chimp Skrevet 17. juli 2003 #1 Del Skrevet 17. juli 2003 Hva heter denne parfymen igjen som kommer i to varianter; en rød for jenter og blå for gutter? Datteren min, som har 13-årsdag idag, ønsker seg nemlig den..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #2 Del Skrevet 17. juli 2003 Er det Tommy Girl du tenker på fra Tommy Hilfiger? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juli 2003 JESS!!! Thank you so, so much! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #4 Del Skrevet 17. juli 2003 Åh, det var da så lite :oops: gi henne deodoranten også- den er meget god. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 17. juli 2003 Takk for tipset! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 17. juli 2003 #6 Del Skrevet 17. juli 2003 tipper det er Tommy Girl Summer Cologne hun mener, der er i hvertfall flasken til jenteparfymen rød, og guttevarianten blå. Den normale Tommy Girl har blank flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #7 Del Skrevet 17. juli 2003 Ja det stemmer- jeg gav deg visst ikke hele navnet Chimp. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 17. juli 2003 Stemmer nok d, Ethereal! Jeg løper og kjøper..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #9 Del Skrevet 17. juli 2003 Parfyme, deo og bodylotion er selvsagt den ultimate kombinasjonen Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 17. juli 2003 Perfect!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #11 Del Skrevet 17. juli 2003 Perfect!!! Å fylle 13 er jo en stor dag- hun blir jo tenåring og da passer det jo med litt ekstra hvis økonomien tillater det. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 17. juli 2003 #12 Del Skrevet 17. juli 2003 Slike parfymer er ganske populære blant tenåringer; selv kjøpte jeg Cool Water som ekstragave til ei jente som ble konfirmert (i tillegg til diger engelsk dictionary)---det falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 17. juli 2003 Hun er enebarn og litt bortskjemt, må jeg nok innrømme....D er en spesiell dag, helt enig, Hun har allerede fått sinnssykt mye i sommer; Den engelske ordboken som Ethereal nevnte, Harry Potter, i Hellas fikk hun Daniel Ray-veske, pute til rommet sitt, japansk sølvsmykke + sølvkjede, bukseskjørt(disse kombinerte greiene i lin)...D er d jeg kommer på i farten....I tillegg har hun fått sesongkort til Tusenfryd iår, siden vi bor rett i nærheten...Hun er født på et litt dumt tidspunkt når d gjelder feiring. Iår er absolutt ikke en sjel hjemme....verken venninner el besteforeldre el onkler og tanter, så d vi gjør er å dra til Oslo etter jobb og spise middag og kose oss....Så får vi ta feiringen på etterskudd! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #14 Del Skrevet 17. juli 2003 Fikk du tak i parfymen Chimp, ble hun glad? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 17. juli 2003 Jepp, kjøpte parfymespray og deodorant - 500 tilsammen! Hun ble veldig, veldig glad for at jeg husket at hun hadde sagt at hun ønsket seg den! I tillegg fikk hun jeans og en hvit topp av pappan sin + at vi kjøpte den nye CD'en til Metallica, men den er nå mer til hele familien. Spiste 4-retters middag på Mona Lisa på terrassen. Vellykket og veldig kos'lig! Slapp akkurat unna uværet da vi kom, og så var d over da vi gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #16 Del Skrevet 17. juli 2003 Sånn skal det låte! Flink mamma Chimp! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juli 2003 #17 Del Skrevet 17. juli 2003 Så koselig! Å fylle 13 er jo stort da, det var i hvertfall det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 17. juli 2003 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #19 Del Skrevet 17. juli 2003 Bare pazz på så hun ikke ender opp som kontantkortfjortiz med mizz zixty bukzer og kjærezte på 25 år med rånebil zom ikke har kondomer i hanzkerommet. Kooooz Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 17. juli 2003 He he! Hun er ikke helt typen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå