Gå til innhold

Aurelias Drøm

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er jo lov å håpe litt, er det ikke Honning? ;)

OMG!!!! Jeg har fullstendig oversett et symptom.. det kom til meg da jeg skulle sove igår, og jeg ble liggende og smile lenge. hehe.

syptomet er som følger:

vond smak i munnen

- av en sånn type at jeg tenkte å nevne det for tannlege/lege som jeg skal til snart.. en kvalmende, ekkel smak som alltid er det, har vært der de siste 4-5 dagene. Minner meg om noe bakterier, råtnende greier :haar: .. men så slo det meg at det like så greit kan være en metallsmak/litt sånn blodsmak.

Og jeg som var sikker på at jeg hadde en liten infeksjon i halsen (helt frisk) eller hull i tennene (får man vond smak av det?) eller lignende.. hehe...

Vi får nå vente og se da...

men smaken går aldri vekk.. selv ikke mens jeg pusser tennene forsvinner den. Noen med erfaring? Nå må jeg google litt på metallsmak...

Gøy med symptomjakt.. den har visst starta skikkelig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart til tannlegen for kontroll..

Skal jeg nevne noe som helst om at kanskje kanskje?

"tannlege, jeg kan være gravid, kan du vennligst ta nødvendige forhåndsregler?"

"Tannlege, det er mikroskopiske sjanser for at jeg gravid, vær på vakt???? "

Ville dere sagt noe?

Føler meg megateit, som en hypokonder igrunn.

Vil ikke akkurat teste heller, er ei uke til IKM.

*flau* Alle disse innbilte svangerskapene..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært hos tannlege.. sa ingenting jeg, og tok bilder. Null hull, og ingenting som skulle tilsi dårlig smak i munnen. Har forsåvidt gitt seg litt nå, både det og ømme brystvorter..

Men nå 1 uke før IKM har murringer satt inn, verker i magen og korsryggen og er TRØTT!

Brun spotting/småblødning (rødt) har også slått til.. Kjipt å være på jobb kjenner jeg...

*nedtelling til slutten av dagen*

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: Takk Honning, en god klem og litt omtanke varmer i det høstgråe været! (har i tillegg hatt 2 varme sjokolader som kos idag.. )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 varme sjokolader som kos hørtes helt perfekt ut :kaffekopp: Det tok meg ca 1/2 minutt før jeg spurte kjære om han vil handle med seg h-melk så jeg kan få meg varm sjokolade i kveld nå (han skal likevel på butikken på vei hjem fra jobb) :nigo: Takk for tipset!!

Man må unne seg litt sånn når det er grått og trist ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå 1 uke før IKM har murringer satt inn, verker i magen og korsryggen og er TRØTT!

Brun spotting/småblødning (rødt) har også slått til.. Kjipt å være på jobb kjenner jeg...

*nedtelling til slutten av dagen*

Hmm... :lur::popcorn:

Pleier du å ha spotting midt i syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke begynt å prøve aktivt, nei... men ting kan jo skje dersom man har flaks/uflaks.. Iallfall liker jeg å tro det! :)

Idag våknet jeg med VONDT i magen.. og rødt blod igjen. Hmm... Uvel, nesten litt kvalm, skikkelig oppblåst.. Håper det bedrer seg snart.

Enda en uke til IKM.. men ja, jeg bruker å spotte gjerne ei uke før..

den som lever får se... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ugggh.. lettere uggen og trøtt i kroppen idag. Skikkelig murring verk både i mage og korsrygg, nedover beina. Kjennes som om jeg har mensen (men spotter bare).

Kjenner jeg døøøøør etter å ta en graviditetstest.. (føler meg litt gravid nå)...

eller så venter jeg bare på en skikkelig ille omgang heksekunst som kanskje bare kommer litt tidlig??

blæh..... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla:

Her er det rene ragnarokk.. tristfjes grunnet smerter *blæh*.. heksa er her 6 dager for tidlig! AUUUUUUUUUUUUUUUUUU... krampe krampe... varmepute... au au au..

JA, jeg synes synd på meg selv... *kvalm*

(sånn ellers har jeg det fint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

led meg gjennom første del av jobb idag.. måtte kaste inn håndkle og stikke hjem etterhvert. Grusomme kramper og kvalm, skikkelig sleten i kroppen... følte jeg satt der og hadde rier og skulle bare late som på et møte. Grusomt! Men nå har jeg funnet frem varmeputa igjen.. it helps ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:tristbla: Ikke i god form idag heller.. Mensen er på vei tilbake, men har enda vondt i magen og er lettere kvalm..

Og allmenntilstanden er ikke bra, stiv i muskler og ledd, vondt i hode og hals.. *sukk*

Det verste av alt at jeg er bekymret for om det er noe mer alvorlig.. tenker nyrebekkenbetennelse eller graviditet utenfor livmora eller noe. Eller tenk om jeg er gravid? (I går hadde jeg så sterke smerter at jeg ikke klarte å gå og begynte å hylgrine i armene til sambo.. kjennes bedre ut idag)

mensen var litt merkelig denne gangen: med metallsmaken og superømme bryster/brystvorter, og så skikkelig kraftig mensen en uke før forventet, som omtrent varte bare 1,5 dager...

Vurderer bittelitt å gå på legevakten... men har ikke lyst fordi: føler meg som hypokonder, føler ikke det er alvorlig nok, "overbevist" om at legene der ikke tar meg på alvor/ikke finner ut av det allikevel..

Skal uansett se formen an utover dagen....

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og legger igjen et lite spor :jepp: Håper det har blitt klaff da!!! At "vondtene" er noe positivt!!!

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...