Gjest Gjest_lina_* Skrevet 26. april 2009 #41 Del Skrevet 26. april 2009 Det er vel knapt noen som er nødt til å kjøpe horer for å få seg noe. Her er det jo bare snakk om å spare tid og krefter. Alternativet er å dra på byen og sjekke opp damer, spandere drinker og middager, og risikere at dama er ei luremus. Derfor er det noen som kjøper horer i steden. De vil ha sex, horene vil ha penger, og det blir som en byttehandel. Jeg har aldri kjøpt hore selv, men jeg ser ikke ned på de som gjør det. Dessuten, vi snakker her om voksne folk. Hvis du er villig til å betale for sex, og hora er villig til å selge sex for penger, hva er da problemet? Det eneste problemet jeg ser med det er om typen er i et forhold, f.eks. har kone og barn. Da blir det utroskap, og det er jo forkastelig. Men folk må jo kunne ta sine egne valg. Det er jeg enig med deg i....men hadde det vært tilfelle, så hadde vel trådstarter spart seg dette innlegget. Det er jo ingen ting å spørre andre om..bare seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 26. april 2009 #42 Del Skrevet 26. april 2009 Må være ganske nedverdigende å skulle betale for at noen skal gidde å ha sex med deg..... Og det er ikke alle som har en pris... jeg hadde ikke pirket på hva som helst for en million gitt. Selvrespekten min koster mye mer enn hva penger tilbyr. Men jeg synes at du skal fortsette å kjøpe sex..hvis det er det opptimale. Helt enig. Jeg ville aldri hatt sex frivillig med noen med mindre jeg faktisk hadde lyst til å ha sex med vedkommende, uansett hva de måtte tilby av penger. Om familien og de jeg er glad i hadde vært truet på livet, så ja, men det hadde ikke vært frivillig. Om det var min eneste måte for å kunne overleve, så ja, men da er det ikke lenger et valg, og kan heller ikke kalles frivillig. Det man ofrer av sin egen integritet ved å ha sex for penger vil man aldri kunne få tilbake, og for meg er det langt viktigere å kunne leve med meg selv enn å ha masse penger. Men nå har jeg aldri valgt partner utifra hvor mye de tjener, så det har kanskje sitt å si. Å si at alle jenter er horer og kan kjøpes viser bare at man har ikke har møtt et veldig variert utvalg av dem (kanskje bare den typen som henger i barer for å bli påspandert drinker) og en mangel av respekt for kvinner generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #43 Del Skrevet 26. april 2009 Kanskje du får oppleve det en dag...hvis du er veldig heldig...skal vel litt til med dine holdninger, som forøvrig virker tilgjorte og passè Det er tydelig at du blir så provosert at du mister gangsynet i debatten. For det første så er jeg ikke samme person som startet denne tråden. For det andre så har jeg aldri kjøpt ei hore i mitt liv, og har egentlig ikke noe interesse av å kjøpe horer heller. Det vi diskuterer her er er om alle damer er horer. Og det er de, siden alle har en pris. Man kan si akkurat det samme om menn, men det velger du glatt å overse at jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #44 Del Skrevet 26. april 2009 Helt enig. Jeg ville aldri hatt sex frivillig med noen med mindre jeg faktisk hadde lyst til å ha sex med vedkommende Vel, du hadde hatt "lyst" om du hadde fått 100 mill for det. Hvis du nekter på det så føyer du deg bare inn i rekken av selvhøytidelige fjols som later som om de er mye bedre enn det de er. Enten det, eller så har du en skrue løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #45 Del Skrevet 26. april 2009 Å si at alle jenter er horer er faktisk utrolig nedverdigende. Jeg selv har aldri sex med fremmede, ekle fyre som deg. Kunne aldri latt noen røre min kropp uten at jeg virkelig følte at personen var verdig det. Jeg er ikke en ungdom lenger og har hatt lang erfaring i mitt liv. Min kropp og min sex er faktisk så mye verdt enn at en tilfeldig ekling skal få klå på den. Så pass respekt har jeg for meg selv. Og har du erfaring med bare horer så syns jeg synd i deg, da har du ikke møtt oss skikkelige kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 26. april 2009 #46 Del Skrevet 26. april 2009 Bør jeg slutte å kjøpe horer? Svaret mitt er ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 26. april 2009 #47 Del Skrevet 26. april 2009 Det er tydelig at du blir så provosert at du mister gangsynet i debatten. For det første så er jeg ikke samme person som startet denne tråden. For det andre så har jeg aldri kjøpt ei hore i mitt liv, og har egentlig ikke noe interesse av å kjøpe horer heller. Det vi diskuterer her er er om alle damer er horer. Og det er de, siden alle har en pris. Man kan si akkurat det samme om menn, men det velger du glatt å overse at jeg skriver. Hvem har dødd og utnevnt deg til fasitsvarer for andres holdninger, eller meninger? Det er vel en uintresant problemstilling om hvor mange mill som skal til for at man selger kroppen sin. Og jeg har ikke oversett at menn har sin pris...de er akkurat like lette på tråden som jenter. Og det spiller ingen rolle så lenge man har sex,og begge er der av frivillighet. Sex er deilig, og til for å nytes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 26. april 2009 #48 Del Skrevet 26. april 2009 Vel, du hadde hatt "lyst" om du hadde fått 100 mill for det. Hvis du nekter på det så føyer du deg bare inn i rekken av selvhøytidelige fjols som later som om de er mye bedre enn det de er. Enten det, eller så har du en skrue løs. Da har jeg kanskje en skrue løs, for, nei, jeg hadde ikke hatt "lyst" selv om jeg hadde fått 100 mill for det. Jeg er av den sorten og faktisk ikke ønsker å bli rik (jeg vil helst unngå det og heller være litt fattig), og liker å jobbe fordi jeg føler det gir livet mitt mening. Jeg er av den sorten som egentlig synes vi her i vesten syter og klager altfor mye i forhold til hva vi har, og jeg trives med å ikke ha for mye penger å brenne. Jeg vil heller bo relativt spartansk, leve et vanlig liv der jeg jobber hardt for penga, og setter pris på hver krone som ruller inn, enn å bli en person som ikke ser verdien i hverken penger eller en det å jobbe fordi man har råd til alt. Dessuten ville jeg aldri klart å bruke pengene, fordi de hver dag ville minnet meg på hvordan jeg fikk dem. Det ville sannsynligvis bare gitt meg psykiske problemer og gjort meg ulykkelig. Da forblir jeg heller psykisk frisk, litt fattig, men ellers strålende fornøyd med alt det jeg har og er. Det finnes faktisk mennesker som har et moralsk kompass og prinsipper som de setter høyere enn materielle goder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #49 Del Skrevet 26. april 2009 Å si at alle jenter er horer er faktisk utrolig nedverdigende. Jeg selv har aldri sex med fremmede, ekle fyre som deg. Kunne aldri latt noen røre min kropp uten at jeg virkelig følte at personen var verdig det. Jeg er ikke en ungdom lenger og har hatt lang erfaring i mitt liv. Min kropp og min sex er faktisk så mye verdt enn at en tilfeldig ekling skal få klå på den. Så pass respekt har jeg for meg selv. Og har du erfaring med bare horer så syns jeg synd i deg, da har du ikke møtt oss skikkelige kvinnfolk. Ikke overraskende, her har vi nok ei kjærring som tar seg selv høytidelig og som blir så provosert at hun ikke gidder å lese det jeg skrev. For det første så har jeg null erfaring med horer, og jeg har heller ikke interesse av å ha sex med horer. Det er ikke det denne debatten dreier seg om. For det andre som vet du ingenting om hvorvidt jeg er ekkel eller ikke, for du har aldri møtt meg. Og for det tredje så trenger du ikke å late som om du ikke hadde hatt sex for penger, for vi vet alle at det bare hadde vært et spørsmål om pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #50 Del Skrevet 26. april 2009 Det er vel en uintresant problemstilling om hvor mange mill som skal til for at man selger kroppen sin. Ja, det er uinteressant, men det blir tåpelig å prøve å nekte for at du hadde gjort det. Litt fjollete å ikke kunne innrømme at det er et spørsmål om pris. Og jeg har ikke oversett at menn har sin pris...de er akkurat like lette på tråden som jenter. Selvfølgelig har menn også sin pris. Alle har sin pris. Jeg vil faktisk påstå at menn er enda lettere på tråden enn damer, siden de er mer interessert i sex og har som regel et større sexbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 26. april 2009 #51 Del Skrevet 26. april 2009 Ja, det er uinteressant, men det blir tåpelig å prøve å nekte for at du hadde gjort det. Litt fjollete å ikke kunne innrømme at det er et spørsmål om pris. Selvfølgelig har menn også sin pris. Alle har sin pris. Jeg vil faktisk påstå at menn er enda lettere på tråden enn damer, siden de er mer interessert i sex og har som regel et større sexbehov. He,he,he....litt gamledagse holdninger her.. Har menn større sexbehov enn kvinner? tror ikke det stemmer helt... Det er bare holdningene rundt temaet sex som har blitt litt mindre lyssky siden 50 tallet. Og det viser seg at kvinner har like stort behov, men det har aldri vært like enkelt for kvinner å si at de nyter å ha mye sex, fordi de har blitt stemplet som billige. Menn derrimot har skrytt på seg sex siden tidenes morgen....uten å bli sett ned på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. april 2009 #52 Del Skrevet 26. april 2009 Man er jo ikke hore selv om man ville hatt sex med en fyr dersom man fikk 10 millioner for det. Hadde jeg blitt tilbydt 10 mill for å jobbe i kassa på rema hadde jeg gjort det også, men jeg er jo ikke noen kassemedarbeider likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #53 Del Skrevet 26. april 2009 Man er jo ikke hore selv om man ville hatt sex med en fyr dersom man fikk 10 millioner for det. Hadde jeg blitt tilbydt 10 mill for å jobbe i kassa på rema hadde jeg gjort det også, men jeg er jo ikke noen kassemedarbeider likevel. Definisjonen av ei hore er "en som selger kroppen sin for penger". Ergo, hvis du hadde hatt sex med en fyr fordi han betalte 10 mill for det, så hadde du blitt ei hore, selv om du ikke nødvendigvis var ei hore i tidsrommet før transaksjonen ble gjennomført. Folk ser på horer som noe negativt, men det er som regel voksne mennesker som tar sine egne valg. Det er jo bare en byttehandel: sex for penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #54 Del Skrevet 26. april 2009 Dessuten ville jeg aldri klart å bruke pengene, fordi de hver dag ville minnet meg på hvordan jeg fikk dem. Det ville sannsynligvis bare gitt meg psykiske problemer og gjort meg ulykkelig. Da forblir jeg heller psykisk frisk, litt fattig, men ellers strålende fornøyd med alt det jeg har og er. Det finnes faktisk mennesker som har et moralsk kompass og prinsipper som de setter høyere enn materielle goder. Ok, så da er kanskje 10 mill ikke nok for deg. Men jeg tror ikke et sekund på at du ikke hadde gjort det, dersom prisen hadde vært høy nok. La meg ta et litt drøyt eksempel for å illustrere poenget mitt: La oss si at du hadde fått så mye penger for det ene knullet at du kunne ha avskaffet all fattigdommen i verden, i tillegg til å forbedre levestandarden til halvparten av jordas befolkning. Tusen trilliarder billiarder centilliarder skattefrie kroner. Da hadde du gjort det, og du hadde faktisk ikke følt deg skitten i det hele tatt, snarere tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SingleSindre Skrevet 26. april 2009 #55 Del Skrevet 26. april 2009 Som dere klikker bare fordi noen mener at jenter bare er bruk og kast, ja for meg er kvinner bare bruk og kast, jeg knuller dem noen ganger, lurer dem til analsex, får dem til å suge den etterpå, nedverdiger dere og tråkker på dere, likevel blir dere faen med meg hjem på deres ONS eventyr for at jeg skal være ekkel med kroppen deres, faen hva er det med dere kvinner? Dere er fulle, har pikken min i munnen til jeg tømmer meg, jeg behandler dere som dritt, likevel skal dere sende meldinger og kontakte meg dagen derpå! Virker som jo mer jævlig jeg er, desto mer nagla blir dere, og det er faen meg ikke unntaket, dere er slik alle som en, i går ble jeg sugd av en 20 år gammel jente inne i et dassavlukke mens forloveden pumpet telefonen hennes full av meldinger, hun avviste et anrop i det jeg kom i munnen hennes. 10 minutter etterpå gav hun ham et kyss på kinnet, snudde seg og smilte til meg, hva faen skal jeg gi dere respekt for? Horer, alle som en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #56 Del Skrevet 26. april 2009 Du har virkelig et forvrengt syn på sex. Husk at ikke alle har din oppfattelse. Ja jeg er litt høytidelig kanskje. Men altså, jeg er litt viktig. For om du ikke føler at du er viktig, hvem skal? Jeg leverer ikke ut min kropp som et gjenstand. Kroppen min har gitt meg mange gode opplevelser seksuelt. Og jeg angrer ikke på noe. For jeg vet at jeg ikke vil kaste bort min kropp på en tilfeldig person. Så om du mener det er å være viktig eller hva...så gjør det du. Jeg vet i allefall at min kropp får ikke hvem som helst. :skryt: Og får penger??? Hallo...har aldri helt forstått dette jeg. Men jeg vet iallefall at min kropp er ikke for salg. Min kropp er min tempel. Ikke overraskende, her har vi nok ei kjærring som tar seg selv høytidelig og som blir så provosert at hun ikke gidder å lese det jeg skrev. For det første så har jeg null erfaring med horer, og jeg har heller ikke interesse av å ha sex med horer. Det er ikke det denne debatten dreier seg om. For det andre som vet du ingenting om hvorvidt jeg er ekkel eller ikke, for du har aldri møtt meg. Og for det tredje så trenger du ikke å late som om du ikke hadde hatt sex for penger, for vi vet alle at det bare hadde vært et spørsmål om pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaYdReAm Skrevet 26. april 2009 #57 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) "Forskjellen på ennattsgreier og horer er at førstnevnte jenter har sex frivillig." "Dette utsagnet er bare så utrolig naivt." coqnizance? hvis du mener at noen velger helt av fri vilje å være hore, så har du rett. men en hore har ikke lyst på deg på samme måte som ei eventuell ons dame har. hora er ikke kåt på kuken din, men på lommeboka di.de aller fleste jenter som blir med på Ons vil da få noe ut av det selv også! jeg syns det virker så jævelig å pule ei hore du vet er kjøpt å betalt, som bare vil at du skal bli ferdig og som sannsynligvis har smurt seg me noe som glir, for faen så mange ekkle menn som tilsynelatende er horekunder. Endret 26. april 2009 av DaYdReAm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #58 Del Skrevet 26. april 2009 Du har virkelig et forvrengt syn på sex. Overhodet ikke. Sex er bare et behov, akkurat som mat og drikke. Jeg leverer ikke ut min kropp som et gjenstand. (...) Og får penger??? Hallo...har aldri helt forstått dette jeg. Men jeg vet iallefall at min kropp er ikke for salg. Min kropp er min tempel. Alle har sin pris, også deg. Jeg kan garantere at du hadde solgt kroppen din for penger dersom du hadde fått så mye penger at du kunne ha avskaffet all fattigdommen i verden med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 26. april 2009 #59 Del Skrevet 26. april 2009 Ok, så da er kanskje 10 mill ikke nok for deg. Men jeg tror ikke et sekund på at du ikke hadde gjort det, dersom prisen hadde vært høy nok. La meg ta et litt drøyt eksempel for å illustrere poenget mitt: La oss si at du hadde fått så mye penger for det ene knullet at du kunne ha avskaffet all fattigdommen i verden, i tillegg til å forbedre levestandarden til halvparten av jordas befolkning. Tusen trilliarder billiarder centilliarder skattefrie kroner. Da hadde du gjort det, og du hadde faktisk ikke følt deg skitten i det hele tatt, snarere tvert imot. Dersom jeg visste at noen hadde vært istand til å gi meg alle disse pengene for et knull, så hadde jeg heller prøvd å overbevise ham at han burde bruke dem på å avskaffe all fattigdommen i verden og forbedre levestandarden til halvparten av jordas befolkning. Om han hadde gjort det, så ville jeg sannsynligvis funnet ham såpass beundringsverdig og syntes at han var et så flott menneske at jeg ville ha hatt lyst til å ha sex med ham gratis. Hadde han ikke villet det, så hadde jeg heller brukt midler som å true, utpresse eller drepe ham for å sørge for at pengene gikk til ovenfornevnte formål, på vegne av resten av verden, for en person som er villig til å bruke så mye penger på et eneste simpelt knull, men ikke ville brukt det på å redde mangfoldige tusener av menneskelig hadde ikke fortjent bedre. Jeg ville hatt bedre samvittighet for det. Om det ødela livet mitt, så hadde jeg iallefall visst at jeg hadde utrettet noe for verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. april 2009 #60 Del Skrevet 26. april 2009 Definisjonen av ei hore er "en som selger kroppen sin for penger". Ergo, hvis du hadde hatt sex med en fyr fordi han betalte 10 mill for det, så hadde du blitt ei hore, selv om du ikke nødvendigvis var ei hore i tidsrommet før transaksjonen ble gjennomført. Folk ser på horer som noe negativt, men det er som regel voksne mennesker som tar sine egne valg. Det er jo bare en byttehandel: sex for penger. Man selger da ikke sex for penger selv om man hadde gjort det hvis om atte dersom atte... En hore er en som SELGER SEX, man er med andre ord ikke hore selv om man kunne ha solgt sex under omstendigheter som overhodet ikke er reelle og som aldri kommer til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå