Gjest Husmora Skrevet 17. juli 2003 #1 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg skulle farge håret brunt (er mellom blond/musebrunt fra før) men nå er det omtrent sort i etterveksten og panneluggen, og en anelse lysere ellers, og jeg kler det ikke :cry: Hva kan jeg gjøre, MÅ jeg til frisøren for å avfarge? Dumme meg tok permanentfarge :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 17. juli 2003 #2 Del Skrevet 17. juli 2003 Du kan ta avfarging, men da blir håret orange, så du må uansett farge over igjen etterpå. Avfargingen sliter også på håret, så du må passe på å kure det opp igjen etter behandlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 18. juli 2003 #3 Del Skrevet 18. juli 2003 Eller du kan ta avfarging og masse striper,det gjorde jeg da jeg hadde sort hår og ville ha litt lysere hår igjen.Så hadde jeg en ikke-permanent farge i røttene der det var litt lysere. Så fortsatte vi med mer og mer striper,det var ganske stilig og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2003 #4 Del Skrevet 18. juli 2003 Håret ditt er tydeligvis ganske slitt fra før, og derfor tok det ujevnt farge. Jeg ville ALDRI finne på å eksperimentere med å avfarge håret selv, resultatet kan bli totalt ødelagt hår og stygt, skjoldete resultat. Du bør nok finne en god frisør som kan avfarge håret ditt og deretter farge det inn i den fargen du ønsker. Og husk å bruke en god hårkur ukentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 18. juli 2003 #5 Del Skrevet 18. juli 2003 Og husk å bruke en god hårkur ukentlig! Hårkurer bør brukes oftere. Ca hver 3-4 hårvask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 19. juli 2003 #6 Del Skrevet 19. juli 2003 Gjorde en lignede tabbe selv for et par uker siden. Tenkte det var billgere å stripe håret hjemme enn hos frisøren, men men... Resultatet ble ikke så lekkert. Dro til frisøren dagen derpå, og 3 timer og 1500 ( :o ) kroner senere var jeg ferdig. Da hadde frisøren først farget hele håret med en Mini-coloration i en farge som var noe varmere enn min naturlige farge, og tok deretter lyse striper i dette. Først var frisøren redd håret mitt skulle bli grønt hvis de gjore noe med det! Men heldigvis gikk det bra, og det ble mye bedre enn mine misslykkete hjemmelagde striper. Skal ihvertfall ALDRI mer stripe håret mitt hjemme mer, det ble jo ihvertfall ikke noe billgere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå