Gå til innhold

Damemote:Strømper eller ikke strømper.

Gjest anonym

Hvor ofte bruker du strømper eller strømpebukse?  

1. 1. Hvor ofte bruker du strømper eller strømpebukse?

• Flere dager i uken.
      3
    • En gang i uka.
      3
    • Bare når jeg absolutt må!
      14
    • Jeg var til og med barbent når jeg giftet meg!
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmelighetsfull

Fikk veldig lyst til å stille dere kvinner/jenter som bruker denne tråden et spørsmål.

Passer kanskje dårlig med 48 grader utenfor, men sånn generelt:

Merker at moten begynner snu mot at alle damer skal gå med bare ben uansett vær og anledning, selv om jeg tror de fleste menn faktisk synes det er finere med tynne strømper. Jeg vet at jeg og mange andre synes det.

Mener ikke å stille spørsmålet i en sånn fetisjlignende greie som det har blitt stilt her før, men er litt interessert i å høre hva slags synspunkt dere selv har på endringen fra strømper til ikke strømper? Eller er den endringen mer i Holywood? Jeg merker den allikevel også her.

Artig å få høre synspunkter på hvorfor dere allikevel bruker strømper/strømpebukse eller hvorfor dere ikke vil gjøre det?

Er det noe som skjønte spørsmålet?? 8)

Jeg skal ikke ta noen doktorgrad i dette bare lurer på hva dere tenker om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I selskaper hvor jeg kler meg i penklær, synes jeg det er penest med strømper/strømpebukse, så da bruker jeg stort sett det.

Men i alle andre sammenhenger går jeg uten, orker ikke gå med strømpebukse i hverdagen, samme hva andre synes er penest! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Strømper/strømpebukser kan være så fine de bare vil...Men de er ekle klamme og siger nedover. Da går jeg heller uten. brune hårløse legger er pent da...

Med mindre det er vinter og 20 minus...(men da er det for såvidt stilongs og langbukser som gjelder :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun strøpebukse om vinteren,hvis jeg går i skjørt elller kjole.På sommerstid syntes jeg det er finest med bare ben.Det er ikke noe pent med åpne sko, der tuppen av strømpebuksen viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..., selv om jeg tror de fleste menn faktisk synes det er finere med tynne strømper. Jeg vet at jeg og mange andre synes det.

Kvinner kler seg i all hovedsak for andre kvinner, og ikke for menn. Mener det har vært undersøkelse til og med her på KG om hvem sin smak vi bryr oss om når vi kler oss. Og der scorte gutta svakt, gitt.

Foretrekker bare ben, men synes ikke alltid det passer seg på jobb eller i fine selskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømper flere ganger i uka. Har en heller polert kleskodeks på jobb, hvor drakter og skjørt er vanlig. Det ville tatt seg dårlig ut om noen dukket opp med bare ben der. Og..siden jeg jobber fulltid, så blir det sånn.

Synes faktisk det ser stiligere ut også.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ingen av de gitte alternativene passer meg.

Jeg bruker stay-ups (neitakk, ikke strømpebukser, om jeg kan slippe) når det passer seg. Dvs, når jeg pynter meg. Det gjør jeg ikke en gang i uka (jeg går ikke på byen i helgene heller nei) men det er ikke "bare når jeg må", det er "når jeg kan fordi det passer seg" På jobb passer det slett IKKE slik jeg jobber nå, og mitt sosiale liv er noe begrenset. Men, tar jeg på meg skjørt eller kjole for å pynte meg, da liker jeg strømper ja.

Vel, ikke til "lett sommer-påkledning" som for meg er enkle kjoler eller skjørt, men altså til selskaper. Alltid på vinteren. Jeg liker det godt, men det passer ikke alltid. Passer ikke når jeg tusler i butikken med et kort dongri-skjørt og sandaler i 30 plussgrader, men er "påbudt" i pappas 50-årsdag.

Du manglet altså alternativet "når det passer seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg må. Nylon er ekkelt, og tærne lukter vondt etter en dag i sånne. På sommeren bruker jeg ikke nylon. Ellers når det passer seg. Men jeg har nok en hang til bukser i jobbsammenheng, for da kan jeg bruke bomullssokker og ikke nylon.. Eneste gang jeg liker nylon er vel når jeg skal pynte meg i helgesammenheng, med skjørt og høye støvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker veldig sjelden skjørt/kjole, kanskje en gang i året i snitt, og enda sjeldnere strømpebukse. Strømpebukser er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...