Gå til innhold

Nysingel og sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har overhode ikke interesse av å treffe noen ny mann da jeg tenker at det kommer til å gå litt tid før et nytt forhold... Men det er denne sexen!! Jeg kommer jo til å bli gal, det å føle at man kan ha sex, være seksuell for min egen del og det og vite at noen vil ha meg seksuelt. Jeg syns det er skikkelig kjipt.

Som jeg sa har jeg ikke interessen av å gå ut å sjekke eller den slags, men skulle ønske det ringte en kjekk mann til meg som kan få meg til å føle at jeg er en attraktiv kvinne som kan tilfredstille meg litt når det passer meg :lur:

Hvor kan man da så finne disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har overhode ikke interesse av å treffe noen ny mann da jeg tenker at det kommer til å gå litt tid før et nytt forhold... Men det er denne sexen!! Jeg kommer jo til å bli gal, det å føle at man kan ha sex, være seksuell for min egen del og det og vite at noen vil ha meg seksuelt. Jeg syns det er skikkelig kjipt.

Som jeg sa har jeg ikke interessen av å gå ut å sjekke eller den slags, men skulle ønske det ringte en kjekk mann til meg som kan få meg til å føle at jeg er en attraktiv kvinne som kan tilfredstille meg litt når det passer meg :lur:

Hvor kan man da så finne disse?

Da må du nesten ut i den byen du bor i å finne noen, dersom det da ikke er venner du har hatt et godt øye til. Mulighetene er mange, men husk: Det er et minefelt, for man kan fort bli litt involvert, så man bør ha klare regler for hva man vil tillate hverandre å gjøre. En ting er f.eks om du vil leke med andre eller gå på date, men ville du takle det dersom han du da evt. finner også vil ha seg litt på sin kant? Kos deg masse om du finner den rette fyren for jobben:) Husk prevensjon.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp deg noe leketøy. Det hjelper mot den verste kløen.

Gjest Gjest
Skrevet
Kjøp deg noe leketøy. Det hjelper mot den verste kløen.

Signerer denne.

Det er stusselig med jenter som ikke har nok innsikt til å få seg selv til å komme.

Gjest Bond
Skrevet (endret)

Tråden er delt. Den generelle diskusjonen om hvorvidt man kan overleve uten sex kan finnes her.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Skrevet

Det er vel nok av menn som tenker i de samme baner. Hatt en som kunne ringe i blant og komme innom når det passer. ... Men er usikker på hvordan man får det til

Gjest på utkikk
Skrevet

Du er på utkikk etter en "pulevenn" (eller Fuck Buddy, Friends with Benifits, Fucking good friends eller rett og slett bare en elsker - kjært barn har mange navn). Det er utrolig greit å ha en slik å ringe, men det er mange farer ved det, f.eks. at den ene blir forelsket og vil noe mer, mens den andre ikke er interessert i dette. Eller det som ble nevnt før om man da skal tolerere at den andre har flere sexpartnere enn deg.

Jeg hadde ei slik venninne for en liten tid tilbake, men hun gav meg plutselig en kveld en lang tale om hvor godt hun likte meg, lyst på barn, det å være kjæreste - noe jeg ikke var så klar for. Da måtte jeg bryte denne "dealen" og har gått for lut og kaldtvann siden :(

Måten man stort sett får seg en slik venn på er at man gjerne har endt opp i køya sammen og man tar opp dette etterpå; at man ikke er klar for et forhold, men gjerne vil ha sex og litt hygge sammen uten større forpliktelser. Men ha retningslinjene rimelig klare fra starten, hvis ikke blir det kluss.

PS: er på utkikk etter ny venninne for tiden jeg...

Skrevet

Kjøp dere noe leketøy!! Bruk penger!!! Hallo!! eier dere ikke fantasiliv?

vi gutter er litt annerledes, vi bruker heller det vi har for hånden i stedet for å sløse penger, for eksempel en dorullkjerne kan fungere vel som en vagina, akkurat som en penisprotese kan fungere som en virkelig ekte pikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...