Gjest veskemani Skrevet 28. april 2009 #1 Del Skrevet 28. april 2009 http://www.net-a-porter.com/product/38984 *Sikle* Jeg synes den vesken er kjempefin! Den er praktisk, enkel og stilig. Den kan brukes til "ALT"! Hva synes dere? Pss, prisen har ikke noe å si, jeg bare sikler som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 28. april 2009 #2 Del Skrevet 28. april 2009 http://www.net-a-porter.com/product/38984 *Sikle* Jeg synes den vesken er kjempefin! Den er praktisk, enkel og stilig. Den kan brukes til "ALT"! Hva synes dere? Pss, prisen har ikke noe å si, jeg bare sikler som sagt. Jeg syntes ikke noe om den. Men jeg hater glidlås på vesker. Går helt fint når det er på toppen på en håndveske. Men når det begynner å bli lommer med glidlås forran ogsånt syntes jeg ikke noe om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. april 2009 #3 Del Skrevet 28. april 2009 Søren klype! Jeg tror jeg akkurat har oppdaget at jeg er en Fendi-jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. april 2009 #4 Del Skrevet 28. april 2009 Men kan være utro med Mulberry.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 28. april 2009 #5 Del Skrevet 28. april 2009 Likte den kjempegodt, men for en pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veskemani Skrevet 28. april 2009 #6 Del Skrevet 28. april 2009 Søren klype! Jeg tror jeg akkurat har oppdaget at jeg er en Fendi-jente. Synes ikke Mulberryene er så fine! Fendi har mye finere vesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veskemani Skrevet 28. april 2009 #7 Del Skrevet 28. april 2009 http://www.net-a-porter.com/product/38916 Denne var også sikleverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #8 Del Skrevet 28. april 2009 Likte den kjempegodt, men for en pris. Jess, den er ganske dyr, men jeg håper da på at den har GOD kvalitet, pluss at den varer lenge. Må tenke litt fornuftig og! Mye lurere å kjøpe en "anonym" veske, fremfor en fargesprakende til 10 000. Dessuten føler jeg ikke for at noen skal se hvor mye penger jeg har brukt på veske, liker bedre følelsen av å ha kostbare klær med god kvalitet. Relativt få, men dyre klesplagg. Ja, jeg må si at jeg ser med forundring på de med Louis Vuitton-veske. Hvis man først har noen tusenlapper å bruke på vesker, er førstevalget altså en LV-veske? Som er _så_ iøynefallende. Konklusjonen jeg ender opp med er som regel at det fakes. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. april 2009 #9 Del Skrevet 29. april 2009 Fin ja, men for en pris. Hadde ikke giddet å bruke så mye på en veske. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 29. april 2009 #10 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg likte den ikke; fikk litt sånn skoleveske-følelse av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #11 Del Skrevet 30. april 2009 Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå