Gå til innhold

Uten sex, singel og lykkelig?

Cognizance

Anbefalte innlegg

Når jeg er singel, så har jeg stort sett ikke sex, fordi jeg syns sex hører hjemme i et forhold.

Pulevenner funker ikke for meg, for som regel blir en av oss forelska, og det er sjelden meg, høres fælt ut, men sånn er det. :sjenert: Eller så blir det bare feil og teit.

ONS funker heller ikke noe særlig for meg. Litt av samme grunn som over. Dette har ingenting med orgasmer, nytelse eller lignende å gjøre, men rett og slett fordi jeg føler meg billig hvis jeg puler rundt uten å være glad i folk.

Når det er sagt så nærmer jeg meg nå ravende gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var singel i fem år, og hadde ikke noe sex i det hele tatt i disse årene. Jeg trivdes kjempegodt, og savnet faktisk ingenting.

"Pulevenner" eller ONS har aldri vært noe for meg.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funka fint i trekvart år ca, så hadde jeg en ons med en kompis, og fant ut hvor mye jeg egentlig hadde savna sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjæreste28
Tror man kan være skikkelig lykkelig på den måten for en periode, men etter hvert vil man savne en partner. De som påstår noe annet, tror jeg har tilknytningsvansker.

Mennesker er forskjellige, og jeg syns det skal være lov å velge å leve alene uten at andre skal tro at en har tilknytningsvansker. Det er ikke alle som er så heldige at de treffer noen de passer godt nok sammen med til å leve sammen med. Noen nevnte tidligere at vi er skapt for å være to, men vi er skapt som flokkdyr. Dvs at dersom en har venner og gode sosiale omgivelser, er det ingenting som tilsier at mennesker ikke kan leve alene i flokk. :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viren (utlogget)

Ja, jeg hadde en periode på 2-3 hvor jeg var singel, og fokuserte kun på meg selv. Jeg jobbet, trente 2 ganger om dagen og brukte tiden akkurat som det passet meg. Jeg følte ikke noe savn over å ikke være "intim" med noen, og hadde det veldig fint! Men det er klart, jeg var 20-23 år gammel på det tidspunktet, så det kan kanskje ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når jeg er singel, så har jeg stort sett ikke sex, fordi jeg syns sex hører hjemme i et forhold.

Pulevenner funker ikke for meg, for som regel blir en av oss forelska, og det er sjelden meg, høres fælt ut, men sånn er det. :sjenert: Eller så blir det bare feil og teit.

ONS funker heller ikke noe særlig for meg. Litt av samme grunn som over. Dette har ingenting med orgasmer, nytelse eller lignende å gjøre, men rett og slett fordi jeg føler meg billig hvis jeg puler rundt uten å være glad i folk.

Når det er sagt så nærmer jeg meg nå ravende gal.

Det høres forferdelig ut med ordet "pulevenn"..så lite fint og så lite romantisk. Uverdig liksom.

Men: som single uten sex blir det et valg å veie når man kan få det gjennom en "pulevenn". Faren er da at man blir såret, fordi gjerne jenta blir forelsket i gutten. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...