Timmelim Skrevet 29. april 2009 #1 Del Skrevet 29. april 2009 Ta det med ro.. Nyt livet forvisset om at dere ikke er skyld i at verden kommer til å gå under på grunn av deres bruk av fossile brennstoffer. Dette er bare noe sannhetsministeriet ønsker at dere skal tro for å holde dere på matta. Her er en kjettersk film som forteller litt mer om dette lureriet. (Nei, den er ikke laget av Emmanuel Goldstein, han eksisterer ikke, og har heller aldri eksistert!) http://en.sevenload.com/videos/UsTF3KX-The...Warming-Swindle Når det er sagt, så vil jeg legge til at naturvern er en fin ting. Å kjøre biler som bruker mindre drivstoff betyr bedre luftkvalitet i byene våre. Å kildesortere betyr mindre søppel og muligheten for gjenbruk av ressurser som ellers ville gått til spile. Kompostering gir ikke bare fin blomsterjord, men fjerner søppel som ellers ville stinket og bruker biologisk materiale som ellers ville gått til spille. De fleste av de tiltak man gjør i klimareligionens navn er med andre ord fornuftige også utenfor rammen av dette. Det er sunn fornuft og en videreføring av våre forfedres nøysomhet, fokus på ressursforvaltning og estetiske sans for våre omgivelser. Ha en vidunderig dag i intellektuell frihet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Del Skrevet 10. mai 2009 Verden er ikke bare for meg. Når jeg dør så vil min familie leve videre i generasjoner. Jeg vil ikke være med på at mitt barnebarn * million, skal li på grunn av min egoisme. Derfor vil jeg prøve å være mindre egoistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timmelim Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mai 2009 Verden er ikke bare for meg. Når jeg dør så vil min familie leve videre i generasjoner. Jeg vil ikke være med på at mitt barnebarn * million, skal li på grunn av min egoisme. Derfor vil jeg prøve å være mindre egoistisk. Gode tanker, men hva hadde de med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå