Gå til innhold

Hvor engasjert er forloveden din?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er litt tvilende, men vi har kommet fram til et kompromiss som kombinerer steinene hans med min visjon om burgunder og gull, så det blir nok bra.

:)

Vi hadde oxo gull og burgunder! :) Dvs. burgunder/vinrødt/mørkerosa. Nyansene blir jo litt ulike på de forskjellige tingene, og i blomstene var det skjønn harmoni av de fleste nyanser.

Vi planla bryllupet vårt i nesten to år, og jeg berømmer mannen for hans engasjement og tålmodighet. Han var nok ikke like lidenskapelig som meg hele denne tiden, men oppriktig interessert. Blomstene sto han for helt alene, samme med sitt eget antrekk. Ellers var vi to om det meste. "dilldallet" mitt (bordpynting, trykksaker oa plukk) fikk jeg lage og velge som jeg ville, da han hadde tillit til at jeg klarte å gjøre det pent og bra, men han ville gjerne se og "godkjenne". Oxo satt han i én uke alene og brettet 60 servietter mens jeg var på jobb....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min har tatt seg opp betraktelig... Nå sitter han og ser på kjoler, bestemmer lay-out på trykksaker og prater meny så det står etter....

Ordentlig gøy, det..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...