Gjest LanaLane Skrevet 26. april 2009 #21 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg har hmmm... 4 par. 2 par høyhælte, 1 par joggesko og 1 par treningssko. Jeg elsker sko, men har ikke økonomien til å ha 115 par som enkelte andre her dessverre. Endret 26. april 2009 av LanaLane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #22 Del Skrevet 26. april 2009 2 par tøtsko som jeg bruker mye til vanlig 1 par '"slippers" i liksomskin 1 par sandaler til sommerbruk 1 par fora vintersko 3 par stallsko/ridesko(siden jeg rir) 2 par gamle skatersko som egentlig ikke har vært i bruk på noen år 2 par pensko 2 par støvletter 1 par høyhelte rynkette støvletter 1 par converse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 26. april 2009 #23 Del Skrevet 26. april 2009 25 par jentesko og 7par herresko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iero Skrevet 26. april 2009 #24 Del Skrevet 26. april 2009 1 Bunadssko 1 Penere vår/høstsko 1 Converse 1 Ballerina Synes jeg har mer enn nok jeg, men så sier folk her at de har 70-80 par sko Hvor oppbevarer dere alle disse skoene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 26. april 2009 #25 Del Skrevet 26. april 2009 Over 60 par i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #26 Del Skrevet 26. april 2009 1 Bunadssko 1 Penere vår/høstsko 1 Converse 1 Ballerina Synes jeg har mer enn nok jeg, men så sier folk her at de har 70-80 par sko Hvor oppbevarer dere alle disse skoene? Jeg har nettopp hatt opprydning og merker jeg har ca 68 par sko, og tro det eller ei, så står de litt over alt. Under benken på badet, i gangen, i uteboden, på lageret, på roterommet, i klesskapet. Merker ikke mengden når de er så spredt, gitt. Men nå er det slutt på ville skokjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 26. april 2009 #27 Del Skrevet 26. april 2009 Har rundt 30-40 par sko/støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #28 Del Skrevet 26. april 2009 Hehe, jeg får løpe og telle.... 45 par sko. Men har absolutt behov for noen flere! Får aldri for mange sko eller vesker etter min mening :-) Noen av skoene kan sikkert kastes etter hvert. Men vi har 3 skokommoder i gangen + en skohylle til meg og samboeren min, så ingen sko som flyter rundt omkring :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 26. april 2009 #29 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Det jeg synes er mest iøynefallende med denne tråden er ikke at noen har mange sko, men at flere tydeligvis ikke har vintersko og støvler. Får meg til å lure på om de er svært lite utendørs og om de bare går på asfalt. Endret 26. april 2009 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #30 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har tre par sko. >Men bruker bare to par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 26. april 2009 #31 Del Skrevet 26. april 2009 Det jeg synes er mest iøynefallende med denne tråden er ikke at noen har mange sko, men at flere tydeligvis ikke har vintersko og støvler. Får meg til å lure på om de er svært lite utendørs og om de bare går på asfalt. Noen av oss har flere par vintersko enn sommersko, både av typen friluftssko (goretex, fjellsko, Sorel) og mer by-vennlige sko. Det er dessuten mye lettere å finne fine vintersko enn sommersko i butikkene. Men som du sier: Det har sikkert med livsstil å gjøre; for min egen del har jeg aktiv hund i hus, og bor slik til at det ikke nytter å trippe avgårde på høye hæler (=bilsko) i hvertfall ikke som eneste alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 26. april 2009 #32 Del Skrevet 26. april 2009 Og gubben klager på at jeg har mange sko.... Jeg tror jeg har 24 par.. :gjeiper: hehe må jo også handle nye da sommeren kommer, men da skal jeg kvitte meg med noe også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 26. april 2009 #33 Del Skrevet 26. april 2009 Har 9 par sko. Det inkluderer vinterstøvler,fjellsko, pensko, hverdagssko og jobbsko. Sambo har 3 par; vintersko, dressko og hverdagssko. Det synest han er mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. april 2009 #34 Del Skrevet 27. april 2009 Sist jeg telte hadde jeg rundt 80 par, tror jeg, så da har jeg vel ca. 90 par snart? Jeg elsker skooo! <3 Har alt mulig; pumps, ballerinas, støvletter, vintersko, fjellsko, ridesko, sneakers, tursko, løpesko, asfaltsko, sandaler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 27. april 2009 #35 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) skal vi se: 3 støvletter 2 støvler 1 joggesko 1 dansesko 3 ballerina 2 innesko (til jobb ol.) 10 par pumps.. så blir det nok litt flere nå når sommeren er rett rundt hjørnet så det blir 22 par tilsammen. trodde jeg hadde mange mindre.. Endret 27. april 2009 av amyrlinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 27. april 2009 #36 Del Skrevet 27. april 2009 3 par treningssko (sykkel, jobbing, studio) 1 par skistøvler 1 par fjellstøvler 1 par gummistøvler 1 par vintersko 1 par støvletter 1 par hverdagssko 1 par bunadsko 1 par jobbesko 1 par ballerina 1 par innesko 3 par pumps Tror det var alt... 16 par tilsammen, 32 sko. Har lyst på flere par sko, men pga. ganske trang økonomi (og noe dyr smak) har det ikke blitt flere hittil... Jeg skulle gjerne hatt et par hverdagssko til som jeg kunne variere med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 27. april 2009 #37 Del Skrevet 27. april 2009 da jeg flyttet i oktober satt jeg grensen på å ta med meg til 100par.... har vel kjøpt et par eller tre etter dette, så rundt 100 par.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 28. april 2009 #38 Del Skrevet 28. april 2009 Rundt 70par vil jeg tro. En stund siden jeg hadde opptelling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. april 2009 #39 Del Skrevet 30. april 2009 Litt over 50 par tenker jeg.. Kastet en hel del igår kveld faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 30. april 2009 #40 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har joggesko to par "småsko" tjukke støvletter pene støvletter ballerinasko støvler bunadsko to par pensko Skal jeg være helt ærlig, synes jeg det er kvalmt å ha åtti par sko. Det er selvfølgelig et personlig valg, men det sier litt om det overforbruket vi sliter med i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå