Gå til innhold

Umulig å finne kjæreste?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hva du ser etter, selvsagt.

Vil du ha en player, så er det bare å kle seg bittelitt utfordrende og kanskje bedre sminke, så er det i boks. Aldri vanskelig for en jente.

Derimot, en kjæreste, det er verre.

Det lille poenget mitt er å heller se på de som er litt sjenerte.

Men hvor? Der hvor du minst venter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille poenget mitt er å heller se på de som er litt sjenerte.

Men hvor? Der hvor du minst venter det...

Ja, det er kanskje litt sexy å være sjenert...? Sjenerte kan jo virke litt avvisende noen ganger. Så da kan jeg kanskje prøve å være den pågående for en gangs skyld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke interesser har du da?? Du kan oppsøke aktiviteter hvor det er medlemmer av begge kjønn. Feks om du liker fjelltur, ville jeg aktivt vært med på organiserte turer og da møte en person som deler dine interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke interesser har du da?? Du kan oppsøke aktiviteter hvor det er medlemmer av begge kjønn. Feks om du liker fjelltur, ville jeg aktivt vært med på organiserte turer og da møte en person som deler dine interesser.

Er ikke friluftsmenneske. Trives best på høye hæler. :) Men jeg liker å danse. Har hittil ikke møtt noen på dansekurs, men hvem vet? Kanskje vi møtes på dansegulvet en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell mer om det.

Jeg skulle jobbe paa Island for ett par uker men jeg ville egentlig ikke reise fordi det var sommer og sol i Norge. Jeg endte med aa dra, og da jeg kom til

det midlertidige kontoret (conteiner) mötte jeg denne söte og sjarmerende australske gutten. Vi falt pladask for hverandre begge to :) naa bor vi begge paa Island og har bodd her i 1,5 aar. Til sommeren flytter vi til Norge :D

Saa man kan finne kjærligheten paa de rareste plasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle jobbe paa Island for ett par uker men jeg ville egentlig ikke reise fordi det var sommer og sol i Norge. Jeg endte med aa dra, og da jeg kom til

det midlertidige kontoret (conteiner) mötte jeg denne söte og sjarmerende australske gutten. Vi falt pladask for hverandre begge to :) naa bor vi begge paa Island og har bodd her i 1,5 aar. Til sommeren flytter vi til Norge :D

Saa man kan finne kjærligheten paa de rareste plasser...

Sukk... Det er SÅNN jeg vil møte min utkårede! Ikke nødvendigvis verken i en container eller på Island. Men litt sånn tilfeldig, litt sånn oj, der er du!

Nettdating virker så... anstrengt. Som om man prøver for hardt... Så inntil jeg møter ham på film-vis, så henger jeg rundt på byen og prøver å se fin ut, men ikke for utfordrende. Ordentlig, men ikke kjedelig. Blid, men ikke slitsomt happy.

Regner med han dukker opp snart... Any day now!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Nettdating virker så... anstrengt. Som om man prøver for hardt... Så inntil jeg møter ham på film-vis, så henger jeg rundt på byen og prøver å se fin ut, men ikke for utfordrende. Ordentlig, men ikke kjedelig. Blid, men ikke slitsomt happy.

Stay positive! ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen er et veldig uadekvat sted å treffe partnere. Som nevnt litt overfor, er det mye bedre å treffe noen under en sosial aktivitet - for eksempel på treningen.

Nettdating er heller ikke et spesielt egnet sted å treffe folk. Det blir ofte veldig kunstig og anstrengt. Men, jeg kjenner et par stykker som har funnet seg noen slik.

På skolen og arbeidsplassen er egentlig ganske fine steder å møtes - fordi man treffer hverandre hver dag, og får tid til å bli kjent med alle.

Hvis ikke dette heller hjelper ser jeg bare én løsning:

Inserter hagla i munnen og trekk av!

:pirat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror jeg ville vært litt forsiktig med å skrive slikt, min onkel gjorde nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis ikke dette heller hjelper ser jeg bare én løsning:

Merkelig kobling og merkelig humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk... Det er SÅNN jeg vil møte min utkårede! Ikke nødvendigvis verken i en container eller på Island. Men litt sånn tilfeldig, litt sånn oj, der er du!

Jeg tror at hvis man fokuserer saa mye paa aa faa kjæreste saa er det vanskelig at det skjer tilfelidg. Slapp av, nyt livet - saa dukker han sikkert opp etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Byen er et veldig uadekvat sted å treffe partnere.

