Gå til innhold

Dresskode for menn

Gjest Gjest_Lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*

"Uformelt pent". Hva ligger i det?

Er det slækk dress, med en sprek skjorte i og åpen jakke (ikke slips eller mansjettknapper), eller er det vanlig bukse og en pen skjorte? Hva ville dere ha valgt som antrekk når dere ikke vet hvordan de andre går?

Hilsen Lurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi. Der har vi en kategori jeg ikke har hørt før. Kommer jo litt an på hvor og hvem. (jeg er mye borti kleskoder i jobben...)

Hvis det er en fest med venner og bekjente, bursdag el., så står man veldig fritt vil jeg tro, men hadde valgt bort jeans og t-skjorte.

Hvis litt mer "formell" setting hadde jeg i allefall valg en pen bukse, kanskje også dressjakke, men uten slips. Men tror nok du kan komme unna med en fin genser eller en pen skjorte også, også en skjorte som ikke er dresskjorte.

Dette gjorde deg nok ikke så mye klokere.... når jeg tenker meg om. Men personlig synes jeg man kan komme unna med mye hvis snitt og stoff på klærne er ok. Da ser man nok uformelt pen ut. ;) Synes også at man kan komme unna med fine trainers, til og med til dress, hvis man er en person som kan håndtere den stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...