Gå til innhold

Jenter, hjelp meg litt

Gjest Gjest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gutt_*

Skal på en fest i helgen som en jente jeg er litt betatt av også skal på. Vi har vært på fest sammen endel ganger etter jul, og det ender med at vi blir sittende å snakke sammen hver gang, gjerne til festen er slutt.

Jeg tror nok hun vet at jeg liker henne, og jeg tror kanskje hun liker meg litt også. Ellers hadde hun vel neppe sittet å snakket med meg hver gang vi er på fest. Har lagt merke til at hun følger med hvis jeg snakker med andre jenter også...Møtte henne tilfeldig forrige uke og ble stående og snakke med henne en liten halvtime. Virker som om hun synes det var hyggelig, jeg som avsluttet samtalen og sa jeg måtte videre.

Har liksom ikke gjort så mye for å komme lenger med henne, men jeg har tenkt å prøve det til helgen. Har vært singel en stund og begynner å føle at det kunne vært fint med et nytt forhold. Har følelsen av at vi passer veldig godt sammen. Hun har forøvrig vært singel lenge.

Jeg lurer litt på hvordan jeg skal gå frem for at hun skal skjønne at jeg er interessert i å gå litt videre, men uten å liksom dra på alt for mye. Liker henne veldig godt og har ikke lyst til å rote til noe.

Tror ikke jeg har gått i "vennefella" enda ;)

Hvis dere noen kunne gi meg noen tips hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør henne om hun kunne tenke seg å gå ut å finne på noe en dag. Vis at du er interessert, vær hyggelig, veloppdragen og ærlig, så kan det godt være at følelsene er gjensidige de:) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...