Gå til innhold

Håpløst betatt..

Gjest Gjest_Amanda_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Amanda_*

Har en skikkelig deppe-dag idag,så hjelper nok på å få skrevet litt her inne og få noen råd av kloke hoder. Det har seg sånn at jeg er så utrolig betatt av en mann som er 7 år eldre enn meg. Jeg er 22, han er 29.. Har snakket endel med han pga jeg jobbet som fysioterapaut, og han var kunde hos meg et par-tre ganger. Vi ble venner på facebook,og snakket sammen der, og hilser også når vi treffes. Har slettet meg fra facebook fordi jeg ikke ønsker å ha profil der lenger, så vi har ikke snakket sammen der siden i fjor.. Jeg kjenner bare hvordan det kribler i magen når jeg treffer på han, men det går jo ingen vei når det er den eneste kontakten vi har. Nytter ikke bare å hilse på en fyr og så tro at det blir noe mer så lenge vi ikke snakker sammen.. Traff han senest idag,og da såg han ikke på meg engang. Satser på han ikke såg meg,men kjente hvordan det brant i magen alikevel.. Har så lyst det skal bli noe, men er utrolig sjenert, og det hjelper ikke akkurat at han er spiller på det lokale håndball-laget, og er derfor veldig kjent i byen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo dumt du slettet deg fra Facebook, da mistet du muligheten til å ta kontakt på en "ufarlig" måte. Der kunne du spurt om han ville ta en kaffe med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Amanda_*
Det var jo dumt du slettet deg fra Facebook, da mistet du muligheten til å ta kontakt på en "ufarlig" måte. Der kunne du spurt om han ville ta en kaffe med deg.

ja,det var utrolig dumt, angrer nå, men nå ser jeg at han ikke har bruker der lenger heller.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prate seg på en ufarlig samtale, for å komme litt videre enn bare hilsing??

Spørre han hvordan det går f.eks.? Og ta det videre derfra. Det kan jo hende at det utvikler seg litt etterhvert da :) Det er hvertfall en begynnelse, og mer enn bare hei ;)

Masse lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis byen ikke er så stor, kan du jo gå ut på byen av og til og satse på å støte på han en eller annen gang. Da er det jo naturlig å slå av en liten prat. Du kan spørre om han har lyst å ta en kaffe med deg en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Amanda_*

Takk :)

Ja, jeg satser egentlig på å treffe han ute på byn,men siden han er proff håndballspiller drikker han ikke utenom sesong, tror jeg.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple
Takk :)

Ja, jeg satser egentlig på å treffe han ute på byn,men siden han er proff håndballspiller drikker han ikke utenom sesong, tror jeg.. :/

Håndballsesongen er straks over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men på meg så virker det som at du trekker han inn i din fantasi, men du er ikke en del av hans. Hadde han hatt noen interesse hadde han nok ordnet en "kontaktkanal".

Tror jeg! Altså, du får med deg: TROR? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men på meg så virker det som at du trekker han inn i din fantasi, men du er ikke en del av hans. Hadde han hatt noen interesse hadde han nok ordnet en "kontaktkanal".

Tror jeg! Altså, du får med deg: TROR? :-)

Tenk om han tenker det samme da? At dersom hun hadde vært interessert hadde hun ordnet en "kontaktkanal". Tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Amanda_*

Ja ,han er en del av min fantasi,det kan jeg ikke nekte for. ser han oftere og oftere,og hver gang jeg ser han blir jeg helt svimmel og klumsete:p

Satt ved siden av han for ikke så lenge siden,men han gikk rett etter han hadde kommet.. virket veldig brydd egentlig, og han er så sjenert at han pleier se i bakken.. følte meg veldig dum da han bare gikk, måtte kikke meg i speilet etterpå for å se hva det kunne være... hehe.

Vanskelige greier dette, virker som han er utrolig sjenert, og det er jeg også, men jeg håper jo han er intr. da, men akkurat nå tviler jeg veldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vanskelige greier dette, virker som han er utrolig sjenert, og det er jeg også, men jeg håper jo han er intr. da, men akkurat nå tviler jeg veldig..

Ut fra det du har skrevet, er det vanskelig å vite hvordan han ser på deg. Har du fått noe tegn på at han kan være interessert? Det at han er kjent kan være en ulempe. Han er kanskje vant til at mange jenter er betatt av han. Kanskje du bare er en hans mange beundrere. Så du må nesten se etter om han viser tegn på interesse for deg. Hvis du ser det, men at han kanskje er for sjenert til å ta kontakt, så synes jeg du skal ta sjansen og bli mer frempå. Spør om han vil ta en kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Amanda_*

ja ,jeg er redd han bare ser på meg som en "fan", siden jeg er noen år yngre også.. og faktisk er supporter.. Da jeg snakket med han for noen mnd siden på facebook,og da han var kunde hos meg, virket han interessert i meg, og sa jeg var fin på håret osv, og han har ringt meg en gang i fylla.. men det er vel en forklaring på det også. han er en skikkelig godgutt,så han var nok bare høflig. Får endel oppmerksomhet fra gutter selv, og hører daglig at jeg er pen, men nivået er høyt på damene til slike gutter, ser det på de andre i klubben hans. Så dette blir nok ikke enkelt.. Er altfor sjenert til å være mer frempå, iallefall til han viser litt interesse. Blir helt skjelven når han kommer,får ikke fram et ord.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ishbel

