Gå til innhold

Har du kjøpt munnbind?


Gjest Logget på

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mange her har kjøpt munnbind?

http://www.nrk.no/nyheter/1.6587133

Og i samme artikkel står å lese:

Fraråder folk å bruke munnbind

Bjørn Iversen, overlege ved Folkehelseinstituttet, fraråder faktisk folk å bruke munnbind. Han mener folk kan bli mer utsatt for smitte fordi de fleste bruker munnbind på feil måte, noe som bare øker risikoen.

– Man må ta på munnbindet på riktig måte, og man bør skifte det ofte. Hvis ikke, blir det fuktig, og det er ikke bra. Dessuten er det mange som er borti munnbindet med fingrene og fikler. Da kan man faktisk bli mer utsatt for smitte, sier Iversen til NTB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt munnbind, og jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe munnbind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt munnbind, og jeg har overhodet ikke tenkt å gjøre det heller.

Som beskrevet i ørten artikler i dag, anbefales det ikke å bruke munnbind. Det er bare tullete hysteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

*oppgitt*

Munnbind? Virkelig? Skal Burberry og Prada designe noen, slik som under SARS, fugleinfluensaen eller hva det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eh, nei! har ikke og kommer ikke til å kjøpe noe munnbind. Kommer heller ikke til å løpe til fastlege for å skaffe tamiflu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munnbind er for veigt, må vel heller få tak i en sån gassmaske eller liknende. Og en kondomdrakt, NASA-drakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke nei. Men jeg har gått til innlkjøp av slike antibakterielle våt servitter, siden vi skal ut å reise i helgen. Bare for å være litt ekstra forsiktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke gjort, og kommer nok ikke til å kjøpe det heller... Og jeg kommer ikke til å løpe til legen for å få tamiflu heller.. Ikke før jeg eventuelt blir syk i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det har jeg ikke gjort, og kommer nok ikke til å kjøpe det heller... Og jeg kommer ikke til å løpe til legen for å få tamiflu heller.. Ikke før jeg eventuelt blir syk i hvertfall ;)

Det var på en måte underforstått det da. men point taken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølelig har jeg kjøpr munnbind. Satt ute i sola med det i tre timer idag, og har fått et fancy skille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, og tror sjangsen er liten for at jeg kommer til å gjøre det.

De har jo nedgradert antall personer døde av dette, mye er nok mediahysteri.

chillern med et glass vin og gleder meg over våren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva i alle dager skal jeg med munnbind?

Jeg tru'kke jeg kommer til å kjøpe et heller, samme hvor svinsk denne influensaen blir. Jeg har ikke sykdommer, jeg er frisk og sprek. (Optimist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt munnbind, makan til hysteri. Var i sentrum i dag, så ingen med munnbind der heller. Men de som som har kjøpt munnbind er vel så redde at de for det meste holder seg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke kjøpt... men har en pakke liggende fra sist vi hadde byggearbeider i huset, så kanskje jeg skal ta den i bruk? ( :ironi: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...