Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Del Skrevet 24. april 2009 Er det sant at det er lettere å finne seg kjæreste i oslo og andre storbyer? eller er det lettere på litt mindre steder? Universitetet i Trondheim har jo kjæreste garanti da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. april 2009 #2 Del Skrevet 24. april 2009 Det er ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 24. april 2009 #3 Del Skrevet 24. april 2009 Er det sant at det er lettere å finne seg kjæreste i oslo og andre storbyer? eller er det lettere på litt mindre steder? Universitetet i Trondheim har jo kjæreste garanti da Er jo litt større utvalg i byene, så skulle tro det var litt lettere, men etter et halvt år i Oslo er jeg dessverre ikke noe nærmere...Var helt umulig å møte noen interessante på det lille stedet jeg bodde fram til i høst! Jeg har da i hvertfall møtt flere gutter dette halvåret (enn til sammen på mitt forrige bosted..), men den rette har likevel ikke dukket opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #4 Del Skrevet 24. april 2009 Det er lettere å finne noen å flørte med i Oslo, men Oslo er full av useriøse folk, så det spørs om det blir et ordentlig forhold av det. En kamerat av meg sa i løpet av studietiden sin i Trondheim at alle var så seriøse der oppe, det var ikke vanlig å fyllerote, men heller bli sammen. Han fant seg kjæreste der som han nå er gift med. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. april 2009 #5 Del Skrevet 24. april 2009 Med mindre forhold er det også lettere å ha en viss koll på hvem som er gift, hvem som er players, hvem som er seriøse osv. I Oslo kan du treffe folk du ikke aner hvem er, og da kan de være nesten hvem de vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #6 Del Skrevet 24. april 2009 Det er lettere å finne noen å flørte med i Oslo, men Oslo er full av useriøse folk, så det spørs om det blir et ordentlig forhold av det. En kamerat av meg sa i løpet av studietiden sin i Trondheim at alle var så seriøse der oppe, det var ikke vanlig å fyllerote, men heller bli sammen. Han fant seg kjæreste der som han nå er gift med. :-) ååååå så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. april 2009 #7 Del Skrevet 24. april 2009 Tror det er størst sjans jo mindre sted en er på. På bygda har alle kjæreste, i store byer er alle på "dealern" men ikke no mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #8 Del Skrevet 24. april 2009 Tror det er størst sjans jo mindre sted en er på. På bygda har alle kjæreste, i store byer er alle på "dealern" men ikke no mer. He he, sant det. hva tror du det skyldes da? er folk mindre kravstore der? hyggeligere kanskje, eller tar de til takke med det de får fordi utvalget er lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bob Skrevet 24. april 2009 #9 Del Skrevet 24. april 2009 Problemet på små steder er når man har ekser i alle to klikkene som finnes på stedet, så sitter du der meg skjegget i postkassen. Da alle kjenner alle blir det også mye baksnakking og ryktespredning som gjør at det blir umulig å finne seg ny kjæreste der. Slik er det ivertfall på denne lille drittplassen jeg studerer i. Nei, jeg har lyst å flytte til trondheim og studere der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #10 Del Skrevet 24. april 2009 Problemet på små steder er når man har ekser i alle to klikkene som finnes på stedet, så sitter du der meg skjegget i postkassen. Da alle kjenner alle blir det også mye baksnakking og ryktespredning som gjør at det blir umulig å finne seg ny kjæreste der. Slik er det ivertfall på denne lille drittplassen jeg studerer i. Nei, jeg har lyst å flytte til trondheim og studere der heller. Hvor studerer du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. april 2009 #11 Del Skrevet 24. april 2009 He he, sant det. hva tror du det skyldes da? er folk mindre kravstore der? hyggeligere kanskje, eller tar de til takke med det de får fordi utvalget er lite? Jeg tror det er litt av alt. Man blir vel oftere lettere kjent på bygda også, møter de samme menneskene. Her i Oslo bumper man sjelden inn i folk man kjenner siden det er så stort, mens i ei bygd har vel ungdommen og voksne litt snevrere utvalg av steder å "henge" og møter de samme menneskene oftere med det resultat at man blir bedre kjent på kortere tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #12 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg tror det er litt av alt. Man blir vel oftere lettere kjent på bygda også, møter de samme menneskene. Her i Oslo bumper man sjelden inn i folk man kjenner siden det er så stort, mens i ei bygd har vel ungdommen og voksne litt snevrere utvalg av steder å "henge" og møter de samme menneskene oftere med det resultat at man blir bedre kjent på kortere tid. Ja, på et mindre sted enn Oslo er det større sjanse for å støte på de samme menneskene. Mens hvis du har blikkontakt med en gutt i Oslo, så er det små sjanser for at du vil se han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #13 Del Skrevet 28. april 2009 Er jo litt større utvalg i byene, så skulle tro det var litt lettere, men etter et halvt år i Oslo er jeg dessverre ikke noe nærmere...Var helt umulig å møte noen interessante på det lille stedet jeg bodde fram til i høst! Jeg har da i hvertfall møtt flere gutter dette halvåret (enn til sammen på mitt forrige bosted..), men den rette har likevel ikke dukket opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. april 2009 #14 Del Skrevet 28. april 2009 Det høres ut som Trondheim er stedet. Kanskje det er byen jeg burde satse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. april 2009 #15 Del Skrevet 28. april 2009 Det høres ut som Trondheim er stedet. Kanskje det er byen jeg burde satse på satt akkurat å tenkte det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå