Gjest lurende_mann Skrevet 23. april 2009 #1 Del Skrevet 23. april 2009 Hei Hvis du er så "uheldig" å gå ut for første gang med en kvinne som har mensen, kan dette slå ut negativt? Eller sagt på en annen måte. Kan en kvinne som har mensen gi et annet svar enn hvis hun ikke hadde hatt det, på spørsmål om de skal treffes mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #2 Del Skrevet 23. april 2009 For meg hadde PMS vært et større problem. Når jeg først blør, så er jeg "stabil" igjen, somregel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. april 2009 #3 Del Skrevet 23. april 2009 Kan jo ikke svare for andre enn meg selv, men...nei, svaret ville nok blitt det samme uansett om jeg hadde mensen eller ei. Jeg forandrer jo verken preferanser eller personlighet av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #4 Del Skrevet 23. april 2009 Hei Hvis du er så "uheldig" å gå ut for første gang med en kvinne som har mensen, kan dette slå ut negativt? Eller sagt på en annen måte. Kan en kvinne som har mensen gi et annet svar enn hvis hun ikke hadde hatt det, på spørsmål om de skal treffes mer? Nei. Eneste forskjellen er at selve daten vil måtte foregå i umiddelbar nærhet av et toalett. Så det ville ikke blitt noen operaforestilling på over 3 timer eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. april 2009 #5 Del Skrevet 23. april 2009 Det hadde vel gjort at jeg hadde klart å ikke ha sex på første date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 23. april 2009 #6 Del Skrevet 23. april 2009 En kompiss av meg fortalte meg ista at han hadde vært heldig med en date.. Den gikk kjempebra, og de dro til han, og han skulle slikke hu.. Han fikk rimlig sjokk da han gikk ned og hu hadde bind og blod overalt.. Dama hadde ikke sagt noe selv om de hadde rota seg til soverommet... Huff, syntes så synd på ham, han ble kjempekvalm, og ble ikke noe sex gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #7 Del Skrevet 23. april 2009 Det hadde vel gjort at jeg hadde klart å ikke ha sex på første date Det hadde vært helt uaktuelt uansett her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. april 2009 #8 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er akkurat den samme med eller uten mens, alvorlig talt vi snakker da om en helt naturlig ting her. Av og til kan jeg ha så sterke smerter at dermed ville avlyst date, men at det skulle påvirke noe annet er bare rart å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #9 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg vet at jeg lukter bedre og er mer attraktiv rundt eggløsning. Under mensen lukter jeg sterkere av svette og har dårlig ånde. Så det kunne blitt sånn at han syntes at jeg var mindre attraktiv av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 24. april 2009 #10 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg får ofte en sånn kvise som man tror lyser opp hele rommet når jeg har mensen, så jeg foretrekker alltid å gi førstinntrykk uten den kvisen.. Overfladisk? Jada, men jeg HAR gått på date med mensen også.. så det går visst bra. Igrunnen er det litt beskyttende å ha mensen, for da vet man at man ikke går til sengs med gutten.. uansett hvor deilig han er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurende_kvinne Skrevet 24. april 2009 #11 Del Skrevet 24. april 2009 Hei Hvis du er så "uheldig" å gå ut for første gang med en kvinne som har mensen, kan dette slå ut negativt? Eller sagt på en annen måte. Kan en kvinne som har mensen gi et annet svar enn hvis hun ikke hadde hatt det, på spørsmål om de skal treffes mer? Jeg for min del lurer litt på hvor du vil med innlegget ditt. Lurer du på om det er lurt (nå ble det mye luring her) å be en menstruerende kvinne ut, og hvordan har du i tilfelle tenkt å finne ut av syklusen hennes før daten? Eller har du fått løpepass av en kvinne og håper i det lengste at tante rød har skylda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurende_mann Skrevet 24. april 2009 #12 Del Skrevet 24. april 2009 Egentlig så lurer jeg og litt på hva jeg vil med innlegget. For i ettertiden ser jeg at det er et litt merkelig spørsmål. Jeg synes bare at det hadde vært en skjip måte/ bad timing hvis det hadde konsekvenser. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #13 Del Skrevet 24. april 2009 Hei Hvis du er så "uheldig" å gå ut for første gang med en kvinne som har mensen, kan dette slå ut negativt? Eller sagt på en annen måte. Kan en kvinne som har mensen gi et annet svar enn hvis hun ikke hadde hatt det, på spørsmål om de skal treffes mer? Forstår ikke spørsmålet ditt jeg. Lurer du på om kvinnen kunne ha vært mer interessert i deg om hun ikke hadde hatt mensen akkurat da liksom? 10 dager før mensen blir mange kvinner ustabile og "merkelige" i forhold til hvordan de normalt sett føler seg. Var det slike hormonelle påvirkninger på atferd og valg du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 24. april 2009 #14 Del Skrevet 24. april 2009 Hei Hvis du er så "uheldig" å gå ut for første gang med en kvinne som har mensen, kan dette slå ut negativt? Eller sagt på en annen måte. Kan en kvinne som har mensen gi et annet svar enn hvis hun ikke hadde hatt det, på spørsmål om de skal treffes mer? Det vil jeg ikke tro, men det er nok mindre sjans for å få seg noe på første date dersom det er målet da Det er vel et kjent faktum at jenter som har mensen (eller som ikke har barbert leggene for den slags skyld) ikke sier ja til sex etter date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilm@ Skrevet 26. april 2009 #15 Del Skrevet 26. april 2009 He he, det er mulig du har visse opplevelser med damer med pms, og blander dette sammen med mensen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. april 2009 #16 Del Skrevet 27. april 2009 Nei, mine preferanser og meninger forandres ikke kun fordi jeg har mensen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. mai 2009 #17 Del Skrevet 2. mai 2009 har hørt at damer kan endre smak av menn om de bruker p piller.. men har aldri hørt noe om å forandre seg på den måten med mensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 2. mai 2009 #18 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvordan vet du, før første date med en ny kvinne, at hun har mensen? Jeg har i vert fall ikke for vane å fortelle en potensiell date at jeg har mensen.. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. mai 2009 #19 Del Skrevet 2. mai 2009 hehe etter noen dager mottar du en sms : beklager at jeg ga deg intrykk av at jeg liker/ikke liker deg.. men jeg hadde mensen på daten serru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå