Vulpes Skrevet 29. april 2009 #1 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg trenger hjelp! Skal ha ny bikini til sommeren, en som er liten (dekker lite) som jeg kan sole meg i uten å få store skiller. Har andre bikinier fra før av som er bedre å bade og herje med, så det trenger jeg egentlig ikke. Men vet ikke hva jeg skal haaa... Nå har jeg sett på så mange bikinier at jeg har sett meg blind, så dere må si hva dere synes 1) Denne tror jeg er litt søt, men vet ikke... Koster 227,- til sammen http://files.hm.com/media/products/735/ML7..._206R_69489.jpg 2) Er denne bare vulgær? Er så mye leopardmønster i år at jeg nesten har begynt å tenke at det er kult... Men vet ikke Koster 227,- http://files.hm.com/media/products/705/ML7..._187R_67043.jpg 3) Skal i så fall ha den i rød/oransje. Koster 196,- http://files.hm.com/media/products/705/ML7..._098R_68449.jpg http://files.hm.com/media/products/705/DXL...027_63_0930.jpg 4) 314,- http://www.laredoute.no/misc/ProductZoom.a...1_8050767_2.JPG 5) Og så noen som er litt annet enn det jeg ville ha, men jeg likte dem likevel, så vurderer å kjøpe 227,- til sammen http://files.hm.com/media/products/730/ML7..._017R_69539.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2009 #2 Del Skrevet 29. april 2009 Den leopardmønstrede var tøffest, men den siste dekker vel minst hud om det er det som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 29. april 2009 #3 Del Skrevet 29. april 2009 Den nederste er kjempefin på, men tror det avhenger litt av at man har små pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 29. april 2009 Den leopardmønstrede var tøffest, men den siste dekker vel minst hud om det er det som teller Takk for svar! Ja, jeg digger egentlig den leopardmønstrede, er bare usikker siden jeg aldri har eid noe med leopardmønster... Men kanskje jeg skal være litt vågal og gå for den! Den siste digger jeg og, men skillet kommer til å bli litt upraktisk tror jeg? Den nederste er kjempefin på, men tror det avhenger litt av at man har små pupper. Jeg har 70B-pupper - altså ganske små. Men fine i formen da. Men trenger man kanskje litt mere pupper for sånne topper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 29. april 2009 #5 Del Skrevet 29. april 2009 Synes den nederste var den fineste jeg, tror den blir bra på Slipper skille med sånn type bikini, tror ikke du har for små pupper til sånn type topp heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 29. april 2009 #6 Del Skrevet 29. april 2009 jeg likte den første, den leopardmønstrete og den siste best jeg de to andre syntes jeg igrunn ikke noe om... hadde kanskje valgt den nederste selv, men kommer jo ann på brunfargen du får og som sagt tidligre i tråden hvordan bysten din ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. april 2009 #7 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg likte best nummer 4, den var litt spesiell for å si det sånn, en som kanskje ikke alle har. Men den med leopard blir nummer 2 med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 29. april 2009 #8 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg likte nummer 4 best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 29. april 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Takk for svar, har luka bort nr 4 nå i hvert fall (bikinitrusa ser ganske tynn og slapsete ut, tenker at den lett glir inn i rumpa og gir camel toe, haha.. også tenker jeg at steinene vil gi rart skille), og har noen jeg heller litt mot... Så dette er til stor hjelp :D Synes den nederste var den fineste jeg, tror den blir bra på Slipper skille med sånn type bikini, tror ikke du har for små pupper til sånn type topp heller. Så man får ikke rart skille av dem? Altså en bred strek mellom puppene liksom? Har aldri brukt slike bikinier, så jeg aner ikke :gjeiper: jeg likte den første, den leopardmønstrete og den siste best jeg de to andre syntes jeg igrunn ikke noe om... hadde kanskje valgt den nederste selv, men kommer jo ann på brunfargen du får og som sagt tidligre i tråden hvordan bysten din ser ut Jeg kommer sannsynligvis til å bli ganske brun i år. Vanligvis går jeg rundt relativt blek hele sommeren, fordi jeg ikke orker/gidder å sole meg, men jeg kan egentlig bli ganske brun om jeg går inn for det. Tok sol for første gang i 10 min nå, og fikk klare skiller etter trusa. Hurra!! Og puppene mine er sånn at jeg egentlig ikke trenger BH siden de holder seg på plass av seg selv, og da kan jeg kanskje ha en sånn topp? Nå heller jeg litt mot leopardbikinien og den siste... :D Endret 29. april 2009 av Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest open_mind23 Skrevet 29. april 2009 #10 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg likte nummer 4 best Nummer 4 var ganske kjedelig synes jeg! Den med leopardmønster hadde jeg kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. april 2009 #11 Del Skrevet 29. april 2009 Om du ønsker mer å velge mellom, har Victorias Secret utroooooolig mange lekre bikinier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 29. april 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 29. april 2009 Om du ønsker mer å velge mellom, har Victorias Secret utroooooolig mange lekre bikinier. Mange utrolig flotte der! Men uff, så var det prisene da... Så jeg har slått fra meg den muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #13 Del Skrevet 29. april 2009 Nummer 1 var fresh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 29. april 2009 #14 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg syns nr 5 var finest, men man får skikkelig kjipt skille av sånne. Blir veldig tykt midt på, og det er jo ikke veldig lekkert hvis man vil ha på seg en litt utringet topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 30. april 2009 #15 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Så man får ikke rart skille av dem? Altså en bred strek mellom puppene liksom? Har aldri brukt slike bikinier, så jeg aner ikke :gjeiper: Jeg tenkte vel mer på skille på skuldre/overdel av bryst, men man vil jo få et skille der bikinitoppen dekker. Har kjøpt meg en slik type bikini selv, man må vel nesten velge hva slags skille man vil ha Men jeg synes den type bikinitopper er lekre Endret 30. april 2009 av Megana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #16 Del Skrevet 30. april 2009 den andre er helt klart finest ! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 30. april 2009 #17 Del Skrevet 30. april 2009 Den leopardmønstrede, absolutt! Jeg bestilte den andre leopardmønstrede fra HM, den som ikke var trekantbikini men push-up, og må innrømme at passformen skuffet, men jeg tror likevel (les: håper) den blir helt grei når jeg blir brunere Hadde jeg hatt pupper til trekantbikini hadde jeg helt klart også valgt den du så på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 30. april 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 30. april 2009 Tusen takk for alle svar, dere er så hjelpsomme Har bestilt nå, og det ble leopardbikinien, samt den siste med sånn spesiell BH. Så får den spesielle være mere pyntebikini, mens leopardbikinien blir sole-seg-bikini. Her er det orden i sakene, ja! Den leopardmønstrede, absolutt! Jeg bestilte den andre leopardmønstrede fra HM, den som ikke var trekantbikini men push-up, og må innrømme at passformen skuffet, men jeg tror likevel (les: håper) den blir helt grei når jeg blir brunere Hadde jeg hatt pupper til trekantbikini hadde jeg helt klart også valgt den du så på! Gleder meg til å få den!! Men hvordan pupper tenker du at man må ha for å bruke trekantbikini? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 30. april 2009 #19 Del Skrevet 30. april 2009 Gleder meg til å få den!! Men hvordan pupper tenker du at man må ha for å bruke trekantbikini? Vel, mine er rett og slett litt for store til trekantbikini, noe som også dessverre fører til at de ikke er fullt så faste som de skulle vært Betyr selvfølgelig ikke at en ikke kan bruke trekantbikini, men det er ikke en flatterende modell for mine pupper og min kropp i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 30. april 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 30. april 2009 Vel, mine er rett og slett litt for store til trekantbikini, noe som også dessverre fører til at de ikke er fullt så faste som de skulle vært Betyr selvfølgelig ikke at en ikke kan bruke trekantbikini, men det er ikke en flatterende modell for mine pupper og min kropp i allefall Aaah, da henger jeg med! Nei, de gir vel ikke så veldig god støtte akkurat, det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå