Gå til innhold

Jeg gleder meg, som gjest!

Furstina

Anbefalte innlegg

Jag måste bara få skriva lite...

Vi är bjudna på ett bröllop på lördag och jag glädjer mig så!

Det kommer bli ett stort bröllop är i Stockholm med massor med folk, både från Sverige, USA, Rumänien (brudens hemland) och Venezuela (brudgummens hemland) och jag förväntar mig att det kommer bli både kul, annorlunda och trevligt.

Jag ser fram emot att se dem vigas och glädjas, jag ser fram emot att träffa folk i stort sällskap (ont om sånt på sommaren annars), att få äta middag och tårta, att få vara med på festen och fira dem. Jag ser fram emot att se de rumänska och rumänsk-ortodoxa traditionerna blandas med katolska traditioner, traditioner från Venezuela och svenska seder.

Jag hoppas att ni som ska gifta er nu i sommar har gäster som ser fram emot era bröllop så som jag gör till detta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig! Jeg synes også det er stas å være gjest i bryllup, bryllup er stort sett veldig hyggelig.

Vi opplever også at mange av gjestene våre gleder seg. Det sier de ihvertfall uoppfordret når vi treffer dem.

Ha et fint bryllup - som gjest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt enig med dere begge! Bryllup er så utrolig koselig, nesten uansett, syns jeg! Det er spenning og forventing i luften før vielsen, så masse følser under og etter vielsen - det er en så GLAD dag!! Og jeg syns det er like koselig å være i kirken å se venner/bekjente gifte seg, som å være invitert på festen. Man har jo liksom fått delta litt da og.. :blunke:

Også er det jo faktisk litt viktig å gjøre brudeparet oppmerksom på at man gleder seg med dem - det betyr en masse å høre sånt som Furstina forteller her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! Jeg skal i bryllup neste helg, og jeg gleder meg masse. Det er en så hyggelig stemning med et bryllup, og så utrolig romantisk. Når det i tillegg er en av mine beste venninner som gifter seg, er det jo ekstra koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gå i bryllup!

Jeg har en gifteklar lillesøster, masse gifteklare kusiner,

drøssevis med gifteklare venninder......

Men får jeg noen invitasjon????

Nei, for de får ikke ut fingeren!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gå i bryllup!

Jeg har en gifteklar lillesøster, masse gifteklare kusiner,

drøssevis med gifteklare venninder......

Men får jeg noen invitasjon????

Nei, for de får ikke ut fingeren!!!!!

Jeg har heller ingen invitasjoner liggende :(

Men jeg har en gifteklar bror - vi skulle ikke fått til noe der da Tex :sjarmor:

Han er snill og grei, lett og holde ren. :ler:

Og tenk så koselig de ville syntes det ble, når Cita og Tex skrev Bryllupsdagbok for dem :briller:

Ville vært så koselig å få en svigerinne. Har bare svogere jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helenius
Også er det jo faktisk litt viktig å gjøre brudeparet oppmerksom på at man gleder seg med dem - det betyr en masse å høre sånt som Furstina forteller her!!

Helt enig med deg! Jeg blir superglad når venninnene mine uoppfordret forteller at de gleder seg SÅ mye til bryllupet. Da får jeg lyst til å være gjest i mitt eget bryllup, jeg! :ler2: Så det er et godt tips til alle som skal i bryllup og som gleder seg: si ifra, så gjør du noens dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...