Gjest gjest-jente Skrevet 25. april 2009 #1 Del Skrevet 25. april 2009 Hei alle sammen ! Noen andre som kjeder seg litt og sitter hjemme foran tv'n i kveld? Har lest til eksamen i hele dag, og ekstra kjipt når det er strålende sol ute... Og har valgt å holde meg hjemme i kveld for å komme meg opp tidlig i morgen å få lest da også, men kjenner det er litt kjedelig å ligge hjemme alene på sofaen en lørdagskveld... Så hva gjør resten av dere i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~banshee Skrevet 25. april 2009 #2 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg skal ut på byen. Bare fordi jeg var på jobb i hele dag når det har vært sommervær, og ikke fått være noe sosial. Blir skikkelig deppa hvis jeg ikke kommer meg ut ikveld. Ikke råd til å drikke, men får ihvertfall møtt noen jeg kjenner - håper jeg - ellers får jeg ihvertfall en spasertur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-ts Skrevet 25. april 2009 #3 Del Skrevet 25. april 2009 Å gå en liten tur var en god ide Da kommer jeg meg i alle fall litt ut av huset i løpet av helgen og ikke bare lesing! God tur, om det blir ut eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Convallaria_ Skrevet 25. april 2009 #4 Del Skrevet 25. april 2009 Nettopp blitt dumpet og sitter foran tv'en sammen med mamma og pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-ts Skrevet 25. april 2009 #5 Del Skrevet 25. april 2009 Nettopp blitt dumpet og sitter foran tv'en sammen med mamma og pappa kjipt da... føler med deg ! Men da er det kanskje greit å være hjemme litt...? Men nå er det vår og snart sommer, og det hjelper jo litt på Da har du noen fine sommerkvelder å se frem til sammen med gode venner og kanskje en liten sommerflørt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. april 2009 #6 Del Skrevet 25. april 2009 JEG var invitert på releaseparty jeg, med alt gratis.. men nei, siden jeg bor langt ute på bondelandet og er blakk hadde jeg ikke råd til å dra inn til byen.. føler nesten at jeg er berettiget til å sitte hjemme å furte litt men får ta det igjen neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. april 2009 #7 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg har jobbehelg! med fri i kveld - men da synes jeg det er digg å se film og slå av både pc og mobil og være litt utilgjengelig! Synes det er herlig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engel med sorte vinger Skrevet 25. april 2009 #8 Del Skrevet 25. april 2009 Har kost meg med film og god middag i kveld... å litt sjokolade Har fortjent det etter en dag med å "røske" opp ute i hagen, i vårsola Ha en fortsatt fin fin kveld og natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå