PeeWee Skrevet 8. mai 2009 #41 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er nok snakk om at de mannfolka som er gode nok for deg har funnet noe bedre, slik at du heller burde skaffe deg en katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. mai 2009 #42 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er nok snakk om at de mannfolka som er gode nok for deg har funnet noe bedre, slik at du heller burde skaffe deg en katt. Hvorfor maser du om katter hele tiden? En katt er da ikke på noen måte som en kjæreste og kan absolutt ikke fylle opp kravene til en kjæreste. Har du katt selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 8. mai 2009 #43 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er nok snakk om at de mannfolka som er gode nok for deg har funnet noe bedre, slik at du heller burde skaffe deg en katt. Jeg har allerede katt, så du trenger ikke å bekymre deg for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 8. mai 2009 #44 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor maser du om katter hele tiden? En katt er da ikke på noen måte som en kjæreste og kan absolutt ikke fylle opp kravene til en kjæreste. Har du katt selv eller? Jeg synes bare at dette med overdrevne kravstore damer blir enda en slik tragisk stereotyp. Det er jo åpenbart at alle disse som klager over at ingen er bra nok har alt for høye krav til en potensiell partner i forhold til hva de kan oppnå selv. Menn behøver ikke skaffe katt istedet, da de alltids kan skaffe en partner i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornia Skrevet 8. mai 2009 #45 Del Skrevet 8. mai 2009 Å finne en kjæreste er noe som skjer helt tilfeldig virker det som. Traff min i utlandet uten at det var en del av planen for oppholdet. Nyt fritidsaktiviteter, hobbyer og tid med venner og så dukker en eller annen spennende fyr opp. Bare husk å lukke opp øynene når han står der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #46 Del Skrevet 8. mai 2009 Hmm.. er ikke lett. Jeg er 21 og evig singel! Har prøvd å finne noen på byen, men alle der er ute etter kun en ting fant jeg fort ut. Så prøvde derfor nettdating! Men, akkurat samme problemet der. De fleste guttene jeg har møtt er bare ute etter en flørt og ikke noe langvarig forhold. Rett og slett useriøse, kunne like greit skrevet at de søkte sex treff.. Så jeg har bestemt meg for å bare leve singellivet noen år til. Sette det på vent til guttene på min alder har festa seg ferdig og vil noe mer. Sånn jeg ser det er de fleste gutter i starten av 20 årene mest interessert i å dra på byen med kompisene og sjekke nye damer hver helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 8. mai 2009 #47 Del Skrevet 8. mai 2009 Hmm.. er ikke lett. Jeg er 21 og evig singel! Det er da ikke noen krise, vet om mange i din situasjon som har funnet noen når de har nådd mitten av tyveårene. En mulighet kunne dog være å oppsøke andre utesteder? Er jo gjerne folk på ulikt seriøsitetsnivå som går på de ulike stedene. Er værre med dem som fortsatt er single når de runder 30... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #48 Del Skrevet 8. mai 2009 Neida, er ikke noen krise! Funnet ut at jeg er såpass ung at jeg ikke har dårlig tid. Er jo mye positivt med singellivet også! Skal f.eks flytte til utlandet en periode, hadde jo sikkert ikke gjort det om jeg hadde kjæreste i Norge. Og vet om flere på min alder som nå starter familie fordi de har vært sammen med kjæresten så lenge at det blir naturlig for dem nå...Mens jeg studerer og opplever masse de aldri vil få gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 9. mai 2009 #49 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvorfor maser du om katter hele tiden? En katt er da ikke på noen måte som en kjæreste og kan absolutt ikke fylle opp kravene til en kjæreste. Har du katt selv eller? Thihi.... Go Stjernedryss... du er morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten* Skrevet 10. mai 2009 #50 Del Skrevet 10. mai 2009 Hmm.. er ikke lett. Jeg er 21 og evig singel! Har prøvd å finne noen på byen, men alle der er ute etter kun en ting fant jeg fort ut. Så prøvde derfor nettdating! Men, akkurat samme problemet der. De fleste guttene jeg har møtt er bare ute etter en flørt og ikke noe langvarig forhold. Rett og slett useriøse, kunne like greit skrevet at de søkte sex treff.. Så jeg har bestemt meg for å bare leve singellivet noen år til. Sette det på vent til guttene på min alder har festa seg ferdig og vil noe mer. Sånn jeg ser det er de fleste gutter i starten av 20 årene mest interessert i å dra på byen med kompisene og sjekke nye damer hver helg... Gutt 26 her. Har selv prøvd å finne noen på byen uten å lykkes. Gav fort opp. Finner aldri noen om man leter livet av seg, og på død og liv skal ha et forhold NÅ. Var vel singel i ca 7 år før jeg fant meg ei skikkelig jente. Det var ikke på byen, det var absolutt ikke planlagt, helt tilfeldig. Fant tonen veldig, på kort tid. Hadde mye kontakt, før vi til slutt ble sammen. lars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ManMann Skrevet 23. mai 2009 #51 Del Skrevet 23. mai 2009 Jo, du kan snakke til fremmede menn - det er faktisk ikke så vanskelig som du tror. Kvinner er mer tilbakeholdne ovenfor fremmede, de blir kontaktet ved flere anledninger enn menn. Dette gjør du - Menn er stort sett vant til å være "jegere". Om de får følelsen av å bli sjekket opp, kan dette bringe dem litt ut av likevekt om det er en uvant situasjon. Derfor, ser du noen du liker - spør dem om veien, for eksempel. Gjerne et sted du vet som ligger i den retningen de selv går i. Er det en hyggelig mann, kan du slå følge med vedkommede et par kvartaler. Spør da om han bor i området, hvor lenge han har bodd der, om strøket er dyrt å bo i, for å naturlig komme inn på temaet samboer/kjæreste. Om det er full klaff kan du ende opp med å spørre om en koselig kafe. Er han utadvent av seg, vil han kanskje be deg på en kaffe? Et annet triks er å legge merke til noe uvanlig med for eksempel påkledningen. Kommenter det på en positiv måte - For eksempel; "Det var en kul jakke! Hvor har du kjøpt den?". Helt legitimt for en jente å spørre om sånt ... Jenter skal liksom være litt opptatt av klær. Dessverre litt kjedelig at nordmenn handler ALT på enten Dressmann eller HM. Da er comebacket gjerne, "jeg burde ta meg en tur dit, jeg visste ikke at de hadde så kule klær i herreavdelingen". Trikset er rett og slett bare - spør spørmål, av den typen man ikke kan svare ja/nei på. Så har du en samtale i gang, så får man se... Selv har jeg brukt denne metoden i to år nå. Jeg treffer over gjennomsnittet mange nye mennesker. Jeg er ikke den som man legger merke til først når man kommer inn i et rom, jeg er helt vanlig av utseende. Nordmenn er imøtekommende, men på langt nær så naive folk skal ha det til. Man må bli kjent med dem over tid, og det er en utfordring. Når jeg er utenlands, fungere denne metoden veldig godt, spesielt i større europeiske byer. Siden jeg ikke er noen "elg", så blir det ikke så mye på meg, men jeg treffer stadig vekk nye folk - og får nye venner. Folk man bare har møtt to eller tre ganger kommer faktisk på fest om du ber dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 23. mai 2009 #52 Del Skrevet 23. mai 2009 ^ l Dagens prosjekt blir å prøve det som han over her beskriver, det kan bli morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. mai 2009 #53 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg synes det virker helt umulig å finne kjæreste. Jeg går på byen av og til, men har ikke funnet noen der. En sjelden gang ser jeg en gutt på gata jeg kunne tenkt meg å bli kjent med, men det kan man jo ikke. På nettet synes jeg det er svært få kjekke gutter. Har lyst til at han bare skal dukke opp... Frustrerende!!! Bare kjøp nok digg til å kose deg med mens du sitter i godstolen og venter på prinsen din. Løft på ræva og gjør noe! Det er ikke umulig å finne kjæreste så lenge en ikke har umulige krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villpus Skrevet 24. mai 2009 #54 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er da ikke noen krise, vet om mange i din situasjon som har funnet noen når de har nådd mitten av tyveårene. En mulighet kunne dog være å oppsøke andre utesteder? Er jo gjerne folk på ulikt seriøsitetsnivå som går på de ulike stedene. Er værre med dem som fortsatt er single når de runder 30... At det var???!!!! Å nei, etter at jeg fylte 30 (er nå 32) har jeg faktisk fler menn som flyr rundt beina mine enn jeg hadde da jeg var 20. Men jeg forstår at mange kvinner blir stresset med tanke på å stifte familie osv. Min løsning var slettes ikke enkel, men gjør at jeg sjelden går mange uker uten en date. Jeg trener hardt (fitness) og stort sett bare med menn. Super måte å komme i kontakt med de på. Ulempen er at macho/muskelgutter har ofte et noe stort ego, men takler en det takler en alt. Og ikke stress med barn, jeg har valgt å leve uten heller enn å bruke den beste tiden av livet til å være stresset og knust over fraværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 24. mai 2009 #55 Del Skrevet 24. mai 2009 Er værre med dem som fortsatt er single når de runder 30... Hvorfor skulle det være så mye verre enn når man er 25? Finnes single i alle aldre, f.eks. mange som har vært i lengre forhold som er blitt slutt og på nytt er på utkikk etter en ny kjæreste. Eller bare ikke har ønsket å ha et forhold på en stund av forskjellige årsaker. Men, jeg kan være enig at det er litt ille å runde 30 og ikke hatt et eneste forhold bak seg hvis det er det du mener. Da bør man kanskje ta et rev eller to i seilene og legge om kursen på livet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå