Gå til innhold

Har du kjøpt munnbind?


Gjest Logget på

Anbefalte innlegg

Gjest sloggi
Har ikke kjøpt munnbind, makan til hysteri. Var i sentrum i dag, så ingen med munnbind der heller. Men de som som har kjøpt munnbind er vel så redde at de for det meste holder seg hjemme.

Eller kansje de bare vil ha det i huset hvis de skulle få bruk for det senere? Er ikke sikkert de som har handlet inn tenker at de skal bruke det nå, men ha det for sikkerhets skyld.

Er rart det ikke er noen her som har kjøpt, hvem er det da som har tømt alle Oslo's apotek for munnbind?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderer det faktisk.

Skal forhåpentligvis reise til USA om en liten måneds tid, og det kan være en grei ide. Er vant til å bruke munnbind pga jobben, så jeg fikler ikke med det, skifter ofte osv.

Men til vanlig "bygdebruk" kommer det ikke på tale enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke enda. Men dersom det virkelig utvikler seg til å bli en pandemi som når Norge så gjør jeg nok det. Er livredd for at jenta mi skal få det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munnbind? Nei, nettopp fyrt igang generatoren I mitt private tilfluktsrom. Slapp av, jeg har selvfølgelig sikret menneskeligheten ved å lage en liten ark, fikk dog bare plass til nabokatten, en lemur og en østeuropeisk hore. Vi har det så fint atte, hermetiske bønner så det holder I 30 år.

Eventuelt, så gir jeg totalt faen, men det ville jo være galskap. Vi har jo vært på randen av jordens undergang før, SARS og fugleinfluensa la jo nesten planeten i ruiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det. Munnbind er utrolig uhygienisk, og kan faktisk øke faren for å bli smittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer faktisk og kjøpe munnbind :P

og hansker! uansett kjekt og ha! :D

når man skifter på kattedoen og vasker doen! *pinglete*

og er vandt til og bruke hansker på jobb..

kjekt og ha :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...