Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #1 Del Skrevet 17. juli 2003 Fikk stønad til barnetilsyn idag jeg.... Man skal vel ikke få det i juli måned? Jeg betaler ingenting for SFO i juli.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 17. juli 2003 #2 Del Skrevet 17. juli 2003 Det skal du ikke få nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #3 Del Skrevet 17. juli 2003 hm.... Hvorfor må de være så teite, da...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 17. juli 2003 #4 Del Skrevet 17. juli 2003 Får du stønad til barnetilsyn? Er ikke du samboer da? Trodde det bare var aleneforeldre som fikk jeg. *nyskjerrig vet du* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #5 Del Skrevet 17. juli 2003 man kan få stønad til barnetilsyn i opptil 23 måneder hvis man flytter sammen med en som ikke er barnefar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya :) Skrevet 18. juli 2003 #6 Del Skrevet 18. juli 2003 man kan få stønad til barnetilsyn i opptil 23 måneder hvis man flytter sammen med en som ikke er barnefar.... Trodde det var 12 mnd? Tror forresten jeg på sjekke kontoen.. Bare sånn for sikkerhets skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya :) Skrevet 18. juli 2003 #7 Del Skrevet 18. juli 2003 Næh, der var det ikke no'. Ingen som har tabba seg ut her med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #8 Del Skrevet 18. juli 2003 Reglene er som følger: Dersom du flytter sammen med barnefar, eller gifter deg med hvem som helst, skal stønaden opphøre fra første måned etter. Dersom du flytter sammen med en som ikke er barnefar kan du få stønad i tolv måneder. Men det avhenger av når på året du får samboer, for de følger kalenderåret. Så hvis du flytter sammen med en ny dude 1. februar 2001 får du faktisk stønad ut desember 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå