Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 27. april 2009 #1 Del Skrevet 27. april 2009 Har datet m en mann i et par mnd. Startet heftig, vilt og tror vi begge var i en rus... Han tok initiativet til å treffes ca en gang eller to i uka.. + litt mld innimellom. Plutselig snudde han på flisa, og sa han hadde fått kalde føtter... Må nevnes at jeg fortsatt bodde sammen m eksen, som er en bekjent av min date. Han sa at han synes dette var veldig ekkelt. Ok, jeg sa at d var synd han ikke ville treffes mer, for jeg ville gjerne bli bedre kjent m han. Men respekterte hans valg og lot han gå... Tok så ikke noe kontakt med han, men han klarer ikke la være... Han sender meg mail og mld. Han har også tatt initiativet til å dra på en felles interesse vi har. Det gjorde vi og koste oss. Da jeg skulle dra fra han etter det, sa han at han synes det var vanskelig å la meg gå derfra... Jeg spurte hvorfor, han ble litt flau og sa: det er jo det da.... ( vi hadde ikke intimkontakt på dette treffet, kun et par klemmer) Ellers har vi ingen faste avtaler annet en at vi skal snakkes... Noen som kan hjelpe meg m litt tolkning her? Liker han meg, eller bruker han meg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. april 2009 #2 Del Skrevet 27. april 2009 jeg tror han liker deg... ...og syns det er ekkelt med eksen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 27. april 2009 #3 Del Skrevet 27. april 2009 jeg tror han liker deg... ...og syns det er ekkelt med eksen din... signerer på den! men høres ut på deg TS som at DU aldri tar kontakt med han, men kanksje du vburde vise han at du er intressert du også, før han gir opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. april 2009 #4 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg tror også at han liker deg.. men likte ikke helt det med eksen din jeg heller. Kan godt forstå han. Men du burde kanskje vise litt interesse om du liker han og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #5 Del Skrevet 27. april 2009 Liker han meg, eller bruker han meg tro? Det er vel heller du som bruker han. Dessuten er det jo rimelig spesielt å bo sammen med eksen sin da. Jeg tror ikke det er mange menn som hadde giddi å bli sammen med deg så lenge du bor sammen med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. april 2009 #6 Del Skrevet 28. april 2009 Det er vel heller du som bruker han. Dessuten er det jo rimelig spesielt å bo sammen med eksen sin da. Jeg tror ikke det er mange menn som hadde giddi å bli sammen med deg så lenge du bor sammen med han. He, he så hyggelig svar. Vet du nok om omstendighetene rundt mitt brudd til å uttale deg på den måten?? Gidder ikke komme nærmere inn på det her, men tilbake til d tråden egentlig handlet om.. Jeg trakk meg tilbake da han ga beskjed om kalde føtter. Respekterte han for d. Ellers takk for svar, får vel ikke gi helt opp enda :o) Sender han en mail jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #7 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg trakk meg tilbake da han ga beskjed om kalde føtter. Lol, jeg tror de fleste hadde fått kalde føtter om de hadde vært på date med ei dame og så funnet ut at hun fortsatt bodde sammen med eksen sin... Det er vel ingen som liker å være en reserveløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. april 2009 #8 Del Skrevet 28. april 2009 Når du spør om råd, så får du nesten forstå at folk nevner det med at du bor sammen med eksen. Det skulle veldig mye til at jeg datet noen som bodde med en eks. Sånn er det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #9 Del Skrevet 28. april 2009 Enig med de andre. Du må nesten flytte fra eksen før du inngår nytt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå