Gå til innhold

Hey jenter, hvor mange sko har dere?!

Gjest Gjest_Melinda_*

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane

Jeg har hmmm... 4 par.

2 par høyhælte, 1 par joggesko og 1 par treningssko. Jeg elsker sko, men har ikke økonomien til å ha 115 par som enkelte andre her dessverre.

Endret av LanaLane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 par tøtsko som jeg bruker mye til vanlig

1 par '"slippers" i liksomskin

1 par sandaler til sommerbruk

1 par fora vintersko

3 par stallsko/ridesko(siden jeg rir)

2 par gamle skatersko som egentlig ikke har vært i bruk på noen år

2 par pensko

2 par støvletter

1 par høyhelte rynkette støvletter

1 par converse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Bunadssko

1 Penere vår/høstsko

1 Converse

1 Ballerina

Synes jeg har mer enn nok jeg, men så sier folk her at de har 70-80 par sko :hakeslepp:

Hvor oppbevarer dere alle disse skoene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Bunadssko

1 Penere vår/høstsko

1 Converse

1 Ballerina

Synes jeg har mer enn nok jeg, men så sier folk her at de har 70-80 par sko :hakeslepp:

Hvor oppbevarer dere alle disse skoene?

Jeg har nettopp hatt opprydning og merker jeg har ca 68 par sko, og tro det eller ei, så står de litt over alt. Under benken på badet, i gangen, i uteboden, på lageret, på roterommet, i klesskapet. Merker ikke mengden når de er så spredt, gitt. Men nå er det slutt på ville skokjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg får løpe og telle....

45 par sko. Men har absolutt behov for noen flere! Får aldri for mange sko eller vesker etter min mening :-)

Noen av skoene kan sikkert kastes etter hvert. Men vi har 3 skokommoder i gangen + en skohylle til meg og samboeren min, så ingen sko som flyter rundt omkring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest iøynefallende med denne tråden er ikke at noen har mange sko, men at flere tydeligvis ikke har vintersko og støvler. Får meg til å lure på om de er svært lite utendørs og om de bare går på asfalt.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest iøynefallende med denne tråden er ikke at noen har mange sko, men at flere tydeligvis ikke har vintersko og støvler. Får meg til å lure på om de er svært lite utendørs og om de bare går på asfalt.

Noen av oss har flere par vintersko enn sommersko, både av typen friluftssko (goretex, fjellsko, Sorel) og mer by-vennlige sko. Det er dessuten mye lettere å finne fine vintersko enn sommersko i butikkene. :) Men som du sier: Det har sikkert med livsstil å gjøre; for min egen del har jeg aktiv hund i hus, og bor slik til at det ikke nytter å trippe avgårde på høye hæler (=bilsko) i hvertfall ikke som eneste alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gubben klager på at jeg har mange sko.... :fnise:

Jeg tror jeg har 24 par.. :gjeiper: hehe

må jo også handle nye da sommeren kommer, men da skal jeg kvitte meg med noe også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 9 par sko. Det inkluderer vinterstøvler,fjellsko, pensko, hverdagssko og jobbsko.

Sambo har 3 par; vintersko, dressko og hverdagssko. Det synest han er mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg telte hadde jeg rundt 80 par, tror jeg, så da har jeg vel ca. 90 par snart? :fnise: Jeg elsker skooo! <3

Har alt mulig; pumps, ballerinas, støvletter, vintersko, fjellsko, ridesko, sneakers, tursko, løpesko, asfaltsko, sandaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi se:

3 støvletter

2 støvler

1 joggesko

1 dansesko

3 ballerina

2 innesko (til jobb ol.)

10 par pumps..

så blir det nok litt flere nå når sommeren er rett rundt hjørnet ;)

så det blir 22 par tilsammen. trodde jeg hadde mange mindre..

Endret av amyrlinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 par treningssko (sykkel, jobbing, studio)

1 par skistøvler

1 par fjellstøvler

1 par gummistøvler

1 par vintersko

1 par støvletter

1 par hverdagssko

1 par bunadsko

1 par jobbesko

1 par ballerina

1 par innesko

3 par pumps

Tror det var alt...

16 par tilsammen, 32 sko.

Har lyst på flere par sko, men pga. ganske trang økonomi (og noe dyr smak) har det ikke blitt flere hittil... Jeg skulle gjerne hatt et par hverdagssko til som jeg kunne variere med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da jeg flyttet i oktober satt jeg grensen på å ta med meg til 100par.... har vel kjøpt et par eller tre etter dette, så rundt 100 par....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har

joggesko

to par "småsko"

tjukke støvletter

pene støvletter

ballerinasko

støvler

bunadsko

to par pensko

Skal jeg være helt ærlig, synes jeg det er kvalmt å ha åtti par sko. Det er selvfølgelig et personlig valg, men det sier litt om det overforbruket vi sliter med i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...