Gå til innhold

Styggeste noensinne!

Gjest LittleLies

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gjest_Lina_*

Selv Giselle og Kate hadde sett bulkete ut i den.... Må da være ment å brukes sammen med andre plagg...

Men må si at hverken stoffet eller snittet noen gang får komme i nærheten av garderoben min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VÆÆÆÆH! Det må da finnes LOVER mot noe sånt!?!

Søren, jeg bor rett ved en Topshop. Nå ble jeg redd for at det skal bli flust med sånne rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for dere en Vicky Pollard, real English style, med den der!!!! Kefirhvit og med en kropp bare en mor kan bli glad i.

Glad jeg ikke bor i England nå Pingting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for dere en Vicky Pollard, real English style, med den der!!!! Kefirhvit og med en kropp bare en mor kan bli glad i.

Glad jeg ikke bor i England nå Pingting!

:grine:

Men heldigvis: de har ikke Pollard-størrelser ser jeg, de sluttet på 42. Puh. Selv om det er ille nok, som noen nevnte ville vel Kate Moss fått bulker i den der. :ler:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine:

Men heldigvis: de har ikke Pollard-størrelser ser jeg, de sluttet på 42. Puh. Selv om det er ille nok, som noen nevnte ville vel Kate Moss fått bulker i den der. :ler:

Den er nok svært så elastisk ser det ut til. Harr harr! Gurgle gurgle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti rakkern... :spy:

Og så måtte dere plante et bilde av Vicky Pollard i den i hodet mitt også... *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Å fytti rakkern... :spy:

Og så måtte dere plante et bilde av Vicky Pollard i den i hodet mitt også... *grøss*

...det var MOREA! *se uskyldig ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:spy::sjokk: :dåne: :overrasket::sprettoy::riste::haar::hakeslepp::flau::sur::frustrert:

så mange negative følelser ang ekle plagget og likevel finner jeg så alt for mange smiletegn som passer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...