer all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest russen

Jeg har det på akkurat samme måte, har blitt forvirret flere ganger. Jeg er kun 18, men sliter allerede med å stole på gutter/menn. Hvorfor kan aldri handling og ord stemme med hverandre? :snurt:

Jeg har også hatt litt "problemer" med dette, forstår ikke hva som er galt. Men jeg har tvunget meg selv til å innse at det ikke er meg det er noe galt med, har bare ikke møtt riktige gutter :) Den "rette" dukker nok opp snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gutter jeg traff sier jeg er en nydelig, kjempejente og er veldig hengiven. Absolutt en drømmejente til alle gutter. Men likevel, resultatet : mangler den siste biten, - :( altså gnist, - jeg blir snart gal av å høre dette ordet, forstår ikke..... hva faen, - ... :/

Fordi menn er feige og heller venter til dommedag enn å gi deg dårlige nyheter. Ikke la deg lure av ord som «elskling» og «vennen min». Det må være samsvar mellom ord og handling!

Hadde jeg fått 5 kroner fra hver mann som har fortalt meg at jeg er definisjonen på "drømmedamen" hans, hadde jeg vært velstående :fnise:

Endret av Queen B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg fått 5 kroner fra hver mann som har fortalt meg at jeg er definisjonen på "drømmedamen" hans, hadde jeg vært velstående :fnise:

Da hadde jeg vært millionøse!

:sjarmor:

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så la dem si det ..dere har ikke møtt DEN som også viser det med handling, verdt å vente på.

Husk at ord ikke betyr en dritt så lenge det ikke samsvarer med handling, skal ha tro på seg selv og vite hvem en er så betyr ikke slike kommentarer all verden.

Enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det bare er en fin måte å si nei eg er ikke interessert, men du er ei nydelig jente(ja det kan faktisk være sånn). Har nettop truffet ei dame som er veldig søt og ser ut som hun kan være veldig koselig, men som muligens mangler den lille biten som gjør at eg bare MÅ ha henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik?

Går på mennesketype.

Jeg er dame, er ikke jeg nok interessert i en mann ( selv om jeg oppriktig trodde det i utgangspunktet) kan jeg "pakke det inn" og det med god samvittighet.

Dvs " du er en flott gutt men jeg er ikke klar" type ting, er ikke noe gale i det..kan ikke velge følelser alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være så enkelt som at du er ikke helt hans type.

Men jeg tror at i en del tilfeller så er det slik at kvinnen ikke har nok selvsikkerhet til at den ekstra gnisten kommer. Kvinnen blir for opphengt i at mannen må like henne, mens hun heller bør gi blaffen og være den hun er, uansett om han skulle like henne eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være så enkelt som at du er ikke helt hans type.

Men jeg tror at i en del tilfeller så er det slik at kvinnen ikke har nok selvsikkerhet til at den ekstra gnisten kommer. Kvinnen blir for opphengt i at mannen må like henne, mens hun heller bør gi blaffen og være den hun er, uansett om han skulle like henne eller ikke!

Støtter den her ass, "falske" jenter er lite tiltrekkende, vist du bare er deg selv så kommer du mye mye lengere. Ihvertfal i min bok :). Ikke vits å gjøre seg falsk for en fyr, da er han ikke verdt det. Stol på at folk kommer til å like den du er, ellers kan dem faen med stikke lang vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kristian82

Det er jo veldig trist da, men da har du ikke truffet den rette enda da. Er jo gutter/jenter som er kjekke og pene, greie etc. men som man ikke får helt match med på kjemien på det planet, eller gnist som du kaller det...Skjønner at det er kjipt å få den i "tryne" gang på gang, men tror ikke det er så mye å gjøre med det enn å finne en du har gnisten med...Når gutter avviser jenter så har de vel lett å si at kjemi/gnisten mangler men ellers er du en topp jente...samme sier vel jenter gjerne til gutter..(jeg har i alle fall hørt den fra jenter før :P hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Når en mann sier at "det mangler gnist" er det bare en pen måte å dumpe deg på. Det en mann egentlig mener er " du er grei nok å pule men visste fra første første gang jeg så deg at du tilfredstiller ikke mine krav som et kjærsteemne". Da er det typisk at menn kjører på så lenge det går inntil en dag jenta krever svar som " hvor står vi hen?" Mange menn vil da bli litt stressa og kommer med typiske unnskyldninger som "mangler gnist" for å skåne jentas følelser og for å skjule det faktum at han vet han bare har brukt henne for sex. Jeg selv intet unntak.

Jenter derimot har ofte en annen måte å skåne menn på slik som " du er en alle tiders gutt og vil ikke risikere å miste deg som en venn ved å gå videre" mens det hun egentlig mener at du er rett som slett ikke noe kjæresteemne for meg.

Jeg vil påstå at den generelle forskjellen på menn og kvinner på dette feltet er at kvinner avslutter på et tidlig tidspunkt menn de ikke finner tiltrekkende som kjæreste eller elsker.

Menn derimot fortsetter gjerne å møte kvinner han vet han ikke kunne tenke seg å bli sammen med i påvente av noe bedre som tilfredstiller de krav han har. Menn flest vasser som kjent ikke i sextilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vist det faktisk er gnist som mangler og ikkje høfflig avisning, så løser du problemet med å lære deg å skape "gnister". Hvordan gjøre det? Finn ut hva som tiltrekker menn og spill på det ;) Kroppskontakt har eg hørt funker bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Hvis det ikke er noen gnist, så menes det kanskje lidenskap? Kanskje du er for snill, ordentlig og vennskapelig, mens du heller bør bli litt mer frekk og mer forførerisk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok en bra mann for dere der ute, på samme måte som det finnes en bra kvinne for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan han synes at du er en kjempe jente selv om det mangler gnist! Man trenger å føle kjemi i tillegg til å like noen, denne kjemien kan ikke tvinges frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...