Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #21 Del Skrevet 25. april 2009 ok, ja, sær formulering. har rukket å skape en fiende ut av ham i hodet mitt nå...skal prøve å slappe av. jeg mente bare at det virket som om jeg stresset litt mindre enn han, hadde et mer naturlig kroppsspråk etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. april 2009 #22 Del Skrevet 25. april 2009 Og om han tenker at dersom du hadde vært interessert, så hadde su sendt en sms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #23 Del Skrevet 25. april 2009 Og om han tenker at dersom du hadde vært interessert, så hadde su sendt en sms? Jenter sender ikke den første sms, vi skriver innlegg på kg og lurer på hvorfor ikke han gjør det. Hehe. Ser for meg en mann skrive her: Jeg har vært på date, og spiller kostbar. Men hun har enda ikke klaget sin nød på kg! Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 25. april 2009 #24 Del Skrevet 25. april 2009 okei TS! om du skal slutte å tenke på det her, er du nødt til å sende han en sms, for å VITE hvor landet ligger. drit i boka..tenk på deg selv. få det ut av verden du taper ingenting! kan jo ikke kaste bort din verdifulle tid på å sitte å tenke på en sånnen mann.. det går ikke.. forstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 25. april 2009 #25 Del Skrevet 25. april 2009 Han dater sannsynligvis veldig mange andre jenter fra sukker samtidig, og kanskje han har hatt klaff med en av de andre...det er vel vanlig å fjerne profil når man er i et seriøst forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #26 Del Skrevet 26. april 2009 Hvorfor ringer du han ikke selv? og ja - jeg blir oppgitt når voksne damer fortsatt mener at mennene skal måtte ta alt initiativ. Enig. Hvorfor skal det alltid være mannen som må ringe dama? Det burde vært omvendt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. april 2009 #27 Del Skrevet 26. april 2009 Enig. Hvorfor skal det alltid være mannen som må ringe dama? Det burde vært omvendt spør du meg. Som mann er jeg selvsagt enig. Men skal jeg være ærlig, så ville jeg garantert ta kontakt om interessen er tilstede. Om enn bare lysten. Og å slette profil, sånt gjør vel gutta kun etter press fra dama. Ellers blir sånne bare glemt og nedstøvet. Du er blokkert, eller han syntes ikke du er viktig nok å flytte til den nye profilen. Jeg tror du kan være relativt trygg på at han ikke har interesse for deg. Selv om han muligens kan overtales til halmhopping (alle jenter er relativt likt utstyrt, teknisk sett), så kan du nok skyte en hvit pil etter fyren. Og han er heller ikke noe å drasse på, som ikke har baller til å sende en melding om at "Hyggelig å møtes. Ha det rett så bra, resten av ditt liv." Men hvilke menn vet hvor skrermmende overanalytiske dere er, hvis de ikke tilfeldigvis har floket seg inn i KG-trådene som handler om dette. Lykke til i den videre jakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #28 Del Skrevet 26. april 2009 Og han er heller ikke noe å drasse på, som ikke har baller til å sende en melding om at "Hyggelig å møtes. Ha det rett så bra, resten av ditt liv." Vel, det kan jo hende at han tenker akkurat som henne da, og av prinsipp ikke vil ta kontakt før hun gjør det. Det har ikke noe å gjøre med at han ikke har baller, han bare er ikke interessert. Kanskje han av prinsipp ikke vil ta kontakt, fordi han er uenig i den uskrevne regelen om at det alltid er mannen som skal ta kontakt og ikke omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #29 Del Skrevet 26. april 2009 Kanskje han tenker sånn at hvis dama ikke har baller nok til å ta kontakt, så kan det bare være. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #30 Del Skrevet 26. april 2009 Det stemmer det. Jeg var selv på date med ei dame for en stund siden, men tok av prinsipp ikke kontakt etterpå, selv om daten gikk veldig bra. Hvorfor? Fordi jeg visste at hun bare satt og ventet på at jeg skulle ringe, i steden for å ta initiativet selv. Og jeg gadd ikke å føye meg inn i det gamle kjønnsrollemønsteret som sier at det er mannen som skal ta kontakt med dama. Hvis hun hadde tatt kontakt med meg i steden så hadde hun steget ti hakk opp på karakterskalaen med en gang. I tillegg så regner jeg med at hun fikk en lærepenge, siden jeg er sikker på at hun kastet bort masse tid på å spekulere i hvorfor jeg ikke ringte, i steden for å bare ringe meg. Men det kan jo også hende at hun trodde jeg ikke hadde "baller nok" til å ringe, og ikke lærte en dritt av det. Men når det er sagt så skal det dog sies at jeg ikke var spesielt interessert i dama, for hun var ikke min type uansett, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. april 2009 #31 Del Skrevet 26. april 2009 Vel, det kan jo hende at han tenker akkurat som henne da, og av prinsipp ikke vil ta kontakt før hun gjør det. Det har ikke noe å gjøre med at han ikke har baller, han bare er ikke interessert. Kanskje han av prinsipp ikke vil ta kontakt, fordi han er uenig i den uskrevne regelen om at det alltid er mannen som skal ta kontakt og ikke omvendt. Fjas. Er gubben interessert, klorer han seg med neglene gjennom armert betong, hvis han er interessert i tuppa. Det greiene du skisserer er lek for mennesker som leker parleken for å ukjede seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #32 Del Skrevet 26. april 2009 Fjas. Er gubben interessert, klorer han seg med neglene gjennom armert betong, hvis han er interessert i tuppa. Det greiene du skisserer er lek for mennesker som leker parleken for å ukjede seg litt. Fjas. Man leser jo stadig vekk om at damer liker menn som spiller "hard to get", og at hvis man er for ivrig så blir ikke dama interessert. Så hvis du "klorer deg med neglene gjennom armert betong" så vil du ifølge teorien bare frastøte deg dama, siden du ikke er "hard to get" nok for a. Men det står jo mye fjas i disse damebladene også, så det er ikke sikkert den teorien holder vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #33 Del Skrevet 26. april 2009 Tips til menn: hvis du har vært på en date, men ikke kunne tenke deg å gjøre noe mer ut av det, så ikke ring eller send melding til dama om det. Hvorfor? Fordi hun garantert sitter og venter på at du skal ringe, og kaster bort masse tid på spekulere i hvorfor du ikke ringer, i steden for å ta initiativet selv. Hvis alle menn hadde fulgt dette rådet så hadde vi fått flere damer som tok initiativ, og det hadde kanskje blitt slutt på den uskrevne regelen om at det alltid er mannen som skal ringe først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. april 2009 #34 Del Skrevet 26. april 2009 Vi leser så mangt. Men jeg snakker om praksisen - ikke teorien. Betongmurer er heller ikke sikre mot stormforelskede jentenegler. Men, kvinner som må tenke seg om, kjenne etter og helst konferere med en eller fler venninner for å finne ut om de er forelsket, de får vel bare sitte og vente. Hvis de ikke har noe bedre å bruke tiden på. I alle fall når vi snakker om uskyldige meldinger som: "Hyggelig å treffes! : ) Har du det fint?" Da lider man enten av en alvorlig sosial dysfunksjon, hvis det blir for sterk kost. - Eller tomt kontantkort :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 26. april 2009 #35 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg tror ikke han likte meg...lar det være, jeg har en ny date uansett Det er som det står i den andre boken . "Admit it, you're not that into him either" (Har alle hørt om den forresten?? det er bok nummer 2 jo!). Man sitter der og venter på telefon, for spillets skyld egentlig, bare for å krysse av ved "ringte etter første date".... Det eneste som er kjipt med første dates er det at man gjerne ikke er helt seg selv (skyldig), nervøs eller overveier sine ord for mye (skyldig) og den andre for et inntrykk av deg som ikke er DEG. Men det går jo begge veier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 26. april 2009 #36 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg tror ikke han likte meg...lar det være, jeg har en ny date uansett Det er som det står i den andre boken . "Admit it, you're not that into him either" (Har alle hørt om den forresten?? det er bok nummer 2 jo!). Man sitter der og venter på telefon, for spillets skyld egentlig, bare for å krysse av ved "ringte etter første date".... Det eneste som er kjipt med første dates er det at man gjerne ikke er helt seg selv (skyldig), nervøs eller overveier sine ord for mye (skyldig) og den andre for et inntrykk av deg som ikke er DEG. Men det går jo begge veier Lykke til på ny date, TS! Forresten, du burde lese "It's Just A Date!", som også er skrevet av Greg Behrendt. Den er både morsom og lærerik. Endret 26. april 2009 av datajente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 26. april 2009 #37 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Ops... jeg siterte plutselig mitt siste innlegg... ikke meningen... innlegg fjernet. Endret 26. april 2009 av datajente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. april 2009 #38 Del Skrevet 27. april 2009 I denne tråden må jeg bare støtte KamiKatta fult og helt. Er han interessert så tar han kontakt. Men samtidig, er jeg interessert så sitter ikke jeg på hendene og venter på at han skal ta kontakt. Det betyr dog ikke at jeg overøser ham med meldinger. Føler jeg for det sender jeg en "takk for sist" melding. Blir litt bekymret av alt dette spillet, og all denne overanalyseringen, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. april 2009 #39 Del Skrevet 27. april 2009 ok, damer. Oppdatering: fikk mail idag tidlig. ett "?". et spørsmålstegn! et liten gutt; jeg gidder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. april 2009 #40 Del Skrevet 27. april 2009 mente en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå