Snupzy Skrevet 25. juli 2003 #21 Del Skrevet 25. juli 2003 oisann :oops: Det er jeg som var siste gjest her :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamara Skrevet 25. juli 2003 #22 Del Skrevet 25. juli 2003 Ja! Jeg er alenemamma. Knotten er 2 år, og vi har vært alene hele tiden. Men vi er jo ikke ALENE. Knotten har verdens beste pappa. De treffes så ofte som mulig, og elsker hverandre over alt på jord. Akkurat sånn som jeg elsker Knotten. Ja, jeg er alene med det daglige ansvaret. Og noen ganger er det tøfft. Men stort sett så har vi det flott. Hadde jeg ikke hatt et så flott forhold til Knottepappaen, så hadde nok livet vært mye tøffere for både meg og sønnen min. Men sånn som vi har det nå, så er det stort sett bare kos å være alenemamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #23 Del Skrevet 2. august 2003 Lurte på om det var andre alenemødre i Oslo som ville skrive med meg? Jeg er 24 og har en datter på 6. [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 2. august 2003 #24 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg er alenemor. Jeg er 23 år, student og har ei datter på 4 og en sønn på 2 år. Har vært alene med de i et år snart. Akkurat nå er ungene hos sin far, og har vært der i to uker. (sommerferie, DEILIG!!!) Men vanligvis er de hos han annenhver helg. Jeg ble overrasket over hvor mange alenemødre det er her inne... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 2. august 2003 #25 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg ble overrasket over hvor mange alenemødre det er her inne... :D Ikke rart det aldri er folk på aleneforeldreforeningens chattesider Men hyggelig også, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 3. august 2003 #26 Del Skrevet 3. august 2003 Bare aleneMØDRE? Vel, jeg er (alene)pappa, med delt omsorg for en sønn på 8. Min nye samboer har en datter på 5, også hun med delt omsorg. Så i min situasjon, hvor jeg har sønnen min bare halve tiden, og en ny samboer til å hjelpe til, vet jeg nok ikke hva "helt-alene-foreldre" sliter med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå