Gå til innhold

Bør jeg slutte å kjøpe horer?

Gjest SingleSindre

Anbefalte innlegg

Dersom jeg visste at noen hadde vært istand til å gi meg alle disse pengene for et knull, så hadde jeg heller prøvd å overbevise ham at han burde bruke dem på å avskaffe all fattigdommen i verden og forbedre levestandarden til halvparten av jordas befolkning. Om han hadde gjort det, så ville jeg sannsynligvis funnet ham såpass beundringsverdig og syntes at han var et så flott menneske at jeg ville ha hatt lyst til å ha sex med ham gratis.

Hadde han ikke villet det, så hadde jeg heller brukt midler som å true, utpresse eller drepe ham for å sørge for at pengene gikk til ovenfornevnte formål, på vegne av resten av verden, for en person som er villig til å bruke så mye penger på et eneste simpelt knull, men ikke ville brukt det på å redde mangfoldige tusener av menneskelig hadde ikke fortjent bedre. Jeg ville hatt bedre samvittighet for det. Om det ødela livet mitt, så hadde jeg iallefall visst at jeg hadde utrettet noe for verden.

Hvis du heller hadde truet, utpresset og drept han enn å ha sex med han så er du jo bare syk i hodet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man selger da ikke sex for penger selv om man hadde gjort det hvis om atte dersom atte... En hore er en som SELGER SEX, man er med andre ord ikke hore selv om man kunne ha solgt sex under omstendigheter som overhodet ikke er reelle og som aldri kommer til å skje.

Det er sant, men alle hadde blitt horer dersom prisen hadde vært høy nok.

Dessuten så er det mange som er horer uten å være klar over det. Hvis du har sex med en fyr bare fordi han er rik, eller bare fordi han spanderer middag og en haug med drinker på deg, så er du også ei hore. Men dette gjelder selvsagt ikke alle damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lina_*
Som dere klikker bare fordi noen mener at jenter bare er bruk og kast, ja for meg er kvinner bare bruk og kast, jeg knuller dem noen ganger, lurer dem til analsex, får dem til å suge den etterpå, nedverdiger dere og tråkker på dere, likevel blir dere faen med meg hjem på deres ONS eventyr for at jeg skal være ekkel med kroppen deres, faen hva er det med dere kvinner? Dere er fulle, har pikken min i munnen til jeg tømmer meg, jeg behandler dere som dritt, likevel skal dere sende meldinger og kontakte meg dagen derpå!

Virker som jo mer jævlig jeg er, desto mer nagla blir dere, og det er faen meg ikke unntaket, dere er slik alle som en, i går ble jeg sugd av en 20 år gammel jente inne i et dassavlukke mens forloveden pumpet telefonen hennes full av meldinger, hun avviste et anrop i det jeg kom i munnen hennes. 10 minutter etterpå gav hun ham et kyss på kinnet, snudde seg og smilte til meg, hva faen skal jeg gi dere respekt for?

Horer, alle som en.

Ok....her er det jo selvfølgelig jentene som det er noe galt med...

Har du noen gang tenkt på at jenter har sex fordi det er tilgjengelig?

Jeg kan si med sikkerhet at det ikke er deg, men kanskje en fantasi el. lingnende som er grunnen til at enkelte tilfredsstiller(gidder) deg.

Vet du at det å få partneren til å tenne er for noen det som skal til for seksuell nytelse??

Og...lille venn....det at du står med buksene på knærene på en do for å bli sugd, sier like mye om deg som om henne...du er lett på tråden..sånn er det.

Ikke for et øyeblikk tro at jentene har respekt for deg...du er bare en vandre historie for jenter uten særlig erfaring.

Du burde hoppe ned fra ordet respekt, og konsentrere deg om å bli voksen i hodet før ord som respekt blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere klikker bare fordi noen mener at jenter bare er bruk og kast, ja for meg er kvinner bare bruk og kast, jeg knuller dem noen ganger, lurer dem til analsex, får dem til å suge den etterpå, nedverdiger dere og tråkker på dere, likevel blir dere faen med meg hjem på deres ONS eventyr for at jeg skal være ekkel med kroppen deres, faen hva er det med dere kvinner? Dere er fulle, har pikken min i munnen til jeg tømmer meg, jeg behandler dere som dritt, likevel skal dere sende meldinger og kontakte meg dagen derpå!

Virker som jo mer jævlig jeg er, desto mer nagla blir dere, og det er faen meg ikke unntaket, dere er slik alle som en, i går ble jeg sugd av en 20 år gammel jente inne i et dassavlukke mens forloveden pumpet telefonen hennes full av meldinger, hun avviste et anrop i det jeg kom i munnen hennes. 10 minutter etterpå gav hun ham et kyss på kinnet, snudde seg og smilte til meg, hva faen skal jeg gi dere respekt for?

Horer, alle som en.

Det at en del kvinner gjør slikt, betyr ikke at alle gjør det. Det blir som å si at alle menn har liten pikk fordi man selv bare har hatt sex med gutter som har det.

Måten du oppfører deg på vil uunngåelig nok tiltrekke seg en spesiell type jenter og frastøte en del andre. Dersom du mener at du kan få napp hos en hvilken-som-helst jente, uansett sted og situasjon, så ville det jo ikke være noe poeng i å kjøpe sex av prostituerte. Den typen kvinnfolk som er utro mot forloveden sin på et utested er ikke representativ for resten av verdens kvinner.

Jeg ville aldri gjort noe slikt selv. Jeg har problemer med å respektere kvinner som gjør slikt, ikke nødvendigvis fordi de har dirty sex med en vilt fremmed på dassen til et utested (dog det i seg selv er for drøyt for meg), men fordi de viser en komplett mangel på empati og respekt for partneren som de er utro mot. Særlig når de gjør slikt og ikke engang viser tegn til anger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det er sant, men alle hadde blitt horer dersom prisen hadde vært høy nok.

Dessuten så er det mange som er horer uten å være klar over det. Hvis du har sex med en fyr bare fordi han er rik, eller bare fordi han spanderer middag og en haug med drinker på deg, så er du også ei hore. Men dette gjelder selvsagt ikke alle damer.

Hvorfor er du så opptatt av dette egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du heller hadde truet, utpresset og drept han enn å ha sex med han så er du jo bare syk i hodet da.

Hvis noen heller hadde brukt så mye penger på et eneste knull istedet for å løse alle fattigdomsproblemer og øke den gjennomsnittlige levestandaren i verden så er de rimelig syke i hodet.

Det hele er uansett et fullstendig usaklig og usannsynlig scenario. Da må du regne med å få relativt usannsynlige svar.

Men, ja, i det fullstendig usannsynlige hypotetiske scenarioet, så ville jeg heller ha blitt en morder og verdensfrelser, enn en hore.

Endret av Beast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen heller hadde brukt så mye penger på et eneste knull istedet for å løse alle fattigdomsproblemer og øke den gjennomsnittlige levestandaren i verden så er de rimelig syke i hodet.

Det er jeg enig i.

Men, ja, i det fullstendig usannsynlige hypotetiske scenarioet, så ville jeg heller ha blitt en morder og verdensfrelser, enn en hore.

I såfall så er du like syk i hodet (om ikke sykere) enn han som ville ha gitt deg alle pengene i steden for å løse verdens fattigdomsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lina_*
Det at en del kvinner gjør slikt, betyr ikke at alle gjør det. Det blir som å si at alle menn har liten pikk fordi man selv bare har hatt sex med gutter som har det.

Måten du oppfører deg på vil uunngåelig nok tiltrekke seg en spesiell type jenter og frastøte en del andre. Dersom du mener at du kan få napp hos en hvilken-som-helst jente, uansett sted og situasjon, så ville det jo ikke være noe poeng i å kjøpe sex av prostituerte. Den typen kvinnfolk som er utro mot forloveden sin på et utested er ikke representativ for resten av verdens kvinner.

Jeg ville aldri gjort noe slikt selv. Jeg har problemer med å respektere kvinner som gjør slikt, ikke nødvendigvis fordi de har dirty sex med en vilt fremmed på dassen til et utested (dog det i seg selv er for drøyt for meg), men fordi de viser en komplett mangel på empati og respekt for partneren som de er utro mot. Særlig når de gjør slikt og ikke engang viser tegn til anger.

Det som jeg begynner å forstå er at trådstarter er en mann uten særlig erfaring, men med en stor samling "historier" som han skryter av.

Mest sannsynlig så er film det nærmeste du kommer en jente seksuellt....

Men at du har bygget opp et unaturlig hat mot jenter/ kvinner gjør at jeg virkelig synes synd på deg. Og det er ikke ment som spøk, men seriøst oppsøk psykiatrien eller en eller annen form for hjelp.

Og jeg håper du får et sunnere forhold til egen kropp, og får muligheten til å oppleve sex med en kvinne på et annet plan enn i den verdenen du befinner deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, hvis du hadde drept han, så hadde du jo ikke fått pengene hans.

Du hadde fått 21 år i fengsel. :skratte:

I dette, som sagt, høyst hypotetiske og fullstendig usannsynlige scenarioet, så ville jeg selvsagt ha brukt den metoden av de nevnte som best sikret mine motiver. Men om det tilslutt viste seg å være forgjeves, så ville uansett mine ugjerninger ha sendt sterke signaler til omverden om at man ikke burde akseptere at de kvalmende rike voldtar verdens fattige på den måten de gjør.

I virkeligheten ville dette aldri skjedd. Ingen ville noensinne ha tilbudt den typen penger for et ligg, og jeg ville aldri kunnet ha drept noen. Men vi snakker jo bare om fantasi, eventyr og tankeeksperimenter. Da er det lov å være så drøy man vil uten å måtte forholde seg til virkeligheten.

Og virkeligheten er den at jeg ikke ville hatt sex med noen utelukkende for den mengde penger det er sannsynlig at noen ville ha tilbudt meg. Hadde jeg ønsket og hatt lyst til å ha sex med noen, så hadde jeg ikke gått med på å motta penger (eller andre materielle goder) for det. Det strider både imot min tro og mine prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må skrive under på at jeg stoooolt aldri har vært med en mann som TS. Uviten, pervers og veldig merkelig seksuelt.

Takk gud for at det finnes andre typer menn i denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette, som sagt, høyst hypotetiske og fullstendig usannsynlige scenarioet, så ville jeg selvsagt ha brukt den metoden av de nevnte som best sikret mine motiver. Men om det tilslutt viste seg å være forgjeves, så ville uansett mine ugjerninger ha sendt sterke signaler til omverden om at man ikke burde akseptere at de kvalmende rike voldtar verdens fattige på den måten de gjør.

Så du er altså så dum at du heller ville ha takket nei og "sendt sterke signaler til omverdenen" enn å faktisk løse hele verdens fattigdomsproblemer? :skratte:

Det må være noe av det dummeste og mest egoistiske jeg noensinne har lest. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er altså så dum at du heller ville ha takket nei og "sendt sterke signaler til omverdenen" enn å faktisk løse hele verdens fattigdomsproblemer? :skratte:

Det må være noe av det dummeste og mest egoistiske jeg noensinne har lest. :ler:

I virkeligheten, selvfølgelig ikke. I et høyst usannsynlig og relativt tåpelig tankeeksperiment, hvorfor ikke? Det er da nettopp det tøysete fantasifjås som dette eksempelet ditt (hvis du er den gjesten som postet det) er til og det er et mye mer spennende alternativ å utforske. Som sagt, eksempelet har ingen rot i virkeligheten, så hvorfor skulle mine svar ha det?

Jeg ville vel heller sagt at hele scenarioet er noe av det dummeste jeg har hørt, og derfor tar jeg det heller ikke seriøst ved å gi tøysete og urealistiske svar. ;)

Endret av Beast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I virkeligheten, selvfølgelig ikke. I et høyst usannsynlig og relativt tåpelig tankeeksperiment, hvorfor ikke? Det er da nettopp det tøysete fantasifjås som dette eksempelet ditt (hvis du er den gjesten som postet det) er til og det er et mye mer spennende alternativ å utforske. Som sagt, eksempelet har ingen rot i virkeligheten, så hvorfor skulle mine svar ha det?

Så du er med andre ord ikke i stand til å gi et seriøst svar på et urealistisk spørsmål? Vel, jeg kan ikke si jeg er overrasket.

Grunnen til at jeg lagde et urealistisk eksempel var jo nettopp for å prøve å få deg til å forstå at alle har en pris. Dvs, det gjelder kanskje alle unntatt deg, som heller ville ha takket nei for å ri på et prinsipp, enn å løse hele verdens fattigdomsproblemer. I såfall må jeg modifisere påstanden min litt: alle har sin pris, unntatt de som har et så høyt ego eller en så lav intelligens at de ikke skjønner hva dette innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er med andre ord ikke i stand til å gi et seriøst svar på et urealistisk spørsmål? Vel, jeg kan ikke si jeg er overrasket.

Grunnen til at jeg lagde et urealistisk eksempel var jo nettopp for å prøve å få deg til å forstå at alle har en pris. Dvs, det gjelder kanskje alle unntatt deg, som heller ville ha takket nei for å ri på et prinsipp, enn å løse hele verdens fattigdomsproblemer. I såfall må jeg modifisere påstanden min litt: alle har sin pris, unntatt de som har et så høyt ego eller en så lav intelligens at de ikke skjønner hva dette innebærer.

Jeg kan selvsagt svare, men jeg ser ikke vitsen når det ikke har noen relevans i virkeligheten. I virkeligheten er ikke min kropp til salg for det beløp penger som noen som helst ville vært villig til å gi den. Å diskutere hypotetiske og fullstendig urealistiske scenarioer som ikke har noen rot i virkeligheten tilfører ikke noe fornuftig til debatten. Hvis det var sannsynlig at jeg skulle komme i den situasjon at et knull var alt som skulle til for å løse allverdens problemer, så er det klart at jeg ikke ville hatt samvittigheten til å la være, men da hadde det fremdeles ikke vært frivillig, ettersom det ville vært en presset situasjon der verden indirekte blir holdt gissel. Og dermed holder ikke påstanden mål.

