Gå til innhold

Forvirret Etter Date

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en fyr på sukker.. (overrasket over hvor mange nydelige menn det var der, men det er en annen sak).

Han har altså ikke ringt. Gått 4 dager nå. Jeg vet, jeg vet, damer, men vær litt snill med meg nå..

Det som jeg finner rart derimot er at han har fjernet profilen sin selv om han pleide å logge seg på hver dag og helt sikkert pratet med andre jenter også. Jeg har ikke fjernet min. Er det for å unngå meg "fullstendig"?

Av erfaring vet jeg (har møtt to andre der, som JEG ikke likte og aldri skrev tilbake til) at ingen av dem fjernet sin, og det er jo greit...

Sikkert en del som sitter og himler med øynene nå, men det er jo sånne ting som kan drive en gal etter en date...så svar da. Alle tanker er velkomne.

Jeg er en pen og søt jente, ser ikke hvorfor han skulle få "stalker"vibber eller noe, og det virket som om vi hadde en god date, så det kan ikke ha vært heeelt for j... for ham. jeg 25, han 28.

føler meg kjempedum fordi jeg skriver dette, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ringer du han ikke selv? og ja - jeg blir oppgitt når voksne damer fortsatt mener at mennene skal måtte ta alt initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, men jeg tenker sånn: "I hvilket tilfelle hadde JEG fjernet min profil?" og det er bare hvis han hadde vært kjemperar og jeg var redd for forfølging eller noe...han må jo tro noe sånt om meg nå? så ringe? kom igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha kontakt, så ring. Hvis du ikke vil ha kontakt, så ikke ring. Slutt å være så vanvittig overanalyserende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Wadjet. Selv om ja, selv de tøffeste av oss blir overanalyserende. :sjenert:

Jeg ville skrevet noe sånt som:

"Skal jeg som et overanalyserende kvinnfolk tolke fraværet av kontakt som at du ikke ønsker mer av nettop det?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på sukker for omtrent 100 år siden, og jeg vet man kan blokkere noen med et sort hjerte. Kanskje han har gjort det og du derfor oppfatter det som om hans profil er fjernet?

Hvis du vil kan du sende meg hans brukernavn, så kan jeg sjekke om han fortsatt ligger der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du Forvirret Etter Date, altså med stor forbokstav i hvert ord? Kan du ikke rettskrivning? Det er så utrolig fy fy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristian82

hmm...kanskje han spiller kostbar å venter litt med å ringe tilbake...føler at det er det som er "tipset" fra alle jenter og blader jeg, at man ikke lenger kan sende en sms dagen etter, da er man bare desperat og jenter liker de som er kostbare...hehe...Så kanskje han kjører den linja, eller så syns han vel ikke at daten var det helt store og ikke er hypp på noe mer kontakt, uten at han trenger å syns du er noe stalker av den grunn da....men er jo lett å sende en melding til han, så finner du vel fort ut om han svarer / ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du Forvirret Etter Date, altså med stor forbokstav i hvert ord? Kan du ikke rettskrivning? Det er så utrolig fy fy!!

Men det er verre å være uforskammet (som deg) enn å skrive feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått ut fra at han har blokkert deg, og du derfor ikke får opp profilen. Jeg ville definitivt ikke kontaktet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått ut fra at han har blokkert deg, og du derfor ikke får opp profilen. Jeg ville definitivt ikke kontaktet han.

Er det mulig å være så innbilsk? Æsj.. Rart hvordan man føler seg som en loser av sånt, hvis jeg skal være ærlig..

Sikker på at han har fjernet den (ihvertfall for en periode), en venn har sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring ham, eller send en melding. det kan være mange grunner til at han har fjernet profilen sin. F.eks. at han har truffet deg, og ikke trenger den lenger... :)

Istedenfor å lure, kan du ikke ringe selv? Eller sende en melding. si at du hadde det koselig, og at du lurer på om han ønsker å treffe deg igjen.

Du har jo ingenting å tape. Vil han er det jo topp, sier han nei, så vet du det.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send en sms, davel. Ingenting er så ufarlig som en sms av typen: "Hei! Skal du noe gøy i helgen?"

Ja, det var lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvis du vil ha kontakt, så ring. Hvis du ikke vil ha kontakt, så ikke ring. Slutt å være så vanvittig overanalyserende!

Hvorfor kan ikke menn bare svare på sms'er de får fra interessert kvinne da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke menn bare svare på sms'er de får fra interessert kvinne da?!

Hun har jo ikke sendt noen sms enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen sms fra meg, ingen fra ham, jeg bare begraver hele dritten.

Hadde han vært interessert, hadde han sendt sms. (jeg har lest den j.. boken!) Jeg tror ikke at han er beskjeden..selv om jeg må innrømme en liten ting:

På slutten av daten, når vi skulle skilles, så føltes det som om det var jeg som hadde overtaket, og var den som var mest avslappet. Men han smilte likevel mye, lo og snakket og ga meg en myk, fin klem på slutten (kyssing sendte jeg ingen signaler om, klem derimot forventet jeg :)

Og betyr det noe hvis det er mannen som tar initiativet til å avslutte daten? Etter 3 timer riktignok, og på kveldstid, så jeg hadde også lyst til å gå hjem, men var ikke den som sa det først altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen sms fra meg, ingen fra ham, jeg bare begraver hele dritten.

Hadde han vært interessert, hadde han sendt sms. (jeg har lest den j.. boken!) Jeg tror ikke at han er beskjeden..selv om jeg må innrømme en liten ting:

På slutten av daten, når vi skulle skilles, så føltes det som om det var jeg som hadde overtaket, og var den som var mest avslappet. Men han smilte likevel mye, lo og snakket og ga meg en myk, fin klem på slutten (kyssing sendte jeg ingen signaler om, klem derimot forventet jeg :)

Og betyr det noe hvis det er mannen som tar initiativet til å avslutte daten? Etter 3 timer riktignok, og på kveldstid, så jeg hadde også lyst til å gå hjem, men var ikke den som sa det først altså.

Ikke overanalyser ting.

Dere møttes.

Han synes kanskje ikke det var full klaff og sender deg ikke melding av den grunn. Eller han sitter på gjerdet og venter som deg. Det er gjerne ikke flere alternativer enn det.

Og hva mener du med det jeg har uthevet? Overtaket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...