Dixie Skrevet 25. juli 2003 #21 Del Skrevet 25. juli 2003 Zirine: Tror jeg leste innlegget ditt litt forfort.... Trodde du mente at om vi avskaffet monarkiet ville a kulturskattene gå tapt..... Også mente jeg at de var ingen grunn til at de vil forfalle mere en de allerede gjør i dag ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #22 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg liker egentlig at vi har en kongefamilie. Syns det er greit at vi har noen til å representere landet vårt, og som ikke bare kommer til å gjøre den jobben i så og så mange år. Vi vanlige nordmenn representerer da landet vårt hver gang vi er i utlandet. Det er flere som treffer oss vanlige enn som treffer kongefamilien. Oss vanlige kan snakke med hvis de har lyst. En vanlig spanjol kan ikke bare gå bort til dronning Sonja og slå av en prat og spørre om livet i Norge. Og jeg må si at jeg jeg har fått flere inntrykk av et land ved å snakke med den vanlige mann i gata enn å se på og lese om deres landsoverhoder...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå