Gå til innhold

Bør jeg slutte å kjøpe horer?

Gjest SingleSindre

Anbefalte innlegg

Det har ikke noe med mangel på selvrespekt å gjøre. Hvis du får en million bare for et kjapt knull så ville det jo vært idiotisk å takke nei.

1 million kr for et 5 min-knull = timelønn på 12 mill kr. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det som er sannheten er at en avsugning i en parkert bil med en prostituert ikke kan kalles sex, men adrenalin kikk.

Det høres nesten ut som om du har gått i lære hos Bill Clinton. :ler:

Oralsex = sex.

Bungyjumping = adrenalinkick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg ta et eksempel:

Sultanen av Brunei tilbyr deg 10 millioner dollar (ca 55 millioner kr) for å tilbringe en natt med han i hans palass.

Pengene kan du bruke på hva du vil, og ingen trenger å vite noe om det.

Du vet at med disse pengene så kan du få medisiner, mat, tepper og rent vann til sultne og syke barn i U-land, du kan redde 20000 små barn fra den sikre død og gi 100000 mennesker et bedre liv.

I tillegg har du nok penger til overs til å forsørge deg selv og din familie for resten av livet, kjøpe ny bil, hus, hytte, leilighet i Spania, du kan dra på luksusferier, kjøpe en liten øy i Stillehavet og til og med leve på rentene hvis du vil det.

Hadde du takket nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg ta et eksempel:

Sultanen av Brunei tilbyr deg 10 millioner dollar (ca 55 millioner kr) for å tilbringe en natt med han i hans palass.

Du vet at med disse pengene så kan du få medisiner, mat, tepper og rent vann til sultne og syke barn i U-land, du kan redde 20000 små barn fra den sikre død og gi 100000 mennesker et bedre liv.

I tillegg har du nok penger til overs til å forsørge deg selv og din familie for resten av livet, kjøpe ny bil, hus, hytte, leilighet i Spania, du kan dra på luksusferier, kjøpe en liten øy i Stillehavet og til og med leve på rentene hvis du vil det.

Hadde du takket nei?

Du har et poeng her, ts bør vente med å kjøpe sex til han kan tilby de prostituerte denne lønnen! Eller i det minste en liten million..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lina_*
Det var en hypotetisk problemstilling, men den beviser poenget: alle har en pris. Dessuten finnes der faktisk eksempler på diverse styrtrike sultaner som har bladd opp mangfoldige millioner får å få en natt med akkurat en spesiell dame som de har plukket ut.

Ja...akkurat..en "spesiell dame".

Også kan det jo hende at det var en mann som hun i utgangspunktet hadde lyst til å ha sex med...

Men alikevell....nedverdigende å ta imot penger for sex, men jeg skjønner at det er slik for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lina_*
La meg ta et eksempel:

Hadde du takket nei?

Du burde vurdere å selge isteden for å kjøpe.....da blir det en vinn/vinn situasjon for deg. Dumt å betale for noe du kan selge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde takket nei. Men det er fordi jeg ikke klarer helt å sette kropp mot penger. Jeg er nok gammeldags. Uten tvil. Jeg har ikke all verdens med penger og å tilby min kropp er totalt uakseptabelt. Sjelen min og kroppen min er så mye mere verdt enn penger er. Aldri i livet om mange millioner hadde fått meg til å selge min kropp..

La meg ta et eksempel:

Hadde du takket nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vurdere å selge isteden for å kjøpe.....da blir det en vinn/vinn situasjon for deg. Dumt å betale for noe du kan selge....

Ja, men hvis du vil ha sex med akkurat DEN spesielle dama, så er det liten sjans for at du kan selge da, hvis ikke følelsene er gjensidige. Da må du nok kjøpe. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...akkurat..en "spesiell dame".

Også kan det jo hende at det var en mann som hun i utgangspunktet hadde lyst til å ha sex med...

Men alikevell....nedverdigende å ta imot penger for sex, men jeg skjønner at det er slik for noen.

Jeg har gjerne sex med en stygg dame for 100 000. Hvorfor skal jeg da føle meg nedverdiget? Gjelder det forskjellige regler for kvinner og menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg begynner å forstå er at trådstarter er en mann uten særlig erfaring, men med en stor samling "historier" som han skryter av.

Mest sannsynlig så er film det nærmeste du kommer en jente seksuellt....

Men at du har bygget opp et unaturlig hat mot jenter/ kvinner gjør at jeg virkelig synes synd på deg. Og det er ikke ment som spøk, men seriøst oppsøk psykiatrien eller en eller annen form for hjelp.

Og jeg håper du får et sunnere forhold til egen kropp, og får muligheten til å oppleve sex med en kvinne på et annet plan enn i den verdenen du befinner deg i.

ENIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SingleSindre

He he, konklusjonen er ihvertfall at jeg ikke skal slutte å kjøpe horer, for de er da i det minste ærlige, makan til oppsop av noen hyklere har jeg aldri sett tre fram som perler på en snor som på denne tråden noen gang. En av mine beste venner er faktisk kvinne, rødstrømpe og Ottar til sin hals, hun er enig med meg, jenter er horer, kun noen utsøkte få er verdig å bære betengelsen Kvinne.

Jenter nå til dags er kun sex og singelliv, ons og kjønnsykdommer, alenemødre og silikon, dere er faen meg så billige og tøytete at jeg får angst. Og jo da, jeg tipper jeg kan legge dere ned alle og enhver om dere er gift eller ei, har knullet de mest pripne frøkner over søppeltønner i bakgårder, det er bare et spill, et spill jeg behersker. Kvinner får jeg ikke, kvinner har i utgangspunktet ikke disse jævla onsene.

Så lenge verden er full av falske horer, så holder jeg meg til de ekte, de som er ærlige og innser hva jeg er ute etter, ærlige horer sender ikke meldinger og spør om kaffedate dagene derpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal slutte. Helt prinsipielt har jeg ingenting i mot at kropslige tjenester blir byttet mot penger men nå er det jo nå engang sånn at de jentene som selger sex sjeldent gjør det fordi det er en grei inntekt/biintekt. De gjør det fordi de enten blir tvunget til det(gjelder vel 100% av de utenlandske prostituerte i Norge), har blitt seksuelt misbrukt som barn eller trenger pengene til rus.

Jeg mistenker og at dette er en tulletråd men svarer det jeg ville svart om du faktisk kjøpte sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, konklusjonen er ihvertfall at jeg ikke skal slutte å kjøpe horer, for de er da i det minste ærlige, makan til oppsop av noen hyklere har jeg aldri sett tre fram som perler på en snor som på denne tråden noen gang. En av mine beste venner er faktisk kvinne, rødstrømpe og Ottar til sin hals, hun er enig med meg, jenter er horer, kun noen utsøkte få er verdig å bære betengelsen Kvinne.

Ja, det er mange falske hyklere her som prøver å innbille seg selv og andre at de ikke hadde solgt sex om prisen hadde vært høy nok. Det er også svært mange falske bitcher der ute, som ikke tar 5 øre for å baksnakke deg med venninnene sine, men som gjerne vil at du skal kysse ræva hennes og pleie det skyhøyet egoet sitt. Men Ottar-bitchene er jo de værste av alle. De hater jo alle menn, og 90% av dem er jo premenstruelle lesber med kortklipt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter nå til dags er kun sex og singelliv, ons og kjønnsykdommer, alenemødre og silikon, dere er faen meg så billige og tøytete at jeg får angst. Og jo da, jeg tipper jeg kan legge dere ned alle og enhver om dere er gift eller ei, har knullet de mest pripne frøkner over søppeltønner i bakgårder, det er bare et spill, et spill jeg behersker. Kvinner får jeg ikke, kvinner har i utgangspunktet ikke disse jævla onsene.

Så lenge verden er full av falske horer, så holder jeg meg til de ekte, de som er ærlige og innser hva jeg er ute etter, ærlige horer sender ikke meldinger og spør om kaffedate dagene derpå!

Du har et veldig dårlig kvinnesyn. Du bør kanskje jobbe litt med å få respekt for andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, spør deg selv om dette, ville du latt sheiken i Brunei ha sex med deg for 10 millioner dollar? Vil du da i dine øyne være like forferdelig som damene som ville sagt ja?? Eller ville du si nei, skjønner du da hvorfor enkelte kvinner ikke ville gjort dette??

Hvorfor synest du så dårlig om deg selv at enhver som ønsker å ha sex med deg er ett utskudd?? Trenger å jobbe med selvtiliten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tang Lung

21 år fengsel = 7 år i realiteten i Norge :/

Håper det blir innført dødsstraff en dag , det ville ikke vært for tidlig for å si det sånn !

De fleste ville blitt frista av 10 mill , alle har sin pris til syvende og sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Arne_*
Jeg synes du skal slutte. Helt prinsipielt har jeg ingenting i mot at kropslige tjenester blir byttet mot penger men nå er det jo nå engang sånn at de jentene som selger sex sjeldent gjør det fordi det er en grei inntekt/biintekt. De gjør det fordi de enten blir tvunget til det(gjelder vel 100% av de utenlandske prostituerte i Norge), har blitt seksuelt misbrukt som barn eller trenger pengene til rus.

Jeg mistenker og at dette er en tulletråd men svarer det jeg ville svart om du faktisk kjøpte sex.

Søk på eskorte på google, så finner du annonser "luksus" prostiturte har lagt ut, tror du de lider?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*
Jeg gidder ikke spillet, jeg gidder ikke det sosiale crapet som skal til for at jeg får dyppe snabben og få snytt den i en annens kropp. Da er det bedre å ta med noen hundrelapper ned på stripa og kjøpe en smekker lekkerbisken fra Murmansk med en rompe så stram som et trommeskinn og pupper så faste som latex. Men sånn rent mellommenneskelig er det ikke mye å hente fra disse laksene, kan dette kompenseres med diktlesning, eller burde jeg reorganisere relasjonsstrukturen i tankerekken min og komme opp med et varig forhold til en dame av, selvsagt, langt lavere klasse, men som kan veie opp for relasjonstapet?

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...