Gå til innhold

all is fine...

gullego

Anbefalte innlegg

okei... :D :D

....nå skal jeg ikke håpe for tidlig, noe som har vært feilen jeg har gjort de siste gangene. Jeg har møtt en fyr, som ikke er som de andre jeg har møtt. han er ingen player..bare snill og god og ærlig.

I begynnelsen synes jeg ikke det der var særlig spennende, fordi jeg er vant til noe annet..mer *KÆPOONG* følelser. Men nå koser jeg meg sånn med han. og merker at forelskelsen begynner å komme.

OG DET ER DA, da jeg blir stressa...og da jeg begynner å håpe.. og da jeg ikke klarer å slappe av. For nå vil jeg jo ha han, men hva er triksene for ikke å stresse for mye? ikke skremme han?

er ganske håpløs på det her. for kommer alltid til dette stadie, men ikke lenger. Og denne gangen vil jeg det skal gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okei... :D :D

....nå skal jeg ikke håpe for tidlig, noe som har vært feilen jeg har gjort de siste gangene. Jeg har møtt en fyr, som ikke er som de andre jeg har møtt. han er ingen player..bare snill og god og ærlig.

I begynnelsen synes jeg ikke det der var særlig spennende, fordi jeg er vant til noe annet..mer *KÆPOONG* følelser. Men nå koser jeg meg sånn med han. og merker at forelskelsen begynner å komme.

OG DET ER DA, da jeg blir stressa...og da jeg begynner å håpe.. og da jeg ikke klarer å slappe av. For nå vil jeg jo ha han, men hva er triksene for ikke å stresse for mye? ikke skremme han?

er ganske håpløs på det her. for kommer alltid til dette stadie, men ikke lenger. Og denne gangen vil jeg det skal gå..

Ikke for å spore av tråden din, men har bare et off-topic spørsmål til deg. Jeg er også vant med *KÆPOONG*følelser, men nå dater jeg en som jeg liker veldig godt, men ikke noe sommerfugler eller kæpooong! Hvor lang tid tok det for deg før forelskelsen kom snikende?

Ang din situasjon så tror jeg trikset er å ikke tenke så mye, men bare nyte øyeblikket. Stressing kan fort ødelegge. Prøv og fortsett som før. Du vet jo allerede at han liker deg, hvorfor skulle det plutselig endre seg bare fordi du begynner å bli mer glad i han? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spore av tråden din, men har bare et off-topic spørsmål til deg. Jeg er også vant med *KÆPOONG*følelser, men nå dater jeg en som jeg liker veldig godt, men ikke noe sommerfugler eller kæpooong! Hvor lang tid tok det for deg før forelskelsen kom snikende?

Ang din situasjon så tror jeg trikset er å ikke tenke så mye, men bare nyte øyeblikket. Stressing kan fort ødelegge. Prøv og fortsett som før. Du vet jo allerede at han liker deg, hvorfor skulle det plutselig endre seg bare fordi du begynner å bli mer glad i han? ;)

tror det har mye med KJEMI å gjøre altså! Det tok ikke så lang tid, vet ikke helt.. Det bare kommer mer og mer snikende for hver gang jeg ser han. Men vi har veldig bra kjemi.. vi snakker masse om små og store ting, og jeg turte å åpne meg litt ang det at jeg har en tendens til å overtenke og stresse, men at jeg ville prøve å unngå det nå. bare la ting gå sin gang, og se hva som skjer. Så ja, blir å fortsette som før. må bare holde meg selv i tøylene.. for å ikke bli overfølsom og "hva skjer med oss da?! når?! hva?! hvor?! " :P

hvor lenge har du sett han fyren din da? og hvordan er kjemien dere i mellom?

jeg tror ikke det trenger å være *KÆPOONG* og stjerneskudd og nyttårsaften heller.. kan godt være at det som kommer sterkere og sterkere, har vanskeligere for å avta også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...