Gå til innhold

Singel i 1-3 år

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en singel jente på 22 år, og jeg synes det er merkelig at visse folk her inne synes det er så sjokkerende å ha vært singel i 1-3 år? Jeg har vært singel i 22 år, og jeg trenger ikke en kjæreste, og jeg synes det er uforståelig at noen bare kan hoppe inn i et forhold, og finne ut senere at han visstnok var en slamp. Er samfunnet blitt helt opp-ned? Burde det ikke være sånn at man blir godt kjent med personen i noen år før man evnt blir sammen? Burde ikke fornuften går foran lysten i dette tilfellet? Jeg ser på forhold som alvorlige greier, men jeg aner konturene av en kast og bruk-holdning blant folk som eier null tålmodighet. :(

Og, nei. Er ikke kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kristian82
Jeg er en singel jente på 22 år, og jeg synes det er merkelig at visse folk her inne synes det er så sjokkerende å ha vært singel i 1-3 år? Jeg har vært singel i 22 år, og jeg trenger ikke en kjæreste, og jeg synes det er uforståelig at noen bare kan hoppe inn i et forhold, og finne ut senere at han visstnok var en slamp. Er samfunnet blitt helt opp-ned? Burde det ikke være sånn at man blir godt kjent med personen i noen år før man evnt blir sammen? Burde ikke fornuften går foran lysten i dette tilfellet? Jeg ser på forhold som alvorlige greier, men jeg aner konturene av en kast og bruk-holdning blant folk som eier null tålmodighet. :(

Og, nei. Er ikke kristen.

Helt enig med deg :) Å ja, er garantert flere som tenker som oss, selv om det absolutt er mange som ikke tenker sånn. Jeg prøver i alle fall å finne de som tenker likt som meg på det området, sånn som deg :P, så respekterer jeg de andre som ikke tenker som meg, men de er ikke akkurat interessante for meg når det gjelder sex og kjærlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verre når man har hatt et forhold som varte i en stund, og så bli singel, enn å alltid ha vært singel, det er nok derfor folk reagerer på flere år som singel. Da veit man hva man går glipp av. Ikke at det er noe feil med å ikke ha vært sammen med noen, men at det ikke kan sammenliknes burde vel være ganske logisk.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_gutt22

Flott å høre at det er flere som liker å være singel. men kan nok være det at så lenge vi ikke har hatt et forhold i lange perioder så vet vi ikke hva vi har gått glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i 22 år jeg også, men forskjellen mellom oss er at jeg ønsker meg syyyyyyyykt mye en kjærest :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde det ikke være sånn at man blir godt kjent med personen i noen år før man evnt blir sammen?

Noen år?! Skal vel lete ganske lenge etter noen med den tålmodigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt_23

hehe, også vært singel hele livet og det begynner jo å bli ganske kjedelig når man ser alle kamerater rundt seg har et eller annet forhold på gang. Litt min egen feil at jeg ikke går så mye ut , men har jo noe med å initativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cumbrell

Har man et seriøst forhold bak seg er man veldig klar over hvilke egenskaper den neste kjæresten skal ha. Man får litt noia, for det virker håpløst å finne en slik person, forelske seg i han/henne og få positiv respons. Derfor blir man GAL etter å ha vært singel i 1 - 3 år, man vil bare finne den rette!

Jeg savner kjæresten min. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man et seriøst forhold bak seg er man veldig klar over hvilke egenskaper den neste kjæresten skal ha. Man får litt noia, for det virker håpløst å finne en slik person, forelske seg i han/henne og få positiv respons. Derfor blir man GAL etter å ha vært singel i 1 - 3 år, man vil bare finne den rette!

Jeg savner kjæresten min. :(

aw :sukk:

jeg savner ikke den kjærsten jeg hadde,f or han er en god venn og sånn skal det være.. men jeg savner det å ha en kjærste jeg da..

signerer som folk sier her, når man har vært i et fast forhold vet man hvor fantastisk deilig det er, og da føles disse 2 årene ut som tortur!

lei lei lei av å være singel! :sur:

hvor er han da?? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...