Cita Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Håndskriftanalyse http://www.emode.com/emode/tests/handwriting.jsp Mitt resultat: I think I can! I think I can! I think I can! Upward slanting baselines indicate eagerness and optimism. You're an ambitious person and a positive thinker. I think i can ! ?? Hmmm Jeg VET jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 I think I can! I think I can! I think I can! Upward slanting baselines indicate eagerness and optimism. You're an ambitious person and a positive thinker. Jeg vil heller si det slik: I think, I can! - jeg tenker, og jeg kan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Everything's coming up roses. Your slant shows an even temperament and a warm outlook on life. Neither overly excited nor unusually down, you're just going with the flow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Everything's coming up roses. Your slant shows an even temperament and a warm outlook on life. Neither overly excited nor unusually down, you're just going with the flow. Tja, vet ikke om jeg er helt enig men.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Everything's coming up roses. Your slant shows an even temperament and a warm outlook on life. Neither overly excited nor unusually down, you're just going with the flow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 16. juli 2003 #6 Del Skrevet 16. juli 2003 Everything's coming up roses. Your slant shows an even temperament and a warm outlook on life. Neither overly excited nor unusually down, you're just going with the flow. Jepp, det er meg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2003 #7 Del Skrevet 16. juli 2003 Everything's coming up roses. Your slant shows an even temperament and a warm outlook on life. Neither overly excited nor unusually down, you're just going with the flow. Hmm... vet ikke om jeg er helt enig jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå