Gjest Sandbekken Skrevet 28. april 2009 #1 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg spør, er det NOEN som hadde klart å pulle off dette antrekket?? http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/s...1&langId=-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 28. april 2009 #2 Del Skrevet 28. april 2009 Kanskje; hvis alle som ser meg har sære fetisjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 28. april 2009 #3 Del Skrevet 28. april 2009 Haha! tenkte på det samme.. ser ut som noe fra en superhelt film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kråkaa Skrevet 28. april 2009 #4 Del Skrevet 28. april 2009 Oi! Hehe..synes å høre den der spaceman sangen fra 90tallet når jeg så den outfiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 28. april 2009 #5 Del Skrevet 28. april 2009 Utstillingsdokka får bulker man ikke visste at den hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 28. april 2009 #6 Del Skrevet 28. april 2009 haha! jaa!! men serriøst, hvordan ordner man et slikt antrekk?? jakke utpå da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 28. april 2009 #7 Del Skrevet 28. april 2009 Heldekkende frakk utenpå, og solbriller og hatt for at ingen skal kjenne deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 28. april 2009 #8 Del Skrevet 28. april 2009 Selv Giselle og Kate hadde sett bulkete ut i den.... Må da være ment å brukes sammen med andre plagg... Men må si at hverken stoffet eller snittet noen gang får komme i nærheten av garderoben min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #9 Del Skrevet 28. april 2009 Åherregud, øynene mine! Du har rett, Sandbekken, det er tidenes styggeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 28. april 2009 #10 Del Skrevet 28. april 2009 Denne looken fullfører man med en burka! Enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. april 2009 #11 Del Skrevet 28. april 2009 VÆÆÆÆH! Det må da finnes LOVER mot noe sånt!?! Søren, jeg bor rett ved en Topshop. Nå ble jeg redd for at det skal bli flust med sånne rundt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 28. april 2009 #12 Del Skrevet 28. april 2009 Se for dere en Vicky Pollard, real English style, med den der!!!! Kefirhvit og med en kropp bare en mor kan bli glad i. Glad jeg ikke bor i England nå Pingting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. april 2009 #13 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Se for dere en Vicky Pollard, real English style, med den der!!!! Kefirhvit og med en kropp bare en mor kan bli glad i. Glad jeg ikke bor i England nå Pingting! Men heldigvis: de har ikke Pollard-størrelser ser jeg, de sluttet på 42. Puh. Selv om det er ille nok, som noen nevnte ville vel Kate Moss fått bulker i den der. Endret 28. april 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 28. april 2009 #14 Del Skrevet 28. april 2009 Men heldigvis: de har ikke Pollard-størrelser ser jeg, de sluttet på 42. Puh. Selv om det er ille nok, som noen nevnte ville vel Kate Moss fått bulker i den der. Den er nok svært så elastisk ser det ut til. Harr harr! Gurgle gurgle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. april 2009 #15 Del Skrevet 28. april 2009 Å fytti rakkern... Og så måtte dere plante et bilde av Vicky Pollard i den i hodet mitt også... *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 28. april 2009 #16 Del Skrevet 28. april 2009 Nå ler jeg så jeg dør på meg!! Dere er så søte! Heia kvinneguiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. april 2009 #17 Del Skrevet 28. april 2009 Å fytti rakkern... Og så måtte dere plante et bilde av Vicky Pollard i den i hodet mitt også... *grøss* ...det var MOREA! *se uskyldig ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 28. april 2009 #18 Del Skrevet 28. april 2009 Det må ha vært disse her!!!!!! http://www.aftenposten.no/tegneserier/article3025607.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiyo Skrevet 28. april 2009 #19 Del Skrevet 28. april 2009 :dåne: så mange negative følelser ang ekle plagget og likevel finner jeg så alt for mange smiletegn som passer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 29. april 2009 #20 Del Skrevet 29. april 2009 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå