Ciara Skrevet 1. mai 2009 #21 Skrevet 1. mai 2009 Sier som de andre, kunstige planter er ikke pent. Buketter er faktisk ikke spesielt dyrt. Det er mange buketter som holder seg i 1,5 uke - 3 buketter i måneden holder altså. I tillegg har flere kjeder klippekort, slik at man får hver 5. eller 6. bukett gratis. Ellers har du selvsagt en av mine favorittsysler som virkelig er den perfekte løsningen - gå ut og plukk blomster eller grener selv! Det er virkelig et kinderegg: 1) Trim, 2) Naturopplevelse, 3) Fine blomster!
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. mai 2009 #22 Skrevet 1. mai 2009 Synes TS får mange rare råd i forhold til det at hun ønsket planet hun kunne sette fram for så å glemme. På plantasjen synes jeg de har mange kunstige blomster som ser ekte ut. Veldig mange fine store blomster man kan lage buketter av som ser kjempefine ut også.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #23 Skrevet 1. mai 2009 Først for å svare på tema; så lenge det passer sammen med stilen i rommet, synes jeg falske planter er helt greit. Tilogmed store og tydelig falske blomster kan være stilig i det rette huset. Når det gjelder problemet med å holde i live planter; har du prøvd med vannplanter? En liten gullfiskbolle eller høy blank vase med et par pene vannplanter i kan være utrolig stilig, og de dør iallefall IKKE av mangel på vann! Andre forslag; bambusstenger fra IKEA. De er levende, de er grønne, og de er UMULIGE å ta livet av (med mindre du lar dem gå fullstendig tomme for vann, og dersom du følger bruksanvisningen betyr det at du ikke har vannet dem på flere måneder...). Tredje forslag; urter. Dette passer imidlertid best på kjøkkenet. Levende urter i krukke koster en femtilapp eller så på supermarkedet, lever i 3-4 uker og smaker i tillegg deilig på maten. Grønt, nyttig og ikke altfor dyrt (selv om de lever kort tid).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå