Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #1 Del Skrevet 27. april 2009 Hei! Som overskriften sier lurer jeg på hvor ofte jeg bør vaske: -boksere? -sokker? -t-skjorter Vi gjerne høre deres vaskerutiner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #2 Del Skrevet 27. april 2009 Hver dag såklart!! Altså, det kan godt ligge i skittentøyskurven noen dager, men det bør byttes hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 27. april 2009 #3 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg vasker ALT undetøy etter en gangs bruk, noe annet ser jeg på som uhygiensisk. Det gjelder også sokker og strømpebukser. Egentlig så er jeg vel lite miljøvennlig på vasking av klær, for jeg vasker mye og ofte! T-skjorter og topper med arm går i vasken omtrent etter en eller to gangs bruk. Singlet'er og ting uten arm etter et par gangs bruk og bukser og skjørt etter tre-fire gangers bruk. Treningsklær eller klær brukt på jobb blir vaska etter en gangs bruk. Men det skal sies at jeg er flink til å skylle klærne i bio-tex istedet for å hele tiden slenge ting i vaskemaskina. Det gjelder topper og strømpebukser. Og setter aldri på en vaskemaskin før den er full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 27. april 2009 #4 Del Skrevet 27. april 2009 jeg vasker sokker truser og t-skjorter etter en dags bruk. Bukser og bh'r etter 4-5 dager.. Og gensere etter et par dager.. det spørs om jeg har svettet mye (det gjelder også bh) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 28. april 2009 #5 Del Skrevet 28. april 2009 truser og sokker etter engangsbruk, er ikke det vanlig da? Tskjorter kommer an på hvor aktiv jeg har vært, men etter ca 2 gangers bruk er vel mest vanlig hos meg. Bukser, gensere og kjoler vaskes sjeldnere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #6 Del Skrevet 28. april 2009 Sokker og truser etter en gangs bruk. BH bruker jeg noen dager. T-skjorter og singlet varierer. Nå så lenge det ikke er så varmt kan jeg bruke det 2-3 ganger før vask, mens om sommeren blir det stort sett kun brukt en gang før det vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draven Skrevet 28. april 2009 #7 Del Skrevet 28. april 2009 Alt man har inntil kroppen skiftes og vaskes etter en dags bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #8 Del Skrevet 28. april 2009 Alt man har inntil kroppen skiftes og vaskes etter en dags bruk. Så du vasker bukser etter en dags bruk? Det er vel litt unødvendig? Vasker sokker og truser etter en dags bruk, alltid nytt etter trening og om morgenen. Topper og singletter går jeg med så lenge de ikke lukter svette eller er tilgriset. Så blir vel etter 4-6 gangers bruk. Bukser kan jeg sikkert gå med 10 ganger før jeg vasker de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. april 2009 #9 Del Skrevet 28. april 2009 Sokker og undertøy kommer i skittentøyskurven etter en dags bruk. Singleter/t-skjorter varierer. Men bukser vasker jeg ikke så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 29. april 2009 #10 Del Skrevet 29. april 2009 Sokker og truser hiver jeg i skittenkurven etter en dag. BH'er etter tre-fire dager. Singleter/topper etter èn dag. Bukser etter to-tre dager. Gensere etter to dager. Cirka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå