Gå til innhold

Umulig å finne kjæreste?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg synes det virker helt umulig å finne kjæreste. Jeg går på byen av og til, men har ikke funnet noen der. En sjelden gang ser jeg en gutt på gata jeg kunne tenkt meg å bli kjent med, men det kan man jo ikke. På nettet synes jeg det er svært få kjekke gutter. Har lyst til at han bare skal dukke opp... :)

Frustrerende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kristian82
Jeg synes det virker helt umulig å finne kjæreste. Jeg går på byen av og til, men har ikke funnet noen der. En sjelden gang ser jeg en gutt på gata jeg kunne tenkt meg å bli kjent med, men det kan man jo ikke. På nettet synes jeg det er svært få kjekke gutter. Har lyst til at han bare skal dukke opp... :)

Frustrerende!!!

¨

Jepp, enig med deg..men syns jo det er flere kjekke jenter på nett, og ute på byen..Går jo også ann om du ser en kjekk gutt å si hei eller noe..kanskje starte en samtale om du er tøff nok til det hehe :) Alle har vel lyst til at drømmedama/gutten bare skal dukke opp, for noen så skjer jo det..men for "oss andre" tror jeg nok det trengs litt leting, og ikke sikkert man finner noen da heller, i alle fall ikke gjort det foreløpig :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjelden gang ser jeg en gutt på gata jeg kunne tenkt meg å bli kjent med, men det kan man jo ikke.

Jovisst kan man det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å snakke med tilfeldige mannfolk på gata! Grunnen til det er bikkjene mine. Mange ganger lett å starte en samtale når en går på tur, men! De fleste mannfolk som går på tur med ei bikkje begynner samtalen med "sånn hund ville min kone likt!" hehe.

Ja, hvor er de single mannfolka henne?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg har begynt å snakke med tilfeldige mannfolk på gata! Grunnen til det er bikkjene mine. Mange ganger lett å starte en samtale når en går på tur, men! De fleste mannfolk som går på tur med ei bikkje begynner samtalen med "sånn hund ville min kone likt!" hehe.

Her er jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Her jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

På LAIV! Jeg fant min der og vet om mange andre som har det også!

Spøk til side, opplever det slik at de aller fleste man treffer på byen, blir kortvarige, tilfeldige flørter. Sier IKKE at det er regelen, og at det er umulig å treffe "den rette" på byen altså, bare at jeg opplever at det er vanskelig.

Men ved hobbyer og fritidsinteresser, der man har mulighet til å bli kjent med folk og treffe dem på jevnlig basis har man kanskje større mulighet?

Eller du kan være heldig, som meg, og oppleve kjærlighet ved ....andre blikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Frustrerende!!!

Hvorfor kan du ikke si til gutten på gata at du kunne tenkt deg å bli kjent med han?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke si til gutten på gata at du kunne tenkt deg å bli kjent med han?

Ja, si det... Hva skulle jeg si til han da? Synes guttene kan være litt mer frempå, jeg... Liker å bli jaktet litt på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Methuselah

Frustrerende!!!

Kongsvinger Festning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker helt umulig å finne kjæreste. ... En sjelden gang ser jeg en gutt på gata jeg kunne tenkt meg å bli kjent med,

Dersom du bare skjelden ser en gutt på gata du kunne tenkt å bli kjent med så kan det jo hende at grunnen ligger mer i din egen innstilling en de guttene som går forbi... med mindre du bor i ei lita bygd..

Dersom nesten ingen er bra nok for deg, så finnes det nesten ingen for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gitt opp i en alder av 23. Tror jeg har for høye forventninger, for alle gutter jeg blir kjent med ender opp med å kjede meg. Jeg vil ha spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest-jente
Er det kjekke menn på festningen? Kan jeg aldri tro ;)

Håper virkelig festningen i Kongsvinger er noe litt annet enn festningen i Oslo på kveldstid... he he. De gutta som henger der etter mørkets frembrudd vil jeg helst ikke bli kjent med :ler:

Ellers så tror jeg faktisk det er mulig å treffe en mann på byen ! Flere venninner som møtte sin mann på byen. Hadde så klart vært mer ideelt å møte en via felles venner el. men få single og ikke minst få aktuelle kandidater igjen der ute...

Uff, tar tid dette her og er lei av å lete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Håper virkelig festningen i Kongsvinger er noe litt annet enn festningen i Oslo på kveldstid... he he. De gutta som henger der etter mørkets frembrudd vil jeg helst ikke bli kjent med :ler:

Uff, tar tid dette her og er lei av å lete...

Hehe, ikke vet jeg. Har aldri opplevd at det er folk på festingen på Kongsvinger, så sant det ikke er tilstelninger der da :gjeiper:

Begynner å bli lei av å lete jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest-jente
Hehe, ikke vet jeg. Har aldri opplevd at det er folk på festingen på Kongsvinger, så sant det ikke er tilstelninger der da :gjeiper:

Begynner å bli lei av å lete jeg også...

Godt å vite at man er flere der ute som føler litt av det samme... Prøver så godt jeg kan å beholde troen på at - En dag !! Men ikke så enkelt etter å ha kysset frosker i over 3 år :ler:

Begynner å bli utålmodig... og er redd det skinner igjennom... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du burde senke lista litt på utseende? fokusere litt mer på personlighet enn hvor kjekk fyren er. Da er det større sjans for at det varer og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JulieB

Akk.. Kjenner meg såå igjen i resten av innleggene her. De jeg traff på byen var som regel gutter jeg visste jeg ikke kom til å se igjen, og av typen som kun var ute etter noe gøy, mens de på nettet, vel.. de fleste var a) meget spesielle b) utelukket som kjærestemateriale, men OK som venn.

Skal sies at jeg er ganske kresen, men etter å ha vært singel i laaaaaaang tid så dukket plutselig Mr. right opp:) Vi traff hverandre da jeg startet i ny jobb, og det sa bare: poff! :) Og siden har vi levd lykkelig (en klisje, men sant!) :)

Så, NEI, det er ikke umulig å finne en kjæreste! Synes faktisk det stemmer at han dukker opp når du minst venter det;) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...