(Forøvrig må jeg logge av nå, så jeg vil ikke kunne svare noe særlig mer idag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan selvsagt svare, men jeg ser ikke vitsen når det ikke har noen relevans i virkeligheten.

Du vil ikke svare fordi du ikke tør å innrømme at din kropp faktisk er til salgs, dersom prisen er høy nok.

I virkeligheten er ikke min kropp til salg for det beløp penger som noen som helst ville vært villig til å gi den.

I såfall er du enten veldig egoistisk, siden du heller ville ha ridd på dine prisipper enn å redde tusenvis av mennesker fra å dø av sult og sykdommer, som du lett kunne ha forhindret om du hadde hatt disse pengene. Eller så er du bare veldig dum, siden du ikke ser konsekvensene dette ville hatt for så mange mennesker.

Å diskutere hypotetiske og fullstendig urealistiske scenarioer som ikke har noen rot i virkeligheten tilfører ikke noe fornuftig til debatten.

Feil igjen. Å diskutere denne urealistiske problemstillingen beviser nettopp at alle har en pris. Spørsmålet er bare hvor høy prisen må være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeg hadde ikke pirket på hva som helst for en million gitt. Selvrespekten min koster mye mer enn hva penger tilbyr.

De aller fleste menn hadde pult hvilken støgg dame som helst for en million. Har ikke disse mennene selvrespekt? Eller gjelder det forskjellige moralske regler for kvinner og menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste menn hadde pult hvilken støgg dame som helst for en million. Har ikke disse mennene selvrespekt? Eller gjelder det forskjellige moralske regler for kvinner og menn?

Det har ikke noe med mangel på selvrespekt å gjøre. Hvis du får en million bare for et kjapt knull så ville det jo vært idiotisk å takke nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lina_*
Du vil ikke svare fordi du ikke tør å innrømme at din kropp faktisk er til salgs, dersom prisen er høy nok.

I såfall er du enten veldig egoistisk, siden du heller ville ha ridd på dine prisipper enn å redde tusenvis av mennesker fra å dø av sult og sykdommer, som du lett kunne ha forhindret om du hadde hatt disse pengene. Eller så er du bare veldig dum, siden du ikke ser konsekvensene dette ville hatt for så mange mennesker.

Feil igjen. Å diskutere denne urealistiske problemstillingen beviser nettopp at alle har en pris. Spørsmålet er bare hvor høy prisen må være.

Hvis man ser så filosofisk på ting, så ville alt la seg løse hypotetisk....

Men hvis man ser inngående på dette "problemet" ditt med at alle har sin pris...så synes jeg du går litt vel langt for å bevise ditt poeng. "all verdens sult og elendighet"

Hvis du ser på problemet med hodet i en reell verden og beina godt plantet på jorden, så blir ting litt anderledes. For det er i menneskets natur og psyke at man kobler ut , og setter seg selv til side hvis noen man er glad i er i nød og trenger hjelp.

Da handler man som oftes i en tilstand som ikke vil være forenelig med egene verdier/ moral.

Det kan man se i østblokkland, hvor unge kvinner har reist fra barna sine for å kunne tjene penger til livets opphold. Men de fleste har ikke reist med prostitusjon som mål, men kyniske bakmenn har lurt mange av dem ut i en verden som hverken du eller jeg tror eksisterer. Alt for å redde sin eksistens..

Luksus prostituerte derimot, gjør det pga pengene og for egen egoismes skyld (mye penger) og høy leve standar.Men så lenge det er av egen vilje, så er det helt i orden....

Men hva kom først? tilbyderen eller kjøperen?

Så det å flåse det avgårde med mange milliarder...har ikke noe med et menneskes pris å gjøre. Det er fiksjon.....Det er ikke overhodet en problemstilling som eksisterer, men at horekunder betaler noen hundre lapper på å forlyste seg noen min, med et menneske som kanskje vemmes over å ha sex med kunden er et reelt spørsmål... Hvilken pris/ verdi har horekunden??

Jeg er for bordeller og retten til å bestemme over egen kropp. det som er sannheten er at en avsugning i en parkert bil med en prostituert ikke kan kalles sex, men adrenalin kikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det å flåse det avgårde med mange milliarder...har ikke noe med et menneskes pris å gjøre. Det er fiksjon.....Det er ikke overhodet en problemstilling som eksisterer

Det var en hypotetisk problemstilling, men den beviser poenget: alle har en pris. Dessuten finnes der faktisk eksempler på diverse styrtrike sultaner som har bladd opp mangfoldige millioner får å få en natt med akkurat en spesiell dame som de har plukket ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...