Hva sa/gjorde du da han ringte deg i fylla den gangen da? Eller da han ga deg komplimenter? Når noen ringer i fylla pleier det som regel å være et klart tegn på interesse da...Det første jeg tenkte var at du kanskje virket avvisende og at han derfor er så likegyldig nå. Er litt merklig at han reiste seg da du satt deg ved siden av han (med mindre det var en god grunn da...) Kanskje han er litt usikker på deg/ antar du ikke er interessert. Kan godt være den fyllesamtalen sitter litt igjen enda....Bare en teori.Ikke lett å analysere menn, de skifter jo stadig humør og meninger :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Amanda_*
Hva sa/gjorde du da han ringte deg i fylla den gangen da? Eller da han ga deg komplimenter? Når noen ringer i fylla pleier det som regel å være et klart tegn på interesse da...Det første jeg tenkte var at du kanskje virket avvisende og at han derfor er så likegyldig nå. Er litt merklig at han reiste seg da du satt deg ved siden av han (med mindre det var en god grunn da...) Kanskje han er litt usikker på deg/ antar du ikke er interessert. Kan godt være den fyllesamtalen sitter litt igjen enda....Bare en teori.Ikke lett å analysere menn, de skifter jo stadig humør og meninger :-p

Jeg tok ikke tlf den gangen han ringte,fordi jeg ikke visste hvem det var. Sendte en mld til ham og spurte hvem han var,og da sa han at det var han. Så lurte jeg på hva han ville,men da svarte han ikke.. Tror nok jeg virker ganske avvisende , har hørt flere ganger at jeg ser litt bitchy ut.. smiler jo til han når jeg treffer han,og sier hei, men det er ikke nok lenger.. er ikke så lett når han flytter seg når jeg kommer heller, selvtilitten fikk en knekk der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kaja_*

Du har jo en fordel ved at du var fysioterapeuten hans.

Spør hvordan det går. Om han trenger behandling i igjen. Svarer han nei på det så si at "det var jo synd". Også kan du jo forklare litt om hvorfor du synes det var synd... Flørt litt!! Ikke bare si "hei" slik sikkert mange andre håndball-interesserte unge jenter i byen gjør. Få igang en samtale.

Mange menn setter utrolig pris på at kvinner/jenter er direkte og at de tar initiativ. Det er ikke mannen som skal måtte invitere første gangen, det er ikke sånn at vi jenter skal vente på at gutten/mannen skal være den første som sier at han er interessert - og først da kan vi si at "det er jeg også".

Ta sjansen!!! Det værste som kan skje er at du får et nei. Og da er du jo ihvertfall klar over situasjonen. Det beste som kan skje er at han sie JA - og at du blir kjempeglad for at du turte å være direkte og ærlig med det du føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Det er det samme for dere jenter som oss gutter. Er du slik desperat som ts, så er det en turn.off. Trodde dere det bare gjaldt en vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke lett å være sjenert. Jeg kan også bli det i sånne situasjoner.

Jeg har en ting jeg liker å gjøre da, som ikke er så farlig.

Om jeg møter en fyr jeg liker og vi prater tilfeldig så kan jg finne på å si noe ala "oi, nå tror jeg at jeg kunne trengt en kopp kaffe, skal du ikke bare bli med en tur på cafe da?" Når vi alikevel står å prater så!

Svarer han ja så er jo saken biff, om han sier nei (kan ikke, har ikke tid osv.) så kan man si "kanskje vi kan ta det en annen gang da! :)) Får man et ja og et smil så har man en grunn til å ta kontakt senere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Amanda_*

Tenkte jeg skulle oppdatere litt med hvordan det gikk.. Tok motet til meg og ringte han,og det var -dama- som tok tlf. Visste ikke hva jeg skulle si så jeg la bare på. Har møtt henne etterpå, vet hvem hun er pga facebook, og da skjelte hun meg ut for å være ute etter typen hennes pga vi snakket sammen på facebook for en stund sammen, og da det var slutt mellom dem . Hun mente jeg hadde vært det fra første stund, og hun klikket helt. Så det gjør jeg nok aldri igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husj!

Det var nok et brutalt slag i selvtilliten den ja når du endelig manner deg opp til å ringe. Men da veit du hvertfall ståa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...