Eskild, du er en veldig uadekvat person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

Jeg trodde det var umulig, men så fant jeg han. Eller nei, JEG fant han ikke. Svogeren min fant han og "ga" han til meg :ler:

De finnes, dukker opp en eller annen gang. Jeg trodde ALDRI på det, men wooops så var han der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_lill_*
Hvorfor kan du ikke si til gutten på gata at du kunne tenkt deg å bli kjent med han?

Er så lei av sånne svar her på KG!

Jeg kan gi ti grunner til at folk vanligvis ikke gjør slikt, men jeg tror nok folk som gir sånne svar egentlig vet det selv og bare spiller dumme.

Jeg har faktisk gjort det da, to ganger til og med. Begge hadde kjæreste, men han ene holdt dette skjult og takket ja til en date likevel. Og daten var selvsagt mislykket (hva er oddsen for at man klarer å plukke ut "den rette" kun basert på utseende?), fyren var vanskelig å bli kvitt (sender fremdeles mld nå og da) og han hadde jo - som sagt - dame..!

Jeg ga også opp for noen år siden, men har likevel forelsket meg hele to ganger siden! Begge gikk til helvete av diverse grunner, men det er en annen historie..

Nå er det lett å tenke at jeg kommer til å være singel resten av livet fordi jeg aldri møter noen, men jeg vet jo at det kan skje sånn helt plutselig, når man minst venter det. Jeg er skeptisk, men har ikke gitt opp håpet helt enda.

Forresten så er det lett å si at man må bli mindre kresen og senke kravene, men tiltrekning er ikke så enkelt å styre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_laura_*
Jeg har faktisk gjort det da, to ganger til og med. Begge hadde kjæreste, men han ene holdt dette skjult og takket ja til en date likevel. Og daten var selvsagt mislykket (hva er oddsen for at man klarer å plukke ut "den rette" kun basert på utseende?), fyren var vanskelig å bli kvitt (sender fremdeles mld nå og da) og han hadde jo - som sagt - dame..!

Har gjort dette jeg og. Frister ikke til gjentakelse. Vil kalle det et slag i blinde og vanskeligere enn lottogevinst.

Nei, felles interesser er vel mer veien.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg sliter også med å finne en mann..

Jeg er sjedlen på byen, og har ikke noen spesielle hobbyer som gjør at jeg er ute. Jeg trener og ser jo en del menn dær som øynene liker, men jeg er alt for sjenert til å ta kontakt.

Jeg er alenemor og er derfor myyyyyy hjem. Syns dette er vanskelig jeg ass.......

Siste mann jeg var sammen med behandlet meg ikke så bra, så frykten for og møte en slik mann til er stor, og jeg sliter med å stole på noen, å redd jeg kommer til å skremme bort de jeg måtte møte, pga det jeg har opplevd som har gjort meg veldig sjalu og mistenksom :tristbla:

Jeg håper virkelig at jeg en dag møter en mann som liker meg for den jeg er og respekterer meg, som er snill, trofast, omsorgsfull, hensynsfull, litt romantisk, gla i barn, å som nyter og være sammen meg, som innvolverer meg i sine venner og vil bli innvolvert i mine.......... fins det en slik mann der ute en plass??

frustrert og ensom

Endret av sommerfugel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å komme med en liten solskinnshistorie jeg :sol:

De dukker faktisk opp nå og da.. frem til i forigårs hadde jeg vært singel i nesten 2 år, drittlei, kynisk og hadde egentlig gitt opp og slått meg til ro meg at sånn var det bare.

Men så dro jeg for å feire bursdagen til min beste venninne, hvor hun selvfølgelig hadde invitert 15-20 venner. Og der var han! Det særeste er at jeg har hørt om gutten i forskjellige sammenhenger i nesten et år, like lenge som hun har kjent han. men møtte han altså ikke før i bursdagen hennes. Det sa egentlig bare klikk samme kvelden og etter det møttes vi hver dag, og har fortsatt å møtte hver dag, og har vel egentlig tenkt å fortsette med det oxo :)

så ja, venner av venner funker faktisk fint! Og jeg har vært på mye nettdater og byturer, byturer blir litt for useriøst, og nettdater blir litt for anstrengt..

Nå kan jo ikke jeg spå om jeg og kjærsten min kommer til å gifte oss og få barn og ende opp på gamlehjemme sammen, men vi har det hvertfall veldig hyggelig nå, og det er jo det som teller akkurat nå, ikkesant? :)

Vil vel egentlig frem til at; han er der ute jenter, og en dag dukker han plutselig opp ut av intet, så gi opp å lete - det er da han dukker